Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Witam Wszytkich


lapa

Rekomendowane odpowiedzi

Mój pierwszy posta na forum - Witam Serdecznie Wszytkich Miłośników samochodów BMW.

W tym miejscu odrazu proszę Was o wyrozumiałość jak nieraz walnę jakimś tekstem - akurat w tej dziedzinie jestem kompletnym laikiem :oops:

Dziwnym zbiegiem okoliczności stałem sie posiadaczem troszkę zaniedbanego BMW E-36 316 Coupe i już po pierwszej jeździe zakochałem się w nim - byłoby tylko lepiej żeby poprzedni własciciel nie zamontował w nim gazu :( , ale powolutku mam zamiar autko doprowadzić do porządku :)

JESZCE RAZ WITAM WSZYSTKICH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum bmw_beer <bmw_2> <bmw_1>

Co do tego gazu ile osób tyle opini ale wez poprawke na to ze zakładajac instalke

po 2 latach smigania zaoszczedzisz tyle w porównaniu do benzynki ze wystarczy na

wymiane silnika <bmw_1> jesli dobrze pamietam to chyba Bazylfox robił takie

wyliczenia ile zaoszczedził w swojej E36 smigajac na sekwencji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemaneczko <bmw_2> <bmw_2>

Zawsze miło zobaczyc kolejne 1.6 (M40 :?:) bmw_beer

Co do tego gazu ile osób tyle opini ale wez poprawke na to ze zakładajac instalke

po 2 latach smigania zaoszczedzisz tyle w porównaniu do benzynki ze wystarczy na

wymiane silnika <bmw_1> jesli dobrze pamietam to chyba Bazylfox robił takie

wyliczenia ile zaoszczedził w swojej E36 smigajac na sekwencji :wink:

...oj tak tak - ja już na niej zarabiam :mrgreen: 8)

Pozdr. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koleżko! Ja też mam różne zdanie na temat gazu "jestem za,a nawet przeciw" jak to pan Wałęsa powiedział(jeśli dobrze pamiętam). Oszczędność jest niesamowita,ale ja miałem nieprzyjemne doświadczenia ze zwykłym gazem. Jak sekwencja to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wiesz moge ci powiedziec ze jak gaz to jedynie w sekwencja!!!