Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e-39 2,5 tds


Rekomendowane odpowiedzi

JESTEM ZDRUZGOTANY:(

mam problem z odpaleniem mojego autka. nie wiem co sie dzieje ale rano pali jak jakis grat tzn. przez kilka obrotów rozrusznikiem silnika jest oki ale po chwili odzywają sie jakies trzeaski z okilicy rozrusznika i jakby bendikc albo coś. Jak juz uda sie uruchomic co wyglada jakby "slimak sie ciągnol" jest ok wejdzie na obroty i chodzi jak lalunia. Pali śmiga nawet niezajęknie wszystko najlepiej. A ranki tragedia. Nadmieniam że jakiś 1500 km wymienilem swiece zaroaw akumulatr igla nie wiem co moze być no chyba że rozrusznik jak zimny takie jaja robi. Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie lapie dlaczego rano jest do bani a pozniej wszystko smiga jak taala.

Rano jest mu trudniej zaskoczyć, bo silnik jest zimny , olej gęstszy a poza tym jak silnik nie pracuje, to olej ścieka z pewnych fragnemtów układu olejowego.

To wszystko sprawia, że silnik który postoi kilka godzin bez uruchamiania, ma do pokonania większe opory tarcia niż silnik odpalany co 3 - 4 godziny.

Co do rozrusznika, to odradzam jego wymianę na nowy a proponuję własnoręczne wykręcenie i oddanie go do firmy która zajmuje się naprawą takich rzeczy. Naogół firmy takie są w stanie naprawić każdą usterkę.

Odradzam tez kupowanie rozrusznika uzywanego gdzieś ze złomowiska, bo nigdy nie ma pewności, że środku wszystko jest ok. Taki rozrusznik może mieć powyrabiane tulejki albo walnięty bendiks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ustalono to ne rozrusznik tylko pompa wtryskowa i terz to dopiero jestem zaamany nie mam pojęcia co teraz ????!!!!!!!! Dzieki za wazą troskę!! Pozdrawiam wszystkich a jakbyście mieli jakieś informacjie na temat popmy wtryskowej to zapraszam. Chodzi mi o serwis np regeneracja lub wymiana itp.

MARCO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że najlepiej będzie oddać pompę do regeneracji i niech ci co będą ją regenerowali wypowiedzą się na temat opłacalności naprawy.

Brat ma golfa 2 1,6D i pewnego razu zatarła mu się sekcja w pompie. Kupił 2 używane pompy i żadna nie była 100% sprawna. Na szczęście gość który regenerował pompę złożył z tych 3 jedną dobrą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...