bea i kondor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ostatnio bardzo mocno zastanawiam sie nad powiekrzeniem stadniny i to znacznie tylko nie wiem co bardziej sie oplaca i co wywola wiekrzy usmiech na mojej twarzy tu kilka linkow do modeli m3 ktorymi mozna by sie bylo zainteresowac mieszkam w madrycie wiec nie dziwcie sie ze linki nie z allegro czy moze llepiej wstawic 3.5 jak myslicie http://www.segundamano.es/vi/8755285.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/9121535.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/8732490.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/8592702.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/8062618.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/9129014.htm?ca=28_s a i jeszcze jedno pytanie czy wszystkie m3 e30 maja czterocylindrowe silniki wolalbym R6 [ Dodano: 16 Sierpień 07, 22:31 ] a zapomnialem przecietne e30 w wyposazeniu standardowym klima i pelna elektryka to koszt ok. 2000 euro a silnik 3.5 z osprzetem 1000-1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 oczywiscie ze M3 i jezeli masz m3 za 2000 EUR to ja biore 5 szt., bo z linkow co poazales to ceny sa od 14000 wzwyz pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 przecietne e30 2000 euro a nie m3 m3 nie jest przecietne no dobra moze inaczej zapomnijmy o kosztach i wygladzie mam e30 318is m42 krece go do 7tys kopa dopiero ma powyzej 3.5tysiecy w sumie to przy 4tys wydaje mi sie ze duzy silnik z wieksza liczba cylindrow powinien ciagnac juz z dolu przy dwoch litrach ( wczesniej taki mialem ) silnik ciagnal juz od 3.5 tysiacy. wiec z doswiadczenia powiedzcie co leprze wyzylowany 4 cylindrowy czy r6 wiekrzy o podobnej mocy KM chodzi mi o dynamike i charakterystyke silnika a nie o cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 no prosze... nawet nie wiedzialem ze, e30 m3 sa drozsze od e36 m3... no dobra moze inaczej zapomnijmy o kosztach i wygladzie skoro zapominamy o wygladzie to e36 m3 - 321PS 3.2l w cenie 10000 euro to dostaniesz bez problemu ladna sztuke <bmw_1> a co do swap'a, to moim skromnym zdaniem trzeba by jeszcze doliczyc cene zawieszenia, hamulcow, wieksze kola, drozsze gumy .... bo po co komu moc skoro wyhamowac i utrzymac na drodze auta nie da rady? nieprawdaz? pozdro <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ale prezentuja sie naprawde fajnie wszytskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 skoro zapominamy o wygladzie to e36 m3 - 321PS 3.2l w cenie 10000 euro to dostaniesz bez problemu ladna sztuke <bmw_1> ja szukam dla siebie i z tego co widziałem to od 7000euro można już dostać ładna sztukę i z małym przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 no nie wiem na 40 ogloszen znalazlem tylko dwie m3 e36 w cenie do 11 tys euro: http://www.segundamano.es/vi/8615496.htm?ca=28_s http://www.segundamano.es/vi/8719088.htm?ca=28_s tansze to juz uszkodzone tylko zastanawiam sie czy nie taniej wlozyc 3.2M do e30 co da duza moc przy malej masie koszt pewnie wyjdzie podobny a frajda wieksza tylko jak jest z masa takiego silnika do caloksztaltu e30 czy to nie bedzie zaciezkie ma ktos wyobrazenie jak sie to prowadzi nie chce jezdzic tylko na wprost pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 :shock: to gdzie ty szukasz ?? masz tu E30 i E36 http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jtmqtj4jdtf http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jpmrkfwfdka http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jpnkkguaclg http://autoscout24.de/Details.aspx?id=bkmsobycamba http://autoscout24.de/Details.aspx?id=bklktjzabnee http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jqceatnud2n http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jtedhsswjwn są to pierwsze z brzegu do 10000euro ale jak by sie uprzeć i szukać to można naprawdę trafic ale pomiędzy jeszcze jest ALPINA B6 którą bez problemu do 8000euro da się kupić a chyba 241PS to juz sporo <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 