Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e30 320i spalanie w miescie 19 litrów LPG, w trasie 10


maniak

Rekomendowane odpowiedzi

TERAZ JESZCZE MUSISZ POKRECIC JEDNA Z TYCH SROB NA PAROWNIKU W(NIEWIEM JAKI MASZ PAROWNIK) CELU PODNIESIENIA CISNIENIA PODAWANIA GAZU ABY OBROTY SIE UNORMOWALY I EWENTUALNIE JESZCZE RAZ 3 TYS I JAK BEDZIE KRECAC JA LEKKO ZMULAC ODKTERC TROCHE TAK ABY BYLY 3 TYS OBROTOW POWINNO POMOC SRUBKE NA PAROWNIKU WKRECAJAC ODEJMUJESZ CISNIENIE A WYKRECAJAC DODAJESZ TAK MUSISZ KRECIC ABY Z RURY NA WOLNYCH OBROTACH NIESMIERDZIALO GAZEM I ZEBY CHODZIL ROWNO PAMIETAJ TYLKO ZE JAK BEDZIESZ MIAL ZLE SWIECE KTORE NIEBEDA PRZEPALAC DOBRZE TO ZAWSZE CZUL BEDZIESZ GAZEM Z RURY A PO DRUGIE TO PRZED KAZDYM KRECENIEM ODCZEKAJ AZ Z RURY OPRUZNIA SIE STARE SPALINY ABY MOZNA BYLO WYELIMINOWAC PRZYKRY ZAPACH GAZU Z RURY DOSC SKOMPLIKOWANE ALE CIEZKO TO OPISAC LEPIEJ POKAZAC LUB ZROBIC POWODZENIA <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece i kable mam wymienione. jutro poszukam tej drugiej srubki na parowniku i sprobuje wyregulowac wolne obroty. A ta druga srudke to juz dokrecilem dosyc sporo, wiec nie wiem jak ona mogla byc az tak odkrecona skoro ostatnio regulowalem gaz u "fachowcow". No i najdziwniejsze jest to ze w tym ustawieniu w trasie palil tak jak powinien a dopiero po wjechaniu do miasta zaczynal palic 100% wiecej. Moze parownik trzeba przepatrzec, tam podobno jakiem membrany sa, ktore sie zuzywaja.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno mi tak stwierdzic tak jak ty to opisujesz niewiem jaki masz parownik niewiem jak on wyglada masz mozliwosc zrobienia fotki ? a z reszta regulacja kosztuje 30 zl ale reguluj na analizatorze spalin wspolczynnik lambda na analizatorze powinien wynosic lekko ponizej 1000 wtedy powinno byc ok na wolnych i na 3000 obrotow. Wodory (h)powinny byc jak najmniejsze jak beda za wysokie tzn ze swiece sa do pupy bo nieprzepalaja wlasciwie mieszanki a wtedy smierdzi gazem z rury jak wyregulujesz sam metoda prob i bledow moze ci kichac :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moze podajcie jakis dobre gazowniewe wroclawiu...

dzisiaj w trasie 100 km spalil ok 20 litrow, wiec jest gorzej niz poprzednio... jutro z ranca pojade do garazu i bede kombinowal z tymi srubkami.

pozdro

[ Dodano: 2 Grudzień 07, 13:18 ]

wiec wyglada to tak

zdjcie0026lb3.th.jpg

jakosc nie jest najlepsza, sory:) Na parowniku jest jedna srubka. Zauwazylem ze przy wkrecaniu tej srubki przy 3000 obr. obroty rosly, natomiast przy wykrecaniu w pewnym momencie spadaly. Do parownika dochodza 2 weze a wychodz jeden do miksera. Poregulowalem troche ta srubka, gazem z rury nie smierdzi, tylko czasami obroty spadaja do 500 i po jakims czasie sie stabilizuja. Dzisiaj zaleje do pelna i sprawdze ile spali w trasie. Wydaje mi sie ze auto jest teraz troche slabsze, ale to moze bys subiektywne odczucie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta srobka widoczna na zdjeciu jest od regulacji cisnienia podawanego gazu chodzilo mi o srobke ktora powinna byc na wezu pomiedzy parownikiem a mixerem zamiast silniczka krokowego gazu daj 300 obr i skrecaj ta srubke na wezu az obroty zaczna malec a jak lekko zmaleja to lekko odkrec ja spowrotem jak zejdzie juz z obrotow podkrec lekko srubke od parownika tak aby mniejwiecej ustawic rowna prace silnika na biegu jalowym niejest to skomplikowane. Twoja bmka w miescie powinna ci spalac do 15l jazdy mieszanej nizej bedzie trudno zejsc chyba ze kosztem mocy :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zadnej srubki na wezu pomiedzy mikserem a parownikiem. byl tam tylko ten silniczek ktory wyciagnalem i zastapilem rurka. Jak nic nie poradze sam to sprzedam ten samochod, bo juz zaczynam miec tego dosc:/

[ Dodano: 2 Grudzień 07, 21:19 ]

jutro kupie ten zaworek ktory wstawia sie zamiast krokowego. Wyreguluje i podziele sie wynikami.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie myslalem ze jescze oprocz tego silniczka masz jescze srubke sluchaj proste wstaw srubke (register)tak to sie nazywa) zamiast tej rurki i bedzie wtedy cacy jeszcze tylko dobrze wyreguluj i musi chodzic tak bez tej "srubki"to kibel niewyregulujesz jej niesprzedawaj auta z takiego powodu mowilem zajedz do gazownika jakiegos i popros aby ci to zrobil zaplacisz max 50zl z regulacja i bedzie dobrze a samemu to mozesz miesiac grzebac jak sie dobrze nieznasz i ciagle cos bedzie nie tak bedziemy mogli pisac i pisac a i tak cos sie przeoczy <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bylem u gazownikow... Po podpieciu do kompa okazalo sie ze bylo 290 bledow!

Poza tym sonda byla programowo wylaczona, ustawione bylo 5 cylindrow zamiast 6! Pan gazownik skasowal bledy, sprawdzil silnik krokowy i sonde. Wszystko sprawne. Podlaczyl silnik krokowy, wymienil filterek gazu i wyregulowal. Podobno wszystko jestsprawne i dziala. Zobaczymy jakie bedzie spalanie. Jezeli dalej bedzie tak samo to chyba wymienie caly reduktor!!! (albo sprzedam auto:) )

pozdro

[ Dodano: 8 Styczeń 08, 19:44 ]

panowie dalej masakra!!!

przypomne co zrobilem do tej pory:

-wymienione swiece i kable

-wymieniony filtr powietrza i gazu

-wszystko wyregulowane (silniczek krokowy sprawny) i podobno jest ok, tak powiedzieli w gazowni.

A spalanie w miescie dalej 19 litrow :cry:

Juz nie wiem co mam robic i czy w ogole cos sie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...