Gość Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jako że jestem nowy w waszych szeregach bardzo serdecznie wszystkich ściskam. <bmw_2> Mam nadzieję że już niedługo będziemy mogli się przywitać osobiście gdyż zamierzam uczestniczyć w urodzinach klubu. Długo szukałem klubu do którego należą ludzie z honorem, a dzięki koledze Michałowi (gorące pozdrowienia dla niego) wydaje mi się że w końcu trafiłem. Jako że jestem już żonaty i mam dziecko należę do ludzi ustatkowanych, którzy nie trawią szpanu zwłaszcza w BMW. Jest to autko, które powinno krzepić kulturę na drogach a nie chamstwo. Hejka wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Witam! Też byłem szczęśliwym posiadaczem 520i,teraz przesiadłem się chwilowo na 320. Po zimie zamierzam wrócić do piątki. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Ja posiadam moją 5-kę już ponad 3 lata. Jest bardzo wdzięcznym autkiem. Zastanawiałem i nadal zastanawiam się nad 7-ką, ale do tego trzeba mieć trochę pieniążków. A ja jeszcze mam czas na zmianę autka. HEEJ !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 hej witam <bmw_2> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 witam i pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...