hmmmm no coz troche mam daleko do niemiec , sprowadzenie i zarejestrowanie bedzie mnie kosztowalo tyle co kupienie auta tu na miejscu ale nie chodzi mi o zakup auta,kupic moze kazdy wolalbym jednak zrobic swoj i to taki zeby nie wygladal na napakowany jak z szybkich i wscieklych tylko dyskretny ale z potencjalem tak by wlascicielom bryczek za 100tys zl i wicej lzy cisnely sie do oczu "bo to przeciez nie mozliwe by stara bryka za stosunkowo nie duza kase byla taka szybka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 bea i kondor, napisz do Enzo on coś ma zamiar teraz swap-owac i pewnie już jest rozeznany w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 okrutnie drogo w tej hiszpanii... ale nie jestem pewien czy drozej by Cie wyszlo sprowadzanie auta (nawet z Polandii). bo czemu pół poski jezdzi holenderskimi, szwajcarskimi i innymi gratami. A cos mi sie wydaje, ze nawet w Polsce ludzie bardziej dbaja o auta niz "poludniowcy" a ja dalej swoje propos swapa ... a co z rozkladem masy? silnik wiekszy = ciezszy ktos w koncu madrzejszy niz my projektowal nasze autka. mozna poprawiac fabryke ale rozsadnie. a poza tym - Twoje e30 to ktory to rok? pewnie juz pelnoletni. jestes na tyle pewien swietnego stanu auta, ze wytrzyma taka moc i sie nie rozpadnie po maly szalenstwie? czulbys sie w nim bezpiecznie? takie jest moje zdanie - jak ktos sie nie zgadza to przepraszam hehe <bmw_2> pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 i tu kolega mirek otworzyl mi oczy swoja wypowiedzia, nie wzialem pod uwage wieku i zmeczenie materialu, ze wzgledu na klimat i sporadyczne opady nie ma sladu korozji ale pewnie laczenie juz za wiele nie wytrzymaja bralem pod uwage mase silnika dlatego pytalem jak to jezdzi,chyba faktycznie czas pomyslec nad czyms nowszym,a jezeli chodzi o koszty w hiszpanii no niestety jest drogo ubezpieczenie podstawowe za 318is (136km) z grudnia 90r kosztowalo mnie 1300 euro, smutne ale prawdziwe.ale i tak m3 w e30 mnie nie przekonuje poszukam cos z mocnym R6. Pozdrowienia dla wszystkich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 to proponuje M52 , lekki silnik aluminiowy a w serii 192 KM uklon_bmw i spokojnie do 250 KM bez większych kosztów pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ok przyjmijmy ze jest juz silnik o mocy 250km , zawieszenie to nie problem jest tego pelno w ofercie kazdej firmy,ale co z nadwoziem z poteznym momentem obrotowym i stosunkowo duza moca wykreci sie jak sprezyna po miesiacu , wydaje mi sie ze same poprzeczki na kielichach nic nie dadza a jak wszyscy wiedza e30 ma dosc miekie i podatne na duze obciazenia podluznice co proponujecie klatke??? nie to ma byc normalne auto z potarganymi fotelami ale z dusza diabla,co z chlodzeniem auto musi miec klime temperatura latem srednio wynosi 35 stopni c w cieniu ,przy asfalcie kolo 60-70 ,no i skrzynia i wal dyfer to nie problem ale wal wydaje mi sie ze tak,skad go wziasc napewno nie jest typowy czy da sie go wytoczyc czy mozna go zdobyc w inny sposob,skrzynia na pewno jest dluzsza stad te pytania i pewnie trzeba by bylo pomyslec o jej chlodzeniu , czy da sie podpiac taki silnik do jakichs zegarow od e30 czy trzeba cos kombinowac.co myslicie czekam na propozycje pozdrowienia dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 ale co z nadwoziem z poteznym momentem obrotowym i stosunkowo duza moca wykreci sie jak sprezyna po miesiacu Zastanów się czy Ty na każdych światłach, na każdym skrzyżowaniu będziesz wykorzystywał pełną moc :!: :?: :!: Z tego co piszesz to ma być wilk w owczej skórze, czyli auto do normalnego przemieszczania się sporadycznie do jakichś sprintów, a nie do zawodów typu drift. Myślę że przy sporadycznych sprintach i szaleństwach to buda e30 jest w stanie wiele wytrzymac, a nawet więcej niż e36. Jesli chodzi o 3.5l to uważam że jest to silnik trochę za ciężki do e30. to ma byc normalne auto z potarganymi fotelami ale z dusza diabla Jak swap to M-Power z e36 do zwykłej e30, a ja osobiście to wybrał bym M3 E30, jeśli było by mnie na nie stać A tu takie tam: http://pl.youtube.com/watch?v=ghTmUz1uovg&mode=related&search= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 witam! jakbym mial kase to by msie neizastanawial nad niczym tylko kupil M3 E30, to po prostu unikat... M3 e36 nawet w 1/100 neidostaje do piet e30 M3, miedzy innym idlatego ,ze m3 e36 juz nie jest taki mproblemem spotkac. A E30 M3 jest!!!! Co do swapow to proponuje wrzucic M54B30 (231KM)... W E30 ten silnik robi juz masakre... Po dobrym pzreprogramowaniu ECU jedzie lepiej niz M3 E46 Co do jednostki M30B35... Tak ja to wrzucam, ale dlateg oze jest to najtanszy sposob na ponad 200Km w E30, a ja chce w 2008 rok uwystartowac w TDc, wiec to jedyna moja szansa... Gdybym mial kase wrzucilbym M54 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 a nie lepiej jednak M52, lżejszy i przy lekkich modach tez ponad 200 KM, co prawda troche droższy od M30 :evil: .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Enzo a co z buda myslalem o przespawaniu wszystkich laczen ale to dlugo trwa i koszt tez wysoki widzialem ze mozna zrobic cos podobnego do klatki laczacej kielichy miedzy tylem a przodem nie wchodzac pod sufit tylko ze w e30 jest malo miejsca miedzy drzwiami a fotelem kierowcy a do tego wzrosnie masa auta i co z walem jego dlugosc mniemam ze nie bedzie standardowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 hmmm... Musisz meic zdrowa bude, a reszta nie musisz sie martwic. Znam kilka osob z M30 i jakos sobei radza budy z tymi silnikami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 kup sobie e36 m3 i po problemie, a to co masz to sprzedaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 gdybym chcial e36 to bym sobie kipil ale jakos nie chce i wole e30 , kupic m3 moze kazdy nawet moja babcia , gdyby kazdy chcac miec mocniejsze auto kupowal sobie nowe to cos takiego jak tuning nigdy by nie istnialo , nie bylo by alpiny ,schnitzera,hamanna i innych to po prostu pasja (tak wlasnie mysle ja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Kupienie M3 E30 rozumiem że nie jest dla Ciebie problemem, nawet jeśli miałbo zarżnięty silnik, albo było bez. Wspominałeś o M-powerze z E36 - czytałem ostatnio o gościu który wsadził 280-kilka konnego Mpowera do e30 M3. Przeróbki to m.in.: chłodnica oleju w dyfrze i skrzyni, obspawanie budy, klatka, pomijając piaskowanie, cynkowanie itp co u CIebie rozumiem odpada. Do tego niestandardowe koła, dyfer, i przyspieszenia rzędu 4,6-5,6seq nie są problemem. Czas - 1 rok i kilka miesięcy, jednak akurat on trafił na szpachlo - M3 z dziurami itp . . . M30 odpada - to gruchot, jednak nie za ciężki wbrew temu co piszą nie-użytkownicy. Opinia tych co mają M30 w E30 jest taka, że mniejszy motor nie wchodzi w gre, a prowadzenie nie sprawia problemów. jak bede miał okazje to właśnie taki silnik wsadzę do siebie. Co do M54, to jesli sie nie rozwalisz po miesiącu to pewnie będzie mało i albo pomyslisz nad "S-cośtam" albo nad turbo . . . MOżliwości nieogranicznone, jednak przeróbki motoru seryjnego są nieopłacalne, i lepiej jest wsadzić większy/mocniejszy silnik który wyszedł z fabryki. Kwestia pieniędzy/wiedzy/czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz730i Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 proponuje 3.5 miałem ten silnik w e32 i bylem zadowolony a wtakiej malej budzie to bedzie prawdziwy diabeł.pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 do E30 to tylko M52B28 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lżejszy od M20 a 200 KM spokojnie happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 6 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 A co myslicie o takim czyms kupilem e36 po wypadku mam zamiar przelozyc prawie wszystko do e30 wnetrze juz jest teraz pora na silnik...i pomyslalem od razu ze skoro wiekszy silnik to przeloze zawieszenie cale z e36 czy to przypasuje do e30?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.