Gość skasuj Opublikowano 12 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Witam wszystkich , jest to moj pierwszy post jestem posiadaczem BMW E-30 320i Coupe , jak narazie mam ja dopiero miesiac i przerobki nie sa niewielkie lecz , na pewno szybko pojda w ruch . Posiadalem juz wczesniej E-30 325i Coupe , lecz jak na przerobki mechaniczne nie spelniala ona moich wymogow i dlatego postanowilem zmniejszyc silnik a co z niego wyjdzie czas pokarze ... Jak ja kupilem wygladala tak : BMW 1 BMW 2 Autko totalnie seryjne i zadbane , odkupione od znanej mi rodziny w niemczech . Nie zakatowane itd itp . Oczywiscie ma kilka wad mniej iniejszym uszkodzona wiskoze , brak wspomagania i brak absu oraz ryse na blotniku przednim . Lecz wcale mnie to nie powstrzymuje Po uplywie 2 tygodni , zabralem sie za pierwsze modyfikacje : - sprowadzenie z niemiec nowych amortyzatorow i sprezynek - obnizenie przodu na twardych sprezynach - 6 cm - obnizenie tylu na twardych sprezynach - 4 cm - wymiana wiskozy - zmiana przednich tarcz na mocniejsze i wydajniejsze z 325i oraz wymiana zaciskow rowniez z 325i - Zmiana tylnich wachaczy ktore posiadaly bebny , na wachacze z tarczami od 325i + zaciski . - wymiana tlumika koncowego na tlumik ULTERA - zmiana kierownicy na sportowa + zamontowanie alu ramek w zegarach - zamontowanie 4 sztuk glosnikow dosyc mocnych + radyjko Clariona ze sredniej polki ( czekam na wzmacniacz + subofery i zmontuje jakas skrzynke ) - zamontowanie chipu od 320i , dodajacy okolo 10 koni ( czy to prawda nie wiem , nie mialem okazji jechac na chamownie ) - most z pol oskami od 325i Aktualnie prace stanely , poniewaz czasu brak a jeszcze musze auto zarejestrowac itd itp . A wiec wymontowalem tylnie lampy i przednie , aby tylnie pomalowac delikatnie na czerwono , a z przodu zamontowac ringi ( chodz nie wiem czy zamontuje bo planuje zakup clear lamp do przodu ) A tak wyglada auto z nowym tlumikiem , kierownica i obnizeniu : BMW przorobka nr 1 Wymaga poprawki mocowan na tlumik bo krzywo wisi : [ BMW przerobka 2 BMW przerobka nr 3 Tak wyglada autko po obnizeniu , niestety troche nierowno podworko mam i te kola dziwnie sie ulozyly ; ) Jak narazie to tyle moich zdjec , moge wam zdradzic ze planuje cos zrobic jeszcze z felgami , jak narazie ( mam 5 kolo zapasowe orginalnych bbs te co mam na aucie , i poswiecam je piaskowaniu oraz proby zmiany koloru na czarny lub jakis inny ) jezeli sie nie uda zakupie jakies nowe , oprocz tego na pewno zaloze wspomaganie , nad absem sie zastanawiam bo piasty wszystkie mam z abs , lecz problem wynika taki ze trzeba bylo by wymienic cala wiazke w aucie na taka Z abs , a to moze byc nie lada problem . Na pewno , bedzie polerowanie lakieru oraz likwidacja tych "pedalskich" naklejeczek po bokach auta . Co do silnika , narazie zostaje seria + chip . Na wiosne - lato zaczne projekt nad wlozeniem bloku od 325i a glowicy od mojej 320i ... Po kilku zmianach przy tlokach i innych pierdolach powinno byc kolo 210 kucy . Co z tego wyjdzie czas pokarze : D jak narazie dziekuje i pozdrawiam , mam nadzieje ze was wkoncu odwiedze na spocie jakims jak zalatwie sobie inny transport : ) mam nadzieje ze was nie zanudzilem swoim dlugim wstepem , jeszcze raz dzieki i pozdrawiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Cześć! Bardzo fajne BMW!! Fajnie obniżona. Narazie stawiam Ci piątkę z modyfikacji. Ja ci Ci się sprawuje ten Ulterek? Za ile go dorwałeś i czy nie jest za głośny, bo potrzebuję czegoś cichego? <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Cześć! Bardzo fajne BMW!! Fajnie obniżona. Narazie stawiam Ci piątkę z modyfikacji. Ja ci Ci się sprawuje ten Ulterek? Za ile go dorwałeś i czy nie jest za głośny, bo potrzebuję czegoś cichego? <bmw_2> Ulterek chodzi bosko , co do jego ceny niestety nie byl za tani 499 zl , co do glosnosci jak narazie chodzi tak jak powinien ma niezly pomruk basowy troche sie jeszcze wypali znajac zycie wiec sie zglosni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 WITAMY <bmw_2> bmw_beer happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 fajne, fajne tylko dlaczego jednostka M20b25 nie spelniala twoich ozcekiwan do modyfikacji mechanicznych a M20b20 spelnia :? I jeszcze jedno dla niektorych bbrak ABS'u i wspomagania to dla niekitorych jest plusem ,zwlaszcza dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 szkoda że zdjęć nie widać :evil: ............ wspomagania to dla niekitorych jest plusem ,zwlaszcza dla mnie oj Enzo z tym wspomaganiem to przesadziłeś, ja uważam to za duży +, ale co do ABS-u podzielam twoje zdanie <bmw_1> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 szkoda że zdjęć nie widać :evil: ............ wspomagania to dla niekitorych jest plusem ,zwlaszcza dla mnie oj Enzo z tym wspomaganiem to przesadziłeś, ja uważam to za duży +, ale co do ABS-u podzielam twoje zdanie <bmw_1> <bmw_2> zdjec nie widac , nie wiem czemu wina forum ? dlatego podalem linki nizej . Enzo nie spelnial poprostu w sensie takim , ze tamten silnik by nie wytrzymal zadnych przerobek mocniejszych , byl juz podjechany troche . A poza tym majac m20b20 mam mniejsze ubezpieczenie : ) , ta buda jest nowsza od tamtej i to o 2 lata prawie . m20b20 mam teraz w stanie idealnym , nie dawno go zlozylem po ogledzinach i jestem zadowolony . Tak jak mowilem na wakacje postaram sie wycisnac z niego 210 moze 220 koni , o ile nie zmienie planow na jakiegos swapa , ewentualnie delikatne turbo na 0,4 bara bo niestety na seryjnych bebechach wiecej nie ujedziesz . Seryjnegraty w m20b25 wytrzymuja do 230 koni , a w m20b20 okolo 270 : ) Jak narazie mam duzo planow ale takze duzo pracy , wiec co wyjdzie to wyjdzie . Jak narazie przerwa mala musi byc , bo mam pewien klopot z papierami od niemca , za duzo wydalem w sklepie na tarcze i zawieszenie od 325i ; ) A jeszcze wracajac , do wspomagania i absu . ABS sobie daruje jak narazie , lecz wspomaganie bede musial zalozyc majac tak mala kierownice nie ebdzie wygodnie sie jezdzic , a tymbardziej parkowac : ) Na seryjnej wielkosci kierownicy mozna jezdzic bez wspomagania , wiem bo mialem 3 ramienna w poprzedniczce , i nie mialem wspomagania i ze tak powiem wogole tego sie nie odczuwalo ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 czesć no torche pracy juz wlozyłeś, a co do wspomagania do obowiązkowo musi byc, a ABS mógłby byc rozłaczany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 witamy witamy, o buni nic nie powiem bo fotki mi si enie otwierają :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 witamy witamy, o buni nic nie powiem bo fotki mi si enie otwierają :cry: Hm jak znajde jakiegos ftpa lub znacie moze jakiegos innego darmowego , to podajcie wrzuce ponownie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 dzieki wielkie : ) <bmw_1> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Siemka trolu..hehhe poznalem troche o opisie i chacie domu...powodzenia przy przerobkach.. oby wszystko wypalilo i nie bylo zbyt wielu komplikacji... pozdrawiam tdserek... dozo na spocie peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Hehe siemka serek , widze twoja fura juz pelna i zwarta do jazdy wkoncu ukonczyles dzielo gratuluje Do zobaczenia na spocie , na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ooo jeszcze dluga droga przedemna..podejrzewam ze do spotu to sie nie wyrobie z montazem feluni i zderzaka bo jeszcze beda przymrozki a ja nie chce kucis losu do tego wymieniam kompletne zawieche a to tez spory wydatek wiec narazie prace tuningowe stoja pozdrowka i do spotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Z tym wspomaganiem to jest tak. Na aprjingu zwlaszcza sie przydaje, ale jesli chodzi o jazde bokiem to lepiej bez, lepie jsie auto czuje i kiera fajnie odbija, pzrez co lepiej opanwoac te wszytskim ukochane poslizgi :mrgreen: teraz ucze sie jazdy z hamownaiem lewa noga ,alez t ortdune jest :evil: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.