Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


sprzęt grający-spsuł się głośnik :/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio przewoziłęm narty w aucie i prawdopodbnie któraś czubkiem oparła się o kratkę od głośnika no i po tym fakcie głościk zaczął potwornie charczeć, praktycznie nie da się go już słuchać. Sprzawdzałem czy nie pojawiły się jakieś luzy na mocowaniu, to wszystko jest w porządku, walnięcie ręką w okolicach głośnika tez nie pomaga.

Macie pomysły co sie mogło popsuć????

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dobrze to mu się nei przyglądałem, ale tak ogólnie to membrany nie ma dziurawej, pozatym nad membraną jest metalowa kratka i nie miałoby co przedziurawić tej membrany :?

Kiedyś coś podobnego zrobiło mi się w kolumnach,ale to kumpel zrobił na nich imprezę i na fula długi czas muza leciała i tam poszedł albo magnes, jakaś cewka, pies go wie nie znam się na tym właśnie :|

A tak pięknie grało...... :cry:

Acha, głośniki mam infiniti(coś takiego) jeśli ktoś kojarzy tą firmę.

A ten magnes jakby był walnięty to po czym to by było poznać :?: Bo głośnik ewidentnie charczy jakbym za długo go katował na maksa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w głosniku ALPINE sie poluzowal magnes i charczało, a wczoraj pier....em drzwiami

od auta i odpadł mi caly magnes leży w drzwiach, głosnik ma 16cm srednicy, koszt

naprawy to 25zł, mozę tobie też sie odkleja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy jak narta wgięła osłonke głośnika to czy czasami ta osłonka nie wcisnęła membrany i poprostu membrana uderza o osłone i wtedy głośnik charczy, głośniki Infinity są świetne, jeżeli głośnik jest spalony to wcale nie gra.

Aha a czy czasami nie masz zwarcia na oprzewodach może jakieś kaleblki są przetarte i jest zwarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach