Grande Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Witam Klubowiczów, Od jakiegoś czasu chodzi za mną kwestia zmiany autka (obecnie Omega B) i biorę pod uwagę Bawarkę serii 7 [E38]. Chciałbym sie zapytać posiadaczy tych modeli jak one się sprawują? Jaki silnik brać pod uwagę? Jak wyglądają koszty? Jak z awaryjnością? Ogólnie jak wrażenia lub porady przed zakupem? Pozdrawiam Grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 nie zastanawiaj sie bierz BMW7 <bmw_3> zaj...... auto happy_bmw według mnie lepsze niz omega B pozdr <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grande Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 W tym właśnie problem - zastanawiam się. Tak jak napisałem obecnie mam Omegę B i jeśli chodzi o koszty eksploatacji to są śmiesznie niskie. Rozważam zakup 7-ki, ponieważ potrzebuję dużego i wygodnego auta. A wolałbym nie wpakować się w maliny i patrzeć jak auto stoi bo koszt naprawy jest strasznie wysoki. Pozdr Grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Usterkowośc zależy głównie od stanu technicznego auta, które kupisz. Koszty eksploatacji są chyba troszkę niższe od wersji M (niezależnie od serii) Ale dla przykładu - kiedy mi i OLEJUSOWI ukradli halogeny to koszty "troszkę" się różniły. BMW E36 93' (moja) koszt kompletu z mocowaniami 150 pln BMW E38 (olejusa) koszt dwóch halogenów bez mocowań 1200 pln Nie słyszałem o tym, aby limuzyna (topowy model) jakiejkolwiek marki była tania w eksploatacji. BMW nie jest tutaj wyjątkiem. Oczywiście zależy jeszcze co jest dla kogo tanie i drogie. Ale czy zakładanie np. LPG do E38 nie jest troszkę "teges" :wink: (bez obrazy dla nikogo) Kupując limuzynę musisz liczyc się z wydatkami, bo każdy mechanik od razu podwoji swoją cenę usługi widząc "kasiastego" gościa w beemie 8) I nie chcę wywoływac żadnej wojny z "siódemkowcami" - takie po prostu mam zdanie na ten temat. Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 opel bedzie zawsze tanszy wiem bo mam to i to a OMEGA B jest klase nizej od e38 i nieporownywalnie tansza w eksploatacji popatrz jakie są wyposazenia i silniki w jednej i drugiej i sie zastanow czy nie lepiej by bylo ci e39 kupic?! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grande Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 BOKSa - i ty jest mały ból w E39 mogę się poprostu nie zmieścić :roll: . Mam ponad 2m wzrostu i najgorzej sie upchnąć nogi (duuuuuugie). Jak dotąd najwygodniej siedziało mi sie w A6 z 1996 (przejściówka). Pozdr G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian2610 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Kolego E38 super sprawa ale musisz naprawde sie zastanowic jaki silnic ciebie interesuje czy ma byc w automacie czy bez jaki wypas itd . A dopiero potem mozna ci cos doradzic lub odradzic . Odolnie Bunia jest super pod wzgledem jazdy i komfortu . Polecam <bmw_3> bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grande Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam, Jeśli chodzi o silniki to biorę pod uwagę 3.0 w benzynie lub dieslu, ewentualnie 3,5 w benzynie. Skrzynia raczej manual, bo jakoś nie mogę się przekonać do ASB. Jeśli chodzi o wyposażenie... to sprawa drugorzędna ale klima być musi. Pozdr Grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Jak jesteś bogaty to bierz E38,jak stać Cię na kupno,ale na utrzymanie nie to wybierz coś innego. 7-mka to nie 3-ka,tu ceny są naprawdę ciekawe. Ja mam starą 5-tke i ceny części też mam spore. Chodzi tu głównie o to że drogi mamy tragiczne i zawieszenie bedziesz robił co chwile,a to nie są sworznie do Omegi po 30zł sztuka tylko wachacze po 200zł sztuka,Łożysko przód bedzie trzeba wymienić to usiądziesz jak usłyszysz cene. Pozdrawiam. :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 BOKSa - i ty jest mały ból w E39 mogę się poprostu nie zmieścić . Mam ponad 2m wzrostu i najgorzej sie upchnąć nogi (duuuuuugie). tańsza w eksploatacji i w dobrej cenie e32 silniczek do wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grande Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 E43-Patryk - wiem, że ceny części do Omy są dużo niższe ale z tego co wiem częściej się psuje. leszek - ale e32 to już grubo ponad 10 letnie auto i znalezienie egzemplarza w dobrym stanie graniczy z cudem, więc wolałbym coś z młodszych roczników. