Mortikay Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam! Dzisiaj oglądałem (celem zakupu) E34 525 12 zaworowy z 1990 roku z dołem od 2.7 supereta. To co zobaczyłem na bocznej ściance pionowego zbiorniczka od chłodnicy zdziwiło mnie ogromnie. Mianowicie ponad poziomem płynu jakieś 4-5 cm powyżej ktoś wkręcił w zbiorniczek śrubę, wkręt pod którego podłożono dwie podkładki!!!!! Sprawdziłem płyn, kolorek ok, żadnych nalotów, śladów oleju itp. Silnik pracował dłużej, przejechałem się i nie zauważyłem żeby sie grzała....Otworzylem potem maskę i sprawdzilem ze spod owej śruby wydostają się bombelki powietrza i powolutku saczy się płyn chłodniczy....Czy właściciel - sprzedający próbuje coś ukryć??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 uszczelka pod glowica? jesli plyn chlodniczy podnosi sie i opada oraz sa w nim bombelki powietrza to pewnie to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 nie konecznie musiał cos ukryc, moze mu puchły weże i niewiedział co zrobic albo drobne czyli korek wlewu płynu lub powazniej cos z ukl. chłodz. tak jak pisze przedmowca uszczelka lub powazniej głwica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 moze nie wiedzial jak dziurke zalepic w zbiorniczku to wkrecil srube ;p polak potrafi jak to sie mowi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 mi się zdaje że pewnie dziura była , to koleś wkręta walnął , jak się płyn nie mieszał ... bo z tego co wiem jakby węże puchły to na 100 % mleko pod korkiem , tak jest zrobiony silnik m20 że zawsze się mięsza ... ja już 3 raz to Panowie przerabiam ;/ jakby była nieszczelność na płaszczu to ta mała dziurka .. była by za mała , to by tak szybko puchło że się w głowie nie mieści ... a jaka para by szła stamtąd też miałem .. i jeszcze mam m20 z dołem od super ety ... a góra .. hmm rozwiercana głowica dziwne .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.