Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Witam!!!


miki78

Rekomendowane odpowiedzi

Podaję łapkę wszystkim <bmw_2>

Trafiłem na tą stronę przypadkowo. Jeżdżę sobie po śląskich drogach i nie tylko :D , E-30.

Musiałem ją okaleczyć zakładając gaz :(

Zauważyliście że ludzie jadąc <bmw> spoglądają na drugiego kierowcę, w inny sposób. Taki klimat ma tylko marka BMW nie zważając na wiek i stan samochodu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesięcznie robię około 3000tyś do 4500tyś km, więc ma prawo coś szwankować. Z wykształcenia jestem mechanikiem, lubię pogłębiać wiedzę. Nigdy mnie nie zawiodła choć pali jak smok 15l miasto 11,5 trasa (gazu, jazda normalna) ale o tym po dyskutujemy w innym postach . Szanuje samochód którym jeżdżę. Dbam o stan techniczny samochodu. Lubię wymieniać się poglądami i upewniać się czy mój tok myślenia nie jest w błędzie. Od 17 roku życia jeżdżę samochodami miałem różne marki większość z gazem. Miło wspominam Audi 80 1,8S samochód którym przejechałem prawie 200000tyś spalanie rewelacja 10,5miasto 8,5trasa (gazu). Dziś jeżdżę <bmw> z której też jestem zadowolony i nie dam złego słowa powiedzieć na tą markę. Mam kilka drobiazgów które mnie drażnią ale po to znalazłem się na tym forum żebym w gronie kolegów poszerzył swoją wiedzę. Moja <bmw> nigdy mnie nie zawiodła przy – 29C odpalała bez problemu (nie garażowana )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko...a wiece czemu kierowcy dełu nie pozdrawiaja sie na drogach...bo widzieli sie rano w serwisie <bmw_2>

A to zdanie opierasz na jakichs doswiadzxceniach z autami tej marki, czy tak z plotek :?

jeszcze do niedawna smigalem lanosem 1.5 16V i ani arzu w serwisie nie bylem (oprocz pzregladow gwarancyjnych), no raz zostawilem spzreglo w skarbku ale to wiadome przy moi mstylu jazdy :lol: Ale dwie 320i e30 zostaly wciagniete, jak znajde filmik to zapodam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach