Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


co leprze i co bardziej sie oplaca


Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio bardzo mocno zastanawiam sie nad powiekrzeniem stadniny i to znacznie tylko nie wiem co bardziej sie oplaca i co wywola wiekrzy usmiech na mojej twarzy tu kilka linkow do modeli m3 ktorymi mozna by sie bylo zainteresowac mieszkam w madrycie wiec nie dziwcie sie ze linki nie z allegro czy moze llepiej wstawic 3.5 jak myslicie

http://www.segundamano.es/vi/8755285.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/9121535.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/8732490.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/8592702.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/8062618.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/9129014.htm?ca=28_s

a i jeszcze jedno pytanie czy wszystkie m3 e30 maja czterocylindrowe silniki wolalbym R6

[ Dodano: 16 Sierpień 07, 22:31 ]

a zapomnialem przecietne e30 w wyposazeniu standardowym klima i pelna elektryka to koszt ok. 2000 euro a silnik 3.5 z osprzetem 1000-1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecietne e30 2000 euro a nie m3 m3 nie jest przecietne

no dobra moze inaczej zapomnijmy o kosztach i wygladzie mam e30 318is m42 krece go do 7tys kopa dopiero ma powyzej 3.5tysiecy w sumie to przy 4tys wydaje mi sie ze duzy silnik z wieksza liczba cylindrow powinien ciagnac juz z dolu przy dwoch litrach ( wczesniej taki mialem ) silnik ciagnal juz od 3.5 tysiacy. wiec z doswiadczenia powiedzcie co leprze wyzylowany 4 cylindrowy czy r6 wiekrzy o podobnej mocy KM chodzi mi o dynamike i charakterystyke silnika

a nie o cene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no prosze... nawet nie wiedzialem ze, e30 m3 sa drozsze od e36 m3...

no dobra moze inaczej zapomnijmy o kosztach i wygladzie

skoro zapominamy o wygladzie to e36 m3 - 321PS 3.2l :)

w cenie 10000 euro to dostaniesz bez problemu ladna sztuke <bmw_1>

a co do swap'a, to moim skromnym zdaniem trzeba by jeszcze doliczyc cene

zawieszenia, hamulcow, wieksze kola, drozsze gumy ....

bo po co komu moc skoro wyhamowac i utrzymac na drodze auta nie da rady? nieprawdaz?

pozdro <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem na 40 ogloszen znalazlem tylko dwie m3 e36 w cenie do 11 tys euro:

http://www.segundamano.es/vi/8615496.htm?ca=28_s

http://www.segundamano.es/vi/8719088.htm?ca=28_s

tansze to juz uszkodzone tylko zastanawiam sie czy nie taniej wlozyc 3.2M do e30

co da duza moc przy malej masie koszt pewnie wyjdzie podobny a frajda wieksza

tylko jak jest z masa takiego silnika do caloksztaltu e30 czy to nie bedzie zaciezkie ma ktos wyobrazenie jak sie to prowadzi nie chce jezdzic tylko na wprost

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: to gdzie ty szukasz ??

masz tu E30 i E36

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jtmqtj4jdtf

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jpmrkfwfdka

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jpnkkguaclg

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=bkmsobycamba

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=bklktjzabnee

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jqceatnud2n

http://autoscout24.de/Details.aspx?id=jtedhsswjwn

są to pierwsze z brzegu do 10000euro ale jak by sie uprzeć i szukać to można naprawdę trafic

ale pomiędzy jeszcze jest ALPINA B6 którą bez problemu do 8000euro da się kupić a chyba 241PS to juz sporo <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm no coz troche mam daleko do niemiec , sprowadzenie i zarejestrowanie bedzie mnie kosztowalo tyle co kupienie auta tu na miejscu ale nie chodzi mi o zakup auta,kupic moze kazdy wolalbym jednak zrobic swoj i to taki zeby nie wygladal na napakowany jak z szybkich i wscieklych tylko dyskretny ale z potencjalem tak by wlascicielom bryczek za 100tys zl i wicej lzy cisnely sie do oczu "bo to przeciez nie mozliwe by stara bryka za stosunkowo nie duza kase byla taka szybka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okrutnie drogo w tej hiszpanii... ale nie jestem pewien czy drozej by Cie wyszlo

sprowadzanie auta (nawet z Polandii). bo czemu pół poski jezdzi holenderskimi,

szwajcarskimi i innymi gratami. A cos mi sie wydaje, ze nawet w Polsce ludzie

bardziej dbaja o auta niz "poludniowcy" ;)

a ja dalej swoje propos swapa ... a co z rozkladem masy? silnik wiekszy = ciezszy

ktos w koncu madrzejszy niz my projektowal nasze autka. mozna poprawiac

fabryke ale rozsadnie.

a poza tym - Twoje e30 to ktory to rok? pewnie juz pelnoletni. jestes na tyle pewien

swietnego stanu auta, ze wytrzyma taka moc i sie nie rozpadnie po maly szalenstwie?

czulbys sie w nim bezpiecznie?

takie jest moje zdanie - jak ktos sie nie zgadza to przepraszam hehe <bmw_2>

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu kolega mirek otworzyl mi oczy swoja wypowiedzia, nie wzialem pod uwage wieku i zmeczenie materialu, ze wzgledu na klimat i sporadyczne opady nie ma sladu korozji ale pewnie laczenie juz za wiele nie wytrzymaja bralem pod uwage mase silnika dlatego pytalem jak to jezdzi,chyba faktycznie czas pomyslec nad czyms nowszym,a jezeli chodzi o koszty w hiszpanii no niestety jest drogo ubezpieczenie podstawowe za 318is (136km) z grudnia 90r kosztowalo mnie 1300 euro, smutne ale prawdziwe.ale i tak m3 w e30 mnie nie przekonuje

poszukam cos z mocnym R6.

Pozdrowienia dla wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok przyjmijmy ze jest juz silnik o mocy 250km , zawieszenie to nie problem jest tego pelno w ofercie kazdej firmy,ale co z nadwoziem z poteznym momentem obrotowym i stosunkowo duza moca wykreci sie jak sprezyna po miesiacu , wydaje mi sie ze same poprzeczki na kielichach nic nie dadza a jak wszyscy wiedza e30 ma dosc miekie i podatne na duze obciazenia podluznice co proponujecie klatke??? nie to ma byc normalne auto z potarganymi fotelami ale z dusza diabla,co z chlodzeniem auto musi miec klime temperatura latem srednio wynosi 35 stopni c w cieniu ,przy asfalcie kolo 60-70 ,no i skrzynia i wal dyfer to nie problem

ale wal wydaje mi sie ze tak,skad go wziasc napewno nie jest typowy czy da sie go wytoczyc czy mozna go zdobyc w inny sposob,skrzynia na pewno jest dluzsza stad te pytania i pewnie trzeba by bylo pomyslec o jej chlodzeniu , czy da sie podpiac taki silnik do jakichs zegarow od e30 czy trzeba cos kombinowac.co myslicie czekam na propozycje

pozdrowienia dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co z nadwoziem z poteznym momentem obrotowym i stosunkowo duza moca wykreci sie jak sprezyna po miesiacu

Zastanów się czy Ty na każdych światłach, na każdym skrzyżowaniu będziesz wykorzystywał pełną moc :!: :?: :!: Z tego co piszesz to ma być wilk w owczej skórze, czyli auto do normalnego przemieszczania się sporadycznie do jakichś sprintów, a nie do zawodów typu drift. Myślę że przy sporadycznych sprintach i szaleństwach to buda e30 jest w stanie wiele wytrzymac, a nawet więcej niż e36. Jesli chodzi o 3.5l to uważam że jest to silnik trochę za ciężki do e30.

to ma byc normalne auto z potarganymi fotelami ale z dusza diabla

Jak swap to M-Power z e36 do zwykłej e30, a ja osobiście to wybrał bym M3 E30, jeśli było by mnie na nie stać :P

A tu takie tam:

http://pl.youtube.com/watch?v=ghTmUz1uovg&mode=related&search=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

jakbym mial kase to by msie neizastanawial nad niczym tylko kupil M3 E30, to po prostu unikat...

M3 e36 nawet w 1/100 neidostaje do piet e30 M3, miedzy innym idlatego ,ze m3 e36 juz nie jest taki mproblemem spotkac.

A E30 M3 jest!!!!

Co do swapow to proponuje wrzucic M54B30 (231KM)...

W E30 ten silnik robi juz masakre... Po dobrym pzreprogramowaniu ECU jedzie lepiej niz M3 E46

Co do jednostki M30B35...

Tak ja to wrzucam, ale dlateg oze jest to najtanszy sposob na ponad 200Km w E30, a ja chce w 2008 rok uwystartowac w TDc, wiec to jedyna moja szansa... Gdybym mial kase wrzucilbym M54 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enzo a co z buda myslalem o przespawaniu wszystkich laczen ale to dlugo trwa i koszt tez wysoki widzialem ze mozna zrobic cos podobnego do klatki laczacej kielichy miedzy tylem a przodem nie wchodzac pod sufit tylko ze w e30 jest malo miejsca miedzy drzwiami a fotelem kierowcy a do tego wzrosnie masa auta i co z walem jego dlugosc mniemam ze nie bedzie standardowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym chcial e36 to bym sobie kipil ale jakos nie chce i wole e30 , kupic m3 moze kazdy nawet moja babcia , gdyby kazdy chcac miec mocniejsze auto kupowal sobie nowe to cos takiego jak tuning nigdy by nie istnialo , nie bylo by alpiny ,schnitzera,hamanna i innych to po prostu pasja (tak wlasnie mysle ja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupienie M3 E30 rozumiem że nie jest dla Ciebie problemem, nawet jeśli miałbo zarżnięty silnik, albo było bez.

Wspominałeś o M-powerze z E36 - czytałem ostatnio o gościu który wsadził 280-kilka konnego Mpowera do e30 M3.

Przeróbki to m.in.: chłodnica oleju w dyfrze i skrzyni, obspawanie budy, klatka, pomijając piaskowanie, cynkowanie itp co u CIebie rozumiem odpada.

Do tego niestandardowe koła, dyfer, i przyspieszenia rzędu 4,6-5,6seq nie są problemem. Czas - 1 rok i kilka miesięcy, jednak akurat on trafił na szpachlo - M3 z dziurami itp . . .

M30 odpada - to gruchot, jednak nie za ciężki wbrew temu co piszą nie-użytkownicy. Opinia tych co mają M30 w E30 jest taka, że mniejszy motor nie wchodzi w gre, a prowadzenie nie sprawia problemów. jak bede miał okazje to właśnie taki silnik wsadzę do siebie.

Co do M54, to jesli sie nie rozwalisz po miesiącu to pewnie będzie mało i albo pomyslisz nad "S-cośtam" albo nad turbo . . . MOżliwości nieogranicznone, jednak przeróbki motoru seryjnego są nieopłacalne, i lepiej jest wsadzić większy/mocniejszy silnik który wyszedł z fabryki. Kwestia pieniędzy/wiedzy/czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A co myslicie o takim czyms kupilem e36 po wypadku mam zamiar przelozyc prawie wszystko do e30 wnetrze juz jest teraz pora na silnik...i pomyslalem od razu ze skoro wiekszy silnik to przeloze zawieszenie cale z e36 czy to przypasuje do e30??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...