Skocz do zawartości


słabe e-30


Rekomendowane odpowiedzi

wiatm mam problem z e-30 2.0l słaby jest zarówno na gazie i na bęzynie usunołem katalizator i nic podejrzewam ze to zapłon bo nic innego nie moze wpłynąć na jazde na gazie.kompresja na każdym cylindrze :( 9 atmosfer. z kompem tradycyjnie nie moge sie połaczyc.czy ktos miał podobny problem?jak moge zmienic ustawienie zapłonu i z jakich dokładnie czujników ustawiany jest zapłon. prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak troche temat ni z kosmosu ni z ziemi ;)

Co to znaczy slaba jest ?

Skad to stwierdzasz ze jest slaba ? Scigales sie z inna i Cie lyknela ? Byles na hamowni ? czy co ?

Poza ty 9 atmosfer ? Hmm ja w 325 mialem 11,5 , nie wiem jak jest w 2,0 az chyba sprawdze z ciekawosci ...

Bo wiesz ja jezdzilem 325 i teraz 320i pomimo ze ma chipa i jest mocniejsza od zwyklej 320 i tak jest dla mnie za slaba ... Dlatego temacik troche niedokladny .

Poza tym usunales katalizator , samo to juz Ci moglo odjac moc i wigor auta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Faktycznie Trolu ma troche racji , w porównaniu do czego jest słaba ta 320tka ??

Po drugie kompresja 9 to nie wróży zadnych rewelacji dla tego silnika :?

Co do przyczyny to jesli nie mozesz sie połaczyc z komputerem , najlepiej przełóż

od kogos znajomego sam sterownik to nie jest az tak wiele zabawy a przynajmniej

bedziesz miał pewnosc ze jest bądz nie jest to wina komputera .

Generalnie moze byc wiele przyczyn czemu tak auto osłabło , ale jesli komp bedzie

ok to prawdopodobnie nieszczelnosci w układzie dolotowym , lub pompa / regulator

cisnienia paliwa cos nie bardzo działa <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. faktycznie moze macie racje ale tylko z tym kompem poniewaz auto jest słabe takze na gazie wiec wykluczam paliwo jako powód a to ze jest słaba to wiedziałem juz duzo wczesniej a utwierdziłem sie w przekonaniu gdy przejechałem sie starym rekinem 2.0 na gażniku jeszcze z gazem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...