Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


pytanko.HELP.


woz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

No i znowu jestem po dluzszej nieobecnosci, wiec witam :) Potrzebuje pomocy,oraz rady jezeli mozna..

Mam e36 328i coupe z 97 roku. Dolaczam fotke, zeby bylo wiadomo o czym mowa

No i mam te moja beemke. Wszystko dziala bez problemu. Zapal, jezdze, naprawdenie ma doczegosie dowalic...ale ostatnio zachorowalem, na m3. Kusi mnie strasznie sprzedaz mojej buni, i zakupienie moze o pare lat starsza m-trojeczke. Ale jak zawsze, sa dwie strony medalu..

Moja bunia ma juz pare modyfikacji. Sportowe kolektory, sportowy uklad wydechowy pelno przelotowy (katalizatora nie ma, w jego miejscu jest strumienica). Filtr K&N.Bede ja chipowal na 20KM i 20Nm. Rowniez planuje zalozyc kolektor ssacy m50. Z wszystkimi tymi modyfikacjami, ile moge spodziewac siekucykow? Czysto orientacyjnie? Pytam sie, poniewaz jezeli to by bylo w okolicach 250, to juz sam nie wiem czy warto pakowac sie w M3, ktore przez kolejne pol roku bezie dla mnie workiem niespodzianek. Moj samochod jst w takim stanie, ze dokladnie wiem co w niej jest. Wiem co bylo robione i co powinno sie zrobic. Jest w stanie naprawde dobrym, wiec zal mi ja sprzedawac, nawet jezeli m3 mialaby miec o te 70KM wiecej.

...no ale jezeli po tych modyfikacjach mialbym moec 220KM, to o 100KM wiecej to juz mozna sie skusic. Kurcze, sam jestem w kropce.

Jakakolwiek rada jezeli chodzi o te modyfikacje, lub wogole, mile widziana.

Pozdrawiam <bmw_1>

coupe07-1.jpg

[ Dodano: 12 Grudzień 07, 17:30 ]

20KMi 30Nm, sorry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zacznij od znalezienia kogos na forum albo poza nim kto ma M3

i najzwyczajniej dogadaj się odnośnie "przejechania się" / "przewiezienia" przez

właściciela , wtedy ocenisz czy warto się w to pakować bmw_beer

Jesli chodzi o te mody o ktorych pisałes to rzeczywiście sporo tego , tyle że cięzko

powiedzieć ile masz w tej chwili KM a ile będzie po modach , niestety nie działa to na

zasadzie :arrow: Kolektor + 15 , Chip +20 , Strumiennica +10 .... naklejka TUNING +50KM bmw_beer razem Pińcet :lol:

Aha no i podstawowa sprawa czy masz szpere w 328i bo jakby nie patrzec dosc

znacząco wpływa to na przyspieszenie do setki <bmw_1>

A co do M3 to istotnie marzenie chyba każdego fana Beemek tyle tylko ze części to jedynie

serwis no moze jest kilka wyjątków ale generalnie oryginały , więc sam musisz ocenic

czy warto się w to pakować dla "jakiegoś tam" przyrostu mocy między 328i a M3 bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, dla tej naklejki TUNING, ktora da mi 50 kucykowwiecej dm sporo, hehe <bmw_1> Dziekuje za info :)

A ze szpera faktycznie duzo lepsze osiagi? I czy faktycznie jest taka roznica w cenei czesci? Nie bralem pod uwage tego, faktycznie, dobry argument. Ja to tylko widzialem te 321 peesow ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu czytałem temat na necie i gosc własnie robił porównanie E36 325i przed

założeniem szpery i po założeniu , efekt taki ze do setki urwał średnio około 1,5-2 sekund

a myśle ze jest to juz duzo , zwłaszcza ze była to seryjna 325i , mysle ze w przypadku

Twoich modów + szpera , efekt będzie przyzwoity :wink:

Co do cen części do M3 to najprościej wysłać zapytanie o ceny kilku przykładowych

elementów np. tarcze / klocki itp. do jakiegos dealera i wtedy będziesz miał odniesienie

do 328i :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, wystarczy napisac na forum i wszystko robie sie jasne :)

Wiesz Mordulec, najwieksze wahania mam przez to, ze dosc dlugo szukalem swojej 328i. Wreszcie znalazlem, stan dobry, i doprowadzilem do jeszcze lepszego. A wiesz jak jest, kiedy juz "znasz" swoj samochod? Szkoda ja oddawac, kiedy mam ja dopiero rok i nie sprobowac ja stuningowac tak do konca, po swojemu i jeszcze sie nia troche nacieszyc..

Poglowkuje troche, ale raz jeszcze dzieki za info. Masz u mnie browar :D <bmw_beer>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem poniewaz zawsze uwazalem to za modyfikacje,ktora skroci zywotnosc mojego silnika, a wlozyc chipa, wydech, kolektor ssacy i wydechowy to nie meczy silnik, a powiedzialbym, ze w przypadku kolektora wydechowego np, to go nawet odciaza.

A z ciekawosci,jakie to rzedu koszta? i czy ktos z klubu ma turbine zalozona? tak ot z ciekawosci pytam.. icon_lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...