Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E34 pare pytan M40


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka. Co nie ktorzy forumowicze moze mnie kojarza bo prosilem tu na forum o pomoc w wymianie silnika m40 po urwanym pasku rozrzadu. Silnik juz wymieniony i nawet podoba mi sie jego praca tylko ,ze... Jak jest zimny to ma strasznie niskie obroty, jak che ruszyc ostro to muli i przerywa przez chwile ale jak zalapie to juz leci wporzo i problem sie nie powtarza. Czy to moze byc wina np kabli? Troche sie ten silnik nalezal w szrocie to przerdzewialy moze? Lub co to moze byc innego? Druga sprawa co jakis czas zaswieca mi sie a raczej mruga nierownomiernie kontrolka- wykrzyknik w kole i to kolo ma jeszcze obrecze po bokach. Od czego to jest? I trzecia sprawa silnik nie nagrzewa sie jak powinien, wskazowka od temp. wody jest caly czas troszke powyzej niebieskiego koloru w czasie jazdy, jak sie zatrzymam to podejdzie prawie pod polowe ale jak rusze to po okolo jednym kilometrza spada spowrotem do poprzedniego stanu. Czy to jest wina termostatu? W aucie jest cieplo i ogrzewanie dziala normalnie. Ładnie proszę o rady i opinie mili forumowicze i oczekuje licznych i trafnych odpowiedzi. Pozdrawiam

PS

Silnik zmienialem sam a specjalista nie jestem wiec moze zpomnialem o jakims kablu albo sam nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...