Geronimo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Witam !! Mam 2problemy - 1.Silnik - Od kiedy załorzyłem gaz w mojej becie pojawił sie pewien defekt zwiazany z zapłonem - Kiedy zgasze nagrzany silnik (na PB) mam czasami problem z jego ponownym uruchomieniem . Rozrusznik kreci . Silnik albo lekko popiarduje do 0,7 tys obr i gasie . albo wougle nie chce zaskoczyc . I ponownie krecenie nic nie daje . Ostatino tak kreciłem i pompe paliwa zatarłem. Myslałem jeszcze ze to wina krokówki wiec próbowałem kilka raz z wciśnietym gazem ale było jeszcze gorzej niz wczesniej . dodam ze pompa była nowa jeszcze na gwarancji . A rozrusznik takze ostatnio wymieniałem W baku miałem tak ponad 20 litrów . W czym lezy problem i czy bedzie drogi ?? Prosze pomóżcie ! <bmw_3> 2.Wspomaganie . Niedawno pojechałem pokrecić sie na sniegu i pod koniec zabawy zaczołem słyszeć wycie pompy wspomagania . Kiedy dolałem płynu to przestała . Ale kiedy wezme troche agresywniej zakret albo parkuje odrazu widze wokoło pełno płynu z układu . Jak jezdze wmiare spokojnie to nic sie niedzieje . Co moze być powodem wycieku i co wymieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 1.a czemu silnik gasisz na PB? jak masz inst. zwykła-sekwncja? 2.a wyciek oleju z wspomagania to gdzie ci leci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geronimo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 1.Tzn jak zaczeły sie problemy z zapalaniem to cały czas jeżdze na PB - gaz staram sie miec wylaczony . Gaz sekwencja zwykla . 2. Wycieki widze jak zostawiam na ziemi . Ale skad to dokładnie ulatuje nie wiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 1 jezeli masz gaz sekwencyjny to napewno jest wina ins. gazowej! napewno masz inst. na gwarancji muszisz do nich jechac i niech rozwiazuja problem! przeciez kasy w bloto nie wyrzuciłes! 2 z wyciekiem musisz go namierzyc i dopiero mozna problem rozwiazywac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 z tym wyciekiem może być tak jak było u mnie rozszczelniła się pompa bo jedna śrubka uleciała jak skręciłem problem zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ostatino tak kreciłem i pompe paliwa zatarłem. :shock: zastanów sie jak mogłeś pompę zatrzeć poprzez rozruch, albo miałeś za mało paliwa albo może już pompa słaba była generalne zalecenie jest takie żeby przy ciepłym silniku właśnie z wciśniętym gazem zapalać, a jak zimny to gazu nie ruszać, a zapalasz na benzynie czy na gazie, problemy z zapalaniem związane tylko z benzyną :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.