Dzonny

BMW 730 V8 e38, jaki gaz i w jakim warsztacie zakładać?

Rekomendowane odpowiedzi

Nastawiam się na wrzucenie gazu do mojej e38 ale nie mam za bardzo wiedzy co i jak, bo lpg w aucie dawno nie miałem.

Poleci ktoś jakiś warsztat który to zrobi dobrze i w rozsądnej cenie?

Jaka instalacja najlepiej do tego silnika?

 

edit: warsztat najlepiej w okolicach Świdnicy, ostatecznie Wrocław

Edytowane przez Dzonny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Gutek71
      https://m.olx.pl/oferta/bmw-730d-e38-193km-mega-full-masaze-webasto-CID5-IDAHAJl.html
      Panowie , znacie/kojarzycie ten samochód? Wisi dość  długo  na olx, wyglada dobrze, bogate wyposażenie. Wybieram sie obejrzeć. Może  ktoś  już  z Was był?
      Poradzcie proszę  na co zwrócić  uwagę  kupując  diesela
      Vin: dn47745
       
    • Przez Gutek71
      Chciałabym przed zakupem e38 (4.4pb lub 4.0D) podjechać  na przegląd aby jakieś  doświadczony  w tych modelach mechanik  ocenił  czy warto  brać  czy nie. Macie kogoś  godnego uwagi u nas w mieście lub okolicy? Dzwoniłem  do aso we Wrocławiu i nie świadczą  takich usług.
    • Przez Gutek71
      Dzień dobry.
      Szukam e38 740 wersja po lifcie. Ważne aby auto było zadbane. Jeśli macie jakiś pewny uczciwy samochód do polecenia rozważę również inne wersje silnikowe.
      Budżet odpowiedni do stanu. Auto ma służyć do jazdy na co dzień.
      Pozdrawiam,
      Krzysztof
    • Przez JohnDi
      Proszę serdecznie o pomoc. Odkąd kupiłem 5 borykam się z problemem znikającego płynu chłodniczego. Wycieków sam nie zaobserwowałem ale ostatnio pojechałem w tej sprawie do mechanika i wymienił mi przewody wodne od LPG stwierdzając, że to jest przyczyna. Wcześniej wymieniłem jeszcze korek od zbiorniczka na nowy Febi, poprzedni właściciel wymienił chłodnice a płyn znika dalej losciach średnio 300-500ml jak nie więcej na ok 300-400km.
      Nie kopci na biało, nie ma masła pod korkiem.. Pompa? Termostat? Czy coś innego? Pomocy!  
      523i LPG 2000r. Sedan
    • Przez Szpadyzor71
      Taka sytuacja w moim naleśniku: dopóki auto mi się dobrze nie zagrzeje czuć drgania na silniku. Z ciekawości podłączyłem kompa i potwierdziły się wszystkie cylindry 1-4, z niemca jestem noga więc jakby ktoś mógł mi to przetłumaczyć, ale podrzucić jakąś listę z kodami błędów byłbym wdzięczny:
       

       
      Jest ktoś w stanie rozpisać za co odpowiadają wartości "Gesamtluftbedarf HLM" i "Luftbedarf LL-Steller" ?
      Nie sprawdzałem tych wartości pod obciążeniem tylko na wolnych obrotach wszystko, więc pewnie ciężko stwierdzić czy to sondy czy katalizatory. Ale może ktoś z większym doświadczeniem w tym temacie coś wie więcej. Na pewno po pełnym rozgrzaniu wszystko się uspokaja. Nieszczelność na dolocie chyba można wykluczyć bo wtedy na wszystkich cylindrach były by błędy? I zaznaczę że pokazały się po skasowaniu dzień wcześniej. Więc można uznać je za świeże.
       
      I tak jeszcze poza tematem. NCS - Czy jeśli mam coś zakodowane i chciałbym dograć inne funkcję to trzeba całość od nowa wgrywać czy można uaktywnić tylko jedną funkcję? I czy można podejrzeć przez NCS co jest zakodowane?
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.