mozaik Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 powiem krótko. moja bunia najprawdopodobniej zaczyna się coraz częściej psuć. nie wiem czego to wina ale oszczędzam ją i pielęgnuje regularnie. Mam po prostu dosyć wymieniania co chwila jakiegoś elementu. podjąłem więc ważną decyzję, że czas przeprowadzić remont generalny(czyli jeśli po przeglądzie szczegółowym dowiem się, że jeszcze jakiś element jeszcze może troche pośmiga to wstawiam nowy itp.). poza planowaną wymianą elementów zawieszenia, wydechu, osprzętu silnika mam dylemat co zrobić z samym silnikiem. mianowicie czy warto go reanimować (generalka) czy może wstawić nowy taki sam lub inny nowszy. Za wszelkie podpowiedzi i pomysły które mógłbym zrealizować z góry dzieki. planuje oddać ją do STANDO. wiem, że będą koszta ale jestem przygotowany <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba156 Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Jesli chodzi o silnik to proponoje remont bo bendziesz wiedzial na czym jezdzisz a kupno uzywanego silnika i to jeszcze tds to musialbys miec ogromne szczescie zeby trafic cos dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 jak dowiesz sie o cene takiego remontu daj znac. Chcialbym "odswiezyc" tez moja - regeneracja lozysk w turbo, podlaczenie paru bajerow w elektryce itd. Silnika proponuje nie wymieniac - podejrzewam ze sama jednostka napedowa jak w wiekszosci tds jest w dobrym stanie (same silniki wbrew pozorm ciezko jest zarznac - kreca przebiegi jak kazdy dobry diesel, o ile nie sa meczone przesadnie przez uzytkownika), co innego w osprzecie silnika - tu niestety jest awaryjnie Chyba ze masz juz ktoras tam z kolei glowice i regularnie ja przegrzewasz - wtedy i tak szukaj dobrej jednostki zamiennej (remont to ingerencja w silnik, a koszty tez niemile zaskakuja).To moja opinia Przednie zawieszenie w mojej zrobilem juz w calosci (niemniej czasami cos mi tlucze w prawym kole, i nie wiem co...) - wyszlo mnie 800 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 11 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 dzięki za rady <bmw_2> oggy jesli chodzi o generalke silnika to jeden mechanik powiedział że końcowa cena to 5 - 6 tyś. jeśli natomiast chodzi o turbo to jest we wrocku gościu który zajebiście regeneruje. na ulicy czechowickiej. regenerowałem tam turbo do służbowego opla to ze starych części został tylko kawałek obudowy, wymienił całą reszte na nówki. do opla to 800. do bmw jak się pytałem to 1000. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 hehe to za moja firma <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 11 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 hehe to za moja firma <bmw_1> tzn. że pracujesz w tej firmie? czy tam robiłeś swoją turbinę? jeśli pracujesz to serio dora robota <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 hehe to za moja firma <bmw_1> tzn. że pracujesz w tej firmie? czy tam robiłeś swoją turbinę? jeśli pracujesz to serio dora robota <bmw_2> Boksa po prostu nie używa klawisza ALT stąd te niejasności. domyślam się że powinno brzmieć "za moją firmą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.