woz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam! No i znowu jestem po dluzszej nieobecnosci, wiec witam Potrzebuje pomocy,oraz rady jezeli mozna.. Mam e36 328i coupe z 97 roku. Dolaczam fotke, zeby bylo wiadomo o czym mowa No i mam te moja beemke. Wszystko dziala bez problemu. Zapal, jezdze, naprawdenie ma doczegosie dowalic...ale ostatnio zachorowalem, na m3. Kusi mnie strasznie sprzedaz mojej buni, i zakupienie moze o pare lat starsza m-trojeczke. Ale jak zawsze, sa dwie strony medalu.. Moja bunia ma juz pare modyfikacji. Sportowe kolektory, sportowy uklad wydechowy pelno przelotowy (katalizatora nie ma, w jego miejscu jest strumienica). Filtr K&N.Bede ja chipowal na 20KM i 20Nm. Rowniez planuje zalozyc kolektor ssacy m50. Z wszystkimi tymi modyfikacjami, ile moge spodziewac siekucykow? Czysto orientacyjnie? Pytam sie, poniewaz jezeli to by bylo w okolicach 250, to juz sam nie wiem czy warto pakowac sie w M3, ktore przez kolejne pol roku bezie dla mnie workiem niespodzianek. Moj samochod jst w takim stanie, ze dokladnie wiem co w niej jest. Wiem co bylo robione i co powinno sie zrobic. Jest w stanie naprawde dobrym, wiec zal mi ja sprzedawac, nawet jezeli m3 mialaby miec o te 70KM wiecej. ...no ale jezeli po tych modyfikacjach mialbym moec 220KM, to o 100KM wiecej to juz mozna sie skusic. Kurcze, sam jestem w kropce. Jakakolwiek rada jezeli chodzi o te modyfikacje, lub wogole, mile widziana. Pozdrawiam <bmw_1> [ Dodano: 12 Grudzień 07, 17:30 ] 20KMi 30Nm, sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Moim zdaniem zacznij od znalezienia kogos na forum albo poza nim kto ma M3 i najzwyczajniej dogadaj się odnośnie "przejechania się" / "przewiezienia" przez właściciela , wtedy ocenisz czy warto się w to pakować bmw_beer Jesli chodzi o te mody o ktorych pisałes to rzeczywiście sporo tego , tyle że cięzko powiedzieć ile masz w tej chwili KM a ile będzie po modach , niestety nie działa to na zasadzie :arrow: Kolektor + 15 , Chip +20 , Strumiennica +10 .... naklejka TUNING +50KM bmw_beer razem Pińcet :lol: Aha no i podstawowa sprawa czy masz szpere w 328i bo jakby nie patrzec dosc znacząco wpływa to na przyspieszenie do setki <bmw_1> A co do M3 to istotnie marzenie chyba każdego fana Beemek tyle tylko ze części to jedynie serwis no moze jest kilka wyjątków ale generalnie oryginały , więc sam musisz ocenic czy warto się w to pakować dla "jakiegoś tam" przyrostu mocy między 328i a M3 bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 No tak, dla tej naklejki TUNING, ktora da mi 50 kucykowwiecej dm sporo, hehe <bmw_1> Dziekuje za info A ze szpera faktycznie duzo lepsze osiagi? I czy faktycznie jest taka roznica w cenei czesci? Nie bralem pod uwage tego, faktycznie, dobry argument. Ja to tylko widzialem te 321 peesow ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Jakis czas temu czytałem temat na necie i gosc własnie robił porównanie E36 325i przed założeniem szpery i po założeniu , efekt taki ze do setki urwał średnio około 1,5-2 sekund a myśle ze jest to juz duzo , zwłaszcza ze była to seryjna 325i , mysle ze w przypadku Twoich modów + szpera , efekt będzie przyzwoity :wink: Co do cen części do M3 to najprościej wysłać zapytanie o ceny kilku przykładowych elementów np. tarcze / klocki itp. do jakiegos dealera i wtedy będziesz miał odniesienie do 328i :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Kurcze, wystarczy napisac na forum i wszystko robie sie jasne Wiesz Mordulec, najwieksze wahania mam przez to, ze dosc dlugo szukalem swojej 328i. Wreszcie znalazlem, stan dobry, i doprowadzilem do jeszcze lepszego. A wiesz jak jest, kiedy juz "znasz" swoj samochod? Szkoda ja oddawac, kiedy mam ja dopiero rok i nie sprobowac ja stuningowac tak do konca, po swojemu i jeszcze sie nia troche nacieszyc.. Poglowkuje troche, ale raz jeszcze dzieki za info. Masz u mnie browar <bmw_beer> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 a nie myslales nad jakims kompresorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Nigdy sie nad tym nie zastanawialem poniewaz zawsze uwazalem to za modyfikacje,ktora skroci zywotnosc mojego silnika, a wlozyc chipa, wydech, kolektor ssacy i wydechowy to nie meczy silnik, a powiedzialbym, ze w przypadku kolektora wydechowego np, to go nawet odciaza. A z ciekawosci,jakie to rzedu koszta? i czy ktos z klubu ma turbine zalozona? tak ot z ciekawosci pytam.. icon_lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.