Skocz do zawartości


Nietypowy temat


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki maly dylemat. Posiadam bmw 518i E-34. Ma ona okragle przednie swiatla. nie zabardzo mi sie one podobaja i chcialbym je zamienic na takie z szybkami. jak maja beemki z serii 3. Czy ktos orientuje sie z jakiego modelu podeszly by te swiatla do mojej beemki?

tu jest zdjecie mojej buni [/b]

[ Dodano: 8 Grudzień 07, 18:17 ]

a takie swiatla chcialbym miec: najedz i wcisnij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki maly dylemat. Posiadam bmw 518i E-34. Ma ona okragle przednie swiatla. nie zabardzo mi sie one podobaja i chcialbym je zamienic na takie z szybkami. jak maja beemki z serii 3. Czy ktos orientuje sie z jakiego modelu podeszly by te swiatla do mojej beemki?

tu jest zdjecie mojej buni [/b]

[ Dodano: 8 Grudzień 07, 18:17 ]

a takie swiatla chcialbym miec: najedz i wcisnij

wiesz... jak się popieści, wszystko się zmieści... to co wyprawiałem z lanosem przechodziło już ludzkie pojęcie... w jednej z ewolucji miał przód dłuższy o 15 cm od serii ;) ale generalnie.... nie psuj bmw ;) tych aut się nie powinno tuningować, są śliczne same w sobie :) dać - da się, pytanie czy warto - jeśli chodzi o koszty i pytanie czy to będzie ładnie... moim zdaniem nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie estetyka to jedna sprawa a praktyka druga. Otoz swiatla ktore mam teraz przy blotniastej pgodzie musze co chwile przecierac bo sie cholernie brudza i slabo widac. no i kolejne pytanie. jak te swiatla sie ustawia? bo krotkie mam tak krotkie jak z dynama w rowerze. Pozatym te z E-36 np? prezentowaly by sie lepiej chyba... nie?

[ Dodano: 9 Grudzień 07, 17:38 ]

a gdybym zmienil calego grila????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slawek44,

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=61_0056&hg=61&fg=45

taki układ do oczyszczania reflektorów zawsze możesz sobie zorganizować do Twojego modelu i temat brudzących się szkieł reflektorów E 34 załatwiony na zawsze.(dokupujesz tylko układ do czyszczenia)

W przypadku o jakim piszesz musiałbyś kupić lampy od e 36 brudzące się tak samo i w/w układ oczyszczania by być w pełni zadowolonym pomijając inne przeróbki by takie lampy włożyć ale to już tylko kwestia ponoszonych kosztów

Co do regulacji reflektorów E34 to poniżej link a w nim nr 7(śrubka regulacji horyzontalnej) nr 21(silniczek do regulacji vertykalnej)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=63_0042&hg=63&fg=05

[ Dodano: 11 Grudzień 07, 21:23 ]

no i oczywiście moją opinie o tym co zrobisz tej furce już znasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Dziki za porady. a skad wziac taki uklad czyszczenia? Z koleji ta srubke7 to ja juz próbowalem u siebie krecic i za chiny jej nie rusze. czuje ze pęknie ale nawet nie drgnie. Kurcze nie mam za bardzo czasu a musze troche posiedziec przy tym moim autku. A zamiary mam wielkie i pojecie zerowe o tym co chce robic. Pomózcie mi przy kolejnym temacie: malowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z koleji ta srubke7 to ja juz próbowalem u siebie krecic i za chiny jej nie rusze. czuje ze pęknie ale nawet nie drgnie

WD40 :mrgreen: Ja tak u siebie ją traktowałem i pomogło

Co do organizacji układu do oczyszczania reflektorów to jest wiele opcji:allegro,auto giełda(części/auta na części),złomowiska(demobil)itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosa moze i masz racje z tymi odblysnikami. Dlugie swieca ladnie tylko ze do gory a krotkie swieca jak badz i na zolto. A jakby ktos malowal auto to na jaki kolor?

kurde... jak jedno oko na maroko, drugie na krym, to wypadałoby ustawić po prostu te światła, a jak ci się brudzą, to ciśnieniowe spryskiwacze dołóż i tyle.

A jak by ktoś malował, to na oryginalny cosmoschwarz metallic ;) przynajmniej ja koloru nie zmieniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio oglądałem na allegro E34 z wstawionym przodem od E39. Dobrze,że nie mogę znaleźc tego linka,bo to było zniszczenie samochodu. E34 ma takie światła i takie do niej pasują. Nie kombinuj z nimi,bo stracisz dużo kasy,a nic ładnego z tego nie wyjdzie. Czemu chcesz malować auto? Znudził Ci się kolor? Dachowałes i całe auto trzeba malować? To są dość duże koszta,jestem lakiernikiem i mogę Ci powiedzieć,ze koszt przemalowania całego auta takich gabarytów jak E34 w porządnym warsztacie(z kabiną,dobrym pistoletem,na dobrych materiałach,dobrze przygotowane auto itd.) to jakieś 4tyś.zł. Bardziej się opłaca sprzedać auto,dołożyć te 4tyś.i kupić inną bmke,z innymi światłami i w innym kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk ja nie chce zmieniac samochodu. Przynajmniej nie teraz. chce go pomalowac bo gdyz poniewaz auto stalo w nl 5lat pod drzewem klonem, ktore to drzewo troche napaskudzilo na gore auta. Ja (glupszy od owego klonu) przetarlem gore auta papierem 8-setka co spowodowalo ze kolor zmatowial. w zwiazku z powyzszym chce go pomalowac. Swiatla juz mi koledzy wybiliscie, na szczescie, z glowy. Niech mi ktos oszacuje koszty kupienia tylko materialu. Patryk moze Ty co? a przy robocie to ja sam chcem sie spocic.

[ Dodano: 17 Grudzień 07, 13:05 ]

Gdybym chcial np tym kolorem potraktowac auto?- cosmoschwarz metallic

Ile zaplace ? Bo ja albo durny jestem albo slepy ale jak w google wpisze ta nazwe to nic ciekawego sie nie pokazuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe auto obleciałeś 800-tką??? Jak tylko dach,to pomaluj sam dach i w takim kolorze jak masz,nie zmieniaj. Jeśli nie znasz się na tym to lepiej sam tego nie rób. Malowanie samego dachu to jakieś 500zł bo to spory element. Jak chcesz sam malować to baza kosztuje w okolicach 200zł za litr(może nieco ponad),klar jakieś 40zł/litr z tych tańszych do nawet kilkuset zł/litr z wyższej półki. Do tego rozpuszczalnik uniwersalny ok.12-15zł/litr, podkład (jeśli jest potrzebny) to bardzo zróżnicowane ceny. Papiery ścierne,pasta polerska,ewentualnie szpachla,coś do odtłuszczenia przed malowaniem(najtańsza jest benzyna ekstrakcyjna),itd.itd. Wydaje mi się,że najlepiej jest oddać auto do warsztatu i nie martwić się o nic. Paleta kolorów w BMW jest spora i najlepiej żebyś mógł gdzieś obejrzeć który kolor Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych świateł, to ja miałem podobny problem. tez swiecily 15m przed auto - nawet po dobrym ustawieniu swiateł. wymienilem soczewki na nowsze, bo byly "wypalone" i układu geometrycznego wiązki nie trzyamły (czy coś takiego). kumpel mi jeszcze odbłyśniki wyczyścił i wypolerował i światła świecą tak, że ja pierdziele :) nawet pomimo tego ze uklad oczyszczania mi nie dziala to swieca zajebiscie, ale jednak czasem trzeba przterzec je sciera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...