adaho Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Witam Niedawno kupilem BMW E34 520i autko jest w niezlym stanie jak na ten rok (bez wizyty u blacharza i lakiernika aleto dopiero po zimie ). W planach mam wymiane silnika z 2,0 24v na 3,5 R6 czy silnik bedzie pasowal bez problemu? Czy trzeba bedzie zmieniac mocowane silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Witam!! Pogadaj z kolegą Danich-em Wie cos na temat swap-owania e34 :twisted: Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 WitamNiedawno kupilem BMW E34 520i autko jest w niezlym stanie jak na ten rok (bez wizyty u blacharza i lakiernika aleto dopiero po zimie ). W planach mam wymiane silnika z 2,0 24v na 3,5 R6 czy silnik bedzie pasowal bez problemu? Czy trzeba bedzie zmieniac mocowane silnika? do wymiany poleci : - mocowania - osprzęt - oczywiście silnik - wiązka elektryczna z komputerem - skrzynia biegów - możliwe że wał i most ( może mieć inne przełożenie ) a reszta powinna być ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Wszystko z pod maski-chłodnice itp,lewarki od zmiany biegów,wał,most,pół osie rowniez 3.5 ma wieksze flansze, aku masz pod siedzeniem czy pod maska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Aku mam pod maska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 więc musisz je przeniesć pod siedzenia pózniej wszystkie pradowe kable lepiej pasuja też to przerabiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Wstawiales do swojego E34 3,5l?? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 tak wstawiałem 3.5 orginał był 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Tak wiec czeka mnie wymiana tylniego mostu, walu napedowego, mocowan silnika, oczywiscie skrzynia, silnik, komputer, jak znam zycie hamulce, moze nawet przednie zawieszenie, przeniesienie aku, czy cos jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 pół osie i fłansze przy pistach, wydechy całe, pod maska prawie wszystko, zawiechy u siebie nie ruszałem hamulce zostawiłem, różnica w kg miedzy silnikami była chyba ok 15kg wiec po co szaleć ze wszystkim-nie ukrywam że chciał bym jakieś mocniejsze hamulce ale zastanawaił bym sie od e34 4.0 wtedy była by różnica zasadnicza ale na tych hamulcach w zupełnosci daje w różnych przypadkach rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Tak wiec pozostaje mi zebrac odpowiednie fundusze i zabrac sie do pracy. Dziekuje za pomoc <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Tak wiec pozostaje mi zebrac odpowiednie fundusze i zabrac sie do pracy. Dziekuje za pomoc <bmw_2> A może po zebraniu funduszy wystarczy nabyć taki egzemlarz już gotowy. W kasie powinno wyjść mniej. Warunki bezpieczeństwa lepiej wypełnione. Czasu można dużo zaoszczędzić. A nowe części włożone już do właściwego, dopasowanego silnikowo auta. A W Niemczech i nie tylko duże pojemności szybko tracą na wartości, szczególnie teraz. Może nowszą używkę.?!!. Ciepło pozdrawiam <bmw_1> <bmw_1> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam Moze i masz racje kolego <bmw_2> moze lepiej odrestaurowac blacharke a pozniej zobaczymy <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.