Skocz do zawartości


problem z cewka lub swiecami


Rekomendowane odpowiedzi

posiadam e34 2.5 vanosa z 94 r, ostatnio pojawil sie problem tego typu iz podczas gwaltownego przyspieszania na 2 czy na 3 biegu motor nie pracuje na wszystkie baniaki,dopiero po paru sekundach zalaczaja sie i ciagnie.dodam iz auto z rana pali ladnie,nie telepie nim,chodzi rowno,problem zaczyna sie dopiero podczas przyspieszania.Stawiam albo na cewke ktoras lub na swiece. Moze ktos jest zorientowany a moze ktos walczyl z tym problemem wiec prosze o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja podobny problem miałem w e30 jakieś dziwne dziury w gazie podczas przyspieszenia i tylko jak silnik był ciepły albo było wilgotno...jakieś 2-3 sek zero mocy a potem..:) więc wymieniłem kableb i świece i Tobie też radze sprawdzić kable czy nie mają przezbicia i świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje testowałem odczepiajac wtyczki z cewek. Jak auto chodziło na wolnych to zdejmowałem wtyczke z pierwszego baniaka,odczuwalna różnica,zakładałem z powrotem,z drugiego,nie ma różnicy to znaczy uszkodzona i tak do ostatniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym motorze nie ma kabli

W tym modelu kablami WN są fajki(między cewką a świeczką) i mają jakies 10-12cm Są w całości w tunelu świecy i nie widać ich bez wymontowania cewek

Proponuje byś we własnym zakresie wymontował każdą cewkę każdą fajkę kazdą świeczkę i zwyczajnie pooglądał.Czy czasem któraś różni się czymkolwiek od pozostałych.

Masz przebicie ponieważ występuje ono w 99% pod obciążeniem silnika(jak dodajesz gazu/przyśpieszasz a powyżej np.4000rpm gubi się i jest niewyczuwalne w znacznym stopniu przy 6 garkach.)

Ja u siebie rozwiązałem problem w Jetronik(diagnostyka silnika) ale powodem było solidne zabrudzenie na wewnętrznej ściance fajki jednej ze świec-wystarczyło zeskrobać i fura ożyła(nowa kosztuje ok 30PLN BOSCH'a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam glupie pytanie czy silnik M20 posiada 6 cewek czy jedna? bo mam u siebie tylko jedna cewke ktora idzie do kopulki i nie wiem czy inne 6 sa gdzies indziej czy w tym silniku ich nie ma z gory dzieki

masz jedną cewke (kabel łączy cewkę z kopułką i tam rozdziela wysokie napięcie na cylindry

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=12_0371&hg=12&fg=05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki a czy to moze byc wina tej cewki ze ciezko mi odpala? Za pierwszym razem musze ja dlugo krecic ale jak za pierwszym razem nie krece tak dlugo i drugi raz zaczynam odpalac to ladnie mi odpala nie wiem jak wam to wyjasnic ;) i druga rzecz co to jest za kabelek w tym linku co podales na przewodzie nr 2? do czego on sluzy bo jak zmienialem kable to wlasnie ten kabelek mi sie ulamal :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam motor jak Twój w mojej E34 i też paliła raczej zawsze za drugim razem,po prostu się do tego przyzwyczaiłem :mrgreen: Ten kabelek od impulsów też montowałem na nowe przewody,ale nie pamiętam już dlaczego,co mi to psuło,że nie był założony. W każdym razie nie było łatwo,musiałem rozdzielić nowy przewód na dwie częsci żeby go wsunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jeszcze taka rzecz, jak szybko jade np 170 km/h i pozniej zatrzymuje sie na swiatlach to obroty mi skacza od 400 do 1000 przez jakies 30 sekund i po tym czasie wszystko wraca do normy moze to byc wina cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...