Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


POWITANIE


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jestem nowy w waszych szeregach bardzo serdecznie wszystkich ściskam. <bmw_2>

Mam nadzieję że już niedługo będziemy mogli się przywitać osobiście gdyż zamierzam uczestniczyć w urodzinach klubu.

Długo szukałem klubu do którego należą ludzie z honorem, a dzięki koledze Michałowi (gorące pozdrowienia dla niego) wydaje mi się że w końcu trafiłem. Jako że jestem już żonaty i mam dziecko należę do ludzi ustatkowanych, którzy nie trawią szpanu zwłaszcza w BMW. Jest to autko, które powinno krzepić kulturę na drogach a nie chamstwo.

Hejka wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bazylfox, kolego niestety nadeszły takie czasy że wszystkich nas posiadaczy wspaniałych AUTEK BMW traktują JEDNAKOWO (to znaczy jak wariatów) dlatego swoim przykładem musimy przekonać ludzi do siebie. nie na siłe tylko dobrym przykładem. Gorąco pozdrawiam. HEEJ !!

[ Dodano: 9 Październik 07, 20:27 ]

wera, witam bardzo serdecznie koleżankę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzałka <bmw_2> też już jestem ustatkowany żona, córa 5 lat, drugie bobo w drodze :lol: a bunie kupiłem dla żonki ale niestety dla niej :lol: oddałem jej autko rodzinne (fabie kombi) a sam zawłądnołem 316 :lol: - podobno przeżywam drugą młodośc :) (określenie żonki :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach