Skocz do zawartości


732iA E23 jestem ciagle w tym samym punkcie


Boeing732
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bmw E23 723 iA z 1982 r. Kupione bylo w lutym tego roku z urzedu celnego. Auto stalo ok 2-3 lat nieuruchamiane.

Od marca zmienia tylko fachowców i magików oraz zaklinaczy...

Najpierw odwiedzilam elektryka i elektronika. Oto naprawy:

1. wymiana pompy paliwa + przekaźnik + filtr

2. naprawa komputera i przepływiomierza + wymiana kopułki, palec rozdzielacza, kable i świece.

Auto uruchomili ale po zagrzaniu silnika pojawila sie plama oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Powiedzieli ze uszczelka do wymiany.

Pojechalam do mechanika. Sciagneli głowicę (była spawana wcześniej). Splanowali, wymienili 2 zawory wydechowe i uszczelniacze. Głowica była sprawdzona na szczelność i niby wszystko ok. Auto odpalilo ale chodzilo bardzo nierówno.

Pojeździłam 2 dni kolo domu. Trzeciego dnia rano mialam jechac do diagnosty ale po przejechaniu ok 100 m spadła moc i z tyłu pojawiała sie wielka biała mgła za samochodem ( biały gęsty dym z wydechu).

Znowu odwiedzamy mechanika, innego tym razem. Jest podejrzenie pekniecia glowicy. W misce olejowej zrobił się jogurt.. Znowu rozebrali glowice i sprawdzili na szczelnosc. Mechanik powiedzial ze byla slabo dokrecona.Blok silnika tez sprawdzili i bez zastrzeżen. Kupilismy druga uszczelke pod glowice i złozyli. Auto znowu uruchomilismy, chodziło ale dalej dymiło, ponoc trzeba wyjeździc ten syf z układu wydechowego.

Auto dalej dymiło i nic jezdzenie nic nie pomoglo. Olej dostawał się do kolektora ssacego poprzez odpowietrznik i do cylindrów. Codziennie ubywalo plynu chlodzącego w zbiorniczku po każdej jeżdzie. I jeszcze zaczelo cos stukac w silniku. Potem sie okazalo ze to tłok zassał olej i sprężyl i to tak stukalo.. i juz wogole nie chcialo jezdzic!!

No i znowu pojechalam do magika. Podejrzewali ze przestawil sie rozrzad. Wymienili rozrząd i zalozyli nowe pierscienie. Poskładali odpalili i kazali znowu jezdzic.. No to jezdzilam i jezdze ale nie daje rady bo wstyd. Samochody jada za mna w odleglosci 20 m. i pewnie klna.. Za mną cale kłębowisko bialego dymu, a ciekawe jest, ze to dymienie jest głownie na poczatku, szczegolnie jak dodaje gazu, na wysokich obrotach i na zimnym silniku. Jak juz sie rozgrzeje po ok 15-20 min jazdy troche mniej dymi ale tez dymi jak tylko nacisne na pedal gazu... Troche trudno je odpalic, ma b. male obroty. Obecnie dalej ubywa plynu chlodzacego i w ziorniczku znowu pojawila sie gesta czarna plama oleju. Sam olej w misce narazie jest czysty. Znowu mi wmawiaja mechanicy ze do wymiany jest uszczelka i ze do wymiany jest chlodnica oleju ktorej nie ma w aucie....

Moze ktos z Was jest mądry i ma troche wiedzy i doswiadczenia w takich przypadkach.... HELP!!

_________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie wogule nie odpalam bo znowu zmieszl sie plyn z olejem i wyzuca odpowietrzeniem ta breje caly uklad dolotowy jest zasyfiony. Gdzies sie rozlaczyla pompa paliwa i musze ja podlanczac bezposrednio do + akumulatora osobnym przewodem wtedy odpala. Juz mi rece opadly niewiem co mam dalej robic czy wymienic silnik , tyle wlozylem w niego kasy ze niewiem ,pozatym niemoge znalezc takiego samego a 3,5 wymaga ponoc zmiany wiazki i sterownika co zwiekszy wieksze koszty wolalbym jednak zrobic ten orginalny ale niemam juz kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...