lapa Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Mój pierwszy posta na forum - Witam Serdecznie Wszytkich Miłośników samochodów BMW. W tym miejscu odrazu proszę Was o wyrozumiałość jak nieraz walnę jakimś tekstem - akurat w tej dziedzinie jestem kompletnym laikiem :oops: Dziwnym zbiegiem okoliczności stałem sie posiadaczem troszkę zaniedbanego BMW E-36 316 Coupe i już po pierwszej jeździe zakochałem się w nim - byłoby tylko lepiej żeby poprzedni własciciel nie zamontował w nim gazu , ale powolutku mam zamiar autko doprowadzić do porządku JESZCE RAZ WITAM WSZYSTKICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 witam <bmw_2> ale gaz oszczedna sprawa! bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapa Opublikowano 22 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 może i oszczędna ale nawet jak dla mnie (czytaj laika) po przełaczeniu na benzyne to autko śmiga o wiele, wiele ładniej aż chce sie je wtedy prowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 temat do poruszenia ale nie tu! pewnie ins. gazowa jest kiepska! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapa Opublikowano 22 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 poczytam i może czegoś się dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 <bmw_2> , <bmw> to happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...