Paulo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 posiadam e34 2.5 vanosa z 94 r, ostatnio pojawil sie problem tego typu iz podczas gwaltownego przyspieszania na 2 czy na 3 biegu motor nie pracuje na wszystkie baniaki,dopiero po paru sekundach zalaczaja sie i ciagnie.dodam iz auto z rana pali ladnie,nie telepie nim,chodzi rowno,problem zaczyna sie dopiero podczas przyspieszania.Stawiam albo na cewke ktoras lub na swiece. Moze ktos jest zorientowany a moze ktos walczyl z tym problemem wiec prosze o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 witam ja podobny problem miałem w e30 jakieś dziwne dziury w gazie podczas przyspieszenia i tylko jak silnik był ciepły albo było wilgotno...jakieś 2-3 sek zero mocy a potem.. więc wymieniłem kableb i świece i Tobie też radze sprawdzić kable czy nie mają przezbicia i świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 W tym motorze nie ma kabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Wymień świeczki i zrób "nocny"test cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 to chyba najlepsze rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Nie byłem pewny jak to wygląda u Ciebie więc moja rada na nic Ci sięnie przydała...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrachaj Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 a moze mi ktos wytlumaczyc jak sie robi ten nocy test cewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 nocny test? sciagnij pokrywe plastikowa, wieczorem jak jest ciemno odpalasz, otwierasz maske i patrzysz jak iskry szaleja i na ktorej cewce! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Ja swoje testowałem odczepiajac wtyczki z cewek. Jak auto chodziło na wolnych to zdejmowałem wtyczke z pierwszego baniaka,odczuwalna różnica,zakładałem z powrotem,z drugiego,nie ma różnicy to znaczy uszkodzona i tak do ostatniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 W tym motorze nie ma kabli W tym modelu kablami WN są fajki(między cewką a świeczką) i mają jakies 10-12cm Są w całości w tunelu świecy i nie widać ich bez wymontowania cewek Proponuje byś we własnym zakresie wymontował każdą cewkę każdą fajkę kazdą świeczkę i zwyczajnie pooglądał.Czy czasem któraś różni się czymkolwiek od pozostałych. Masz przebicie ponieważ występuje ono w 99% pod obciążeniem silnika(jak dodajesz gazu/przyśpieszasz a powyżej np.4000rpm gubi się i jest niewyczuwalne w znacznym stopniu przy 6 garkach.) Ja u siebie rozwiązałem problem w Jetronik(diagnostyka silnika) ale powodem było solidne zabrudzenie na wewnętrznej ściance fajki jednej ze świec-wystarczyło zeskrobać i fura ożyła(nowa kosztuje ok 30PLN BOSCH'a) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrachaj Opublikowano 20 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 a mam glupie pytanie czy silnik M20 posiada 6 cewek czy jedna? bo mam u siebie tylko jedna cewke ktora idzie do kopulki i nie wiem czy inne 6 sa gdzies indziej czy w tym silniku ich nie ma z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 a mam glupie pytanie czy silnik M20 posiada 6 cewek czy jedna? bo mam u siebie tylko jedna cewke ktora idzie do kopulki i nie wiem czy inne 6 sa gdzies indziej czy w tym silniku ich nie ma z gory dzieki masz jedną cewke (kabel łączy cewkę z kopułką i tam rozdziela wysokie napięcie na cylindry http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=12_0371&hg=12&fg=05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrachaj Opublikowano 21 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 ok dzieki a czy to moze byc wina tej cewki ze ciezko mi odpala? Za pierwszym razem musze ja dlugo krecic ale jak za pierwszym razem nie krece tak dlugo i drugi raz zaczynam odpalac to ladnie mi odpala nie wiem jak wam to wyjasnic i druga rzecz co to jest za kabelek w tym linku co podales na przewodzie nr 2? do czego on sluzy bo jak zmienialem kable to wlasnie ten kabelek mi sie ulamal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Z opisu wynika ,że to jakiś generator impulsów. żeby cewkę sprawdzic to jak masz możliwość to podmień ja na inną używaną na chwilkę i wetdy zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Miałem taki sam motor jak Twój w mojej E34 i też paliła raczej zawsze za drugim razem,po prostu się do tego przyzwyczaiłem :mrgreen: Ten kabelek od impulsów też montowałem na nowe przewody,ale nie pamiętam już dlaczego,co mi to psuło,że nie był założony. W każdym razie nie było łatwo,musiałem rozdzielić nowy przewód na dwie częsci żeby go wsunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrachaj Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 a powiedzcie mi jeszcze taka rzecz, jak szybko jade np 170 km/h i pozniej zatrzymuje sie na swiatlach to obroty mi skacza od 400 do 1000 przez jakies 30 sekund i po tym czasie wszystko wraca do normy moze to byc wina cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.