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 ciekawe jest to co piszesz bo u mnie to OPEL nie ma wogole problemow a BMW awarii nie mialo ale zawsze cos.... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 leszek - ale e32 to już grubo ponad 10 letnie auto i znalezienie egzemplarza w dobrym stanie graniczy z cudem, więc wolałbym coś z młodszych roczników. czasem cuda się zdarzają,wystarczy poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Jak bierzesz E38 to nie kupuj z silnikiem 3.0 bo to stara jednostka produkowana tylko 2 lata w tym modelu. Ja mam 2.8 i takowy polecam jednak można się zastanowić jeszcze nad 3.5 i oczywiście wszystkie wyżej oprócz 5.0 jak juz to 5.4 Pamiętaj że 2.8 to jednostka rzędowa robiona nawet w E36 dlatego koszty eksplotacji silnika są niske. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 I ja polecam choc mam niedlugo e38 z 2,8l ale jezdzi sie super... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz730i Opublikowano 9 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 mam Bmw e38 i powiem warunki jezdne rewelacyjne autko sie super prowadzi a o konforcie juz nie wspominam przy 120 tym autem po polskich dziurach sie płynie a jezeli chodzi o awaryjnosc w 7-emkach jest bardzo duzo elektryki i ona lubi sie psuc ,moim poprzednim autem pyła 7 tylko e32 i w niej elektryka sie cały czas psuła ,moze trafiłem na wadliwy model,koszty utrzymania to zalezy od silnika najtaniej wyjdzie cie jak bys sobie kupił TDS ale odrazu mówie z tym silnikiem w takiej budzie nielicz na super osiogi ja mam 3.0 V8 powiem ci nienazekam pali mi 14/15 cykl mieszany gazu jak na takoą mase 2400kg to nie jest duzo .ja nie zamienil bym swojej malenkiej na nic inego polecam e38.pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 dobry wybor pwiem tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Witam Klubowiczów,Od jakiegoś czasu chodzi za mną kwestia zmiany autka (obecnie Omega B) i biorę pod uwagę Bawarkę serii 7 [E38]. Chciałbym sie zapytać posiadaczy tych modeli jak one się sprawują? Jaki silnik brać pod uwagę? Jak wyglądają koszty? Jak z awaryjnością? Ogólnie jak wrażenia lub porady przed zakupem? Pozdrawiam Grande Takiej przyjemności i komfortu... napewno nie da Ci Omega. Nie zastanawiaj się nad zakupem, zastanów się raczej jaki silnik. Moim zdaniem... BMW ma mieć komfort... i MOC! nie wziąłbym niczego co miałoby mniej niż 735i (choć niekoniecznie ten model ;]) Najlepiej 5.4 Sorka... ale powiem tak... porównując E36.... jeździłem lanosem... 316 nie robiło na mnie wrażenia, zrobiło 318is, szukałem jednak 316, kupiłem 328 teraz wsiadając do 320... czuję obrzydzenie i niedosyt mocy, najchętniej kupiłbym M3 Ale ja jestem ewenementem, nie obchodzi mnie ile to auto tak naprawdę pali, ma być wygodne, sprawne, bezpieczne i ma zapi**** na każde zawołanie. 7, to bardzo duże i ciężkie auto, zawieszenie w nim na naszych drogach nie jest specjalnie żywotne, a koszt naprawy tego zawieszenia nie jest też malutki, zwróć na to uwagę. Zwróć uwagę na stan silnika, visco, skrzynię... po prostu zanim kupisz auto - sprawdź go na poleconym i zaufanym warsztacie, bo na minę wpakować jest się stosunkowo łatwo a koszty naprawy "padaki" potrafią być przerażające. Jeśli będzie to auto w miarę zadbane, to nie powinno być żadnych bóli. Ja osobiście zawsze chciałem to auto.. nigdy nie było mnie na nie stać do tej pory i już e36 to był nie lada wyczyn - no ale jest cieszę się Powiem bez bicia, że po e36 zachorowałem na M3 7 przeszła mi już.... ale ilekroć siądę za kółkiem 7 z DUUUŻYM silnikiem na pokładzie, to zastanawiam się czemu się śmieję jak głupi do serka z radości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.