onkey89 Opublikowano 12 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Słyszałem, że wiele osób mówi, że seria E36 3 jest dość zawodna z dużą ilością elektrycznych gremlinów, zwłaszcza w porównaniu z wcześniejszymi E30. Kiedy jednak rozglądam się, aby znaleźć więcej szczegółów i typowych problemów, jedynym poważnym, jaki mogę znaleźć, jest fakt, że używali plastikowych pomp wodnych, które można dość tanio i łatwo ulepszyć do metalu. Więc jak są wiarygodne, realistycznie? Jak się porównują do wcześniejszych E30 lub późniejszych E46? Albo jeszcze lepiej, jak mają się one do Hondy i Toyoty o podobnym roczniku, biorąc pod uwagę, że wydają się być powszechnie cytowanym „złotym standardem”, z którym inni producenci próbowali wówczas dorównać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 14 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Miałem 3x e36, 1x honda Civic coupe v-tec, 1x e30. Teraz mam e46 2.8, Accord 1.8 v-tec, e30 2.5 M50, i avensis 2.0 D. Jeśli chodzi o jakość wnętrza to bmw są wg. Mnie ładniejsze i solidniejsze niż honda i toyota. Jak bym miał wybierać między e46 a accord lub avensis (wszystkie akurat 1999rok) to bmw jest dla mnie najfajniejsza w środku, wygląda najnowocześniej. E30 i E36 to taka różnica, że e36 to już nowa bardziej zaawansowana konstrukcja, więcej elektryki i innych bajerów ale dalej nie zawodna. Jeśli chodzi o silniki to wszystkie silniki bmw serii m50, m52 lub słabsze m40, m42 to mega nie zawodne jednostki. Avensis t22 d4d 2.0 D też bardzo dobry silnik ale z dość skomplikowanymi rozwiązaniami technicznymi, sporym apetytem na ropę. Accord 1.8 v-tec, fajny, żwawy silnik, dość prosty w obsłudze, ale przebiegi takie jak w m50, m52 raczej dla niego nie do osiągnięcia. Silnik e46 m52 2x vanos to też pancerny silnik, ale w porównaniu z e36 m52 1x vanos, jak dla mnie też też posiada pewne utrudnienia techniczne, dla tego wolę e36. E36 ma lepszy dostęp do silnika niż e46, nie trzeba tylu plastików demontować. Ogólnie to e30 i e36 najlepsze do amatorskiego grzebania ze względu na prostotę konstrukcji. Im nowsze auto tym gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 19 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 W sumie w e36 to walczyłem tylko z jednym elektrycznym problemem - podnośniki szyb, szybka wymiana na nowe chińczyki i do dzisiaj po problemie. W silnikach M52 czasami ciekną broki na podstawie filtra oleju i trzeba dobrać nowe oringi i wymienić, w aso ich nie ma i nawet nie przewidzieli, że trzeba to wymieniać. Zgnił mi po 23 latach alternator, ale chyba miał juz prawo - wymiana na zamiennik 400zł. Poza tym tylko części eksploatacyjne się wymienia. Problemy w e36 mają ci co posiadają jakiegoś mega gruza, a i tak nie wiem co tam może sie popsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkey89 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 W dniu 12.05.2022 o 18:24, onkey89 napisał: Słyszałem, że wiele osób mówi, że seria E36 3 jest dość zawodna z dużą ilością elektrycznych gremlinów, zwłaszcza w porównaniu z wcześniejszymi E30 https://100001.onl/ https://1921681254.mx/. Kiedy jednak rozglądam się, aby znaleźć więcej szczegółów i typowych problemów, jedynym poważnym, jaki mogę znaleźć, jest fakt, że używali plastikowych pomp wodnych, które można dość tanio i łatwo ulepszyć do metalu. Więc jak są wiarygodne, realistycznie? Jak się porównują do wcześniejszych E30 lub późniejszych E46? Albo jeszcze lepiej, jak mają się one do Hondy i Toyoty o podobnym roczniku, biorąc pod uwagę, że wydają się być powszechnie cytowanym „złotym standardem”, z którym inni producenci próbowali wówczas dorównać. I got this,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.