Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zaciski E38 730 brembo 4 tłoczkowe do E36


sulek

Rekomendowane odpowiedzi

Z matematyki dobry jesteś :P, ale nigdy nie zaszkodzi spytać, bo oglądałem właśnie takie zaciski na allegro, tylko suma sumarum na obecna chwilę tamto rozwiązanie - jeśli by pasowało wyszło by 2 razy drożej :) Raz nawet pojechałem z kolegą na złom, żeby zważyć nasze parchy, bez paliwa wychodzi koło 1330 kg, waga dodawała co 10 KG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Ile masz koni ze az takie heble chcesz montowac ?? jesli to co masz opisie 170KM to

raczej sie to mija z celem :wink:

Druga sprawa to przy takich tarczach i zaciskach to zimówek 15 juz raczej nie wcisniesz :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nigdy nie zaszkodzi zatrzymać się szybciej zawsze 0,5 czy 1 metr to dużo ;) co do zimówek, to masz racje, ale i tak planowałem na zimę założyć coś większego, heble przyspieszą tylko moja decyzję, zresztą nie wiadomo co zostanie po tej zimie z tych zimówek, bo gdyby już były do dupy to kupiłbym i tak większe felgi. Dziś widziałem E46 na tych felgach i miała taki sam rozmiar opon jaki jak chce, nawet nie wiedziałem. Będą "aluminiowe stalówki" BMW 205/50/17. Nareszcie auto będzie ładnie wyglądać w zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz koni ze az takie heble chcesz montowac ?? jesli to co masz opisie 170KM to

raczej sie to mija z celem :wink:

Druga sprawa to przy takich tarczach i zaciskach to zimówek 15 juz raczej nie wcisniesz :lol:

Fajnie ze sulek podchodzi to tego w ten sposob ze najpierw montuje wieksze heble pozniej mysli o mocy... przewaznie wszyscy mysla na odwrot i potem czesto gesto brakuje skutecznych hebli

tak jak pisalem ani 15 ani 16 nie wchodza po te heble sprawdzalem osobiscie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze sulek podchodzi to tego w ten sposob ze najpierw montuje wieksze heble pozniej mysli o mocy... przewaznie wszyscy mysla na odwrot i potem czesto gesto brakuje skutecznych hebli

Nigdzie nie pisał ze mysli o wiekszej mocy , stad napisałem ze do tych teoretycznie

170KM to co ma spokojnie wystarczy :drunk:

idac tym tropem co napisałes to czemu montuje od 730 ?? powinien pomyslec od razu

nad hamulcami z 750-tki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sztuką jest się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać. Przesiadając się z M42 do M52B23 czuć różnicę i narazie moc mi się jeszcze nie znudziła, do czasu :) Poza tym, nie od razu Rzym zbudowano, nie mam niestety dużo kasy (gdybym znalazł worek pieniędzy na ulicy to od razu wydałbym na auto i wtedy by fruwało), poza tym od momentu SWAP'u wydałem trochę kasy do auta, żeby je doprowadzić do stanu używalności, powoli powoli dojdziemy do baranów, wydechu szytego na miarę, jakiegoś ciekawego ukł. dolotowego, a potem się zobaczy czy jakiś mały mod głowicy czy kasa w skarpetę i turbo :), ale moc to odległe plany, może uda mi się zacząć przed następną zimą. Jak doprowadzę auto do stanu używalności, to chce zająć się wyglądem samochodu, typu maska, światełka i szpera w między czasie jak się trafi po atrakcyjnej cenie :) Miała być tej zimy, ale zamiast modów muszę kupować sprzęgła, chłodnice i takie tam rzeczy. O te tłoczki to tak pytam przyszłościowo, bo przy okazji kupna tego "BIG BRAKE KIT'u" gadałem z mechanikiem i powiedział mi, ze robił ostatnio E38 730i i ona seryjnie miała 4 tłoczki BREMBO, tylko że skompletowanie tego zestawiku będzie dużo droższe niż tego co mam, bo musiałbym kupić nowe tarcze a tak mam 325mm. Szukając tych zacisków natknąłem się też na zestaw hamulcowy od M3 ze zwrotnicami o om ma tylko 315/316 mm i tylko jeden tłoczek, ale ma grubszą tarczę 28mm, a ja mam 25mm, jednak myślę, że grubość nie robi a z tak wielkiej różnicy co średnica i doszedłem, może trochę pochopnie do stwierdzenia, że mam troszkę lepszy kit niż seryjne E36 M3 :) Swoja drogą trochę dziwne, że w serii 7 BMW dawało 3 tłoczki a w M3 dawało jeden, mimo iż samochody schodziły z taśmy montażowej w tym samym czasie i mały lifting M3 (3.0 ->3.2) przeszło mniej więcej w tym samym czasie, w którym E38 weszło do produkcji. Teraz w lato nie będę miał przynajmniej żadnej przestrzeni między zaciskiem a kołem :) Chodzi też o to , ze mało kto ma jakieś dobre hamulce - fajne w sensie duże, poprawiają nie tylko drogę hamowania, ale jak już wcześniej napisałem wygląd, bo jakie auto ładnie wygląda, gdy ma ładny alus i takie małe śmieszne tarcze. A teraz pytanie do Serka, zdradzisz co zamierzasz założyć, bo ty chyba masz seryjne heble z przodu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość zakładaj wielkie hamulce bo hamulców nigdy za dużo a jeść nie wołają :)

Nareszcie (oprócz) Serka jakiś mądry głos.

[ Dodano: 11 Grudzień 08, 00:53 ]

mam Zimmermanny nawiercane o seryjnych wymiarach plan jest wsadzenie hebli od m3 e46 lub swap hamulców wyczynowych 4 tłoczkowych o podobnej średnicy tarczy... narazie na zimę odpuszczam i skupiam się na innych pierdołach :D

A nie myślałeś np o hamulcach D2, mają gotowe zestawy, tylko trochę drogie, no ale nawet te mniejsze tarcze chyba 335mm jakoś tak mogą być wyposażone w zaciski 8-tłoczkowe. Jak mi się twoje - Serek tarcze skończą to również kupie Zimmermanny nawiercane, mam nadzieje jednak że pojeżdżę na nich min rok. Jak założę letnie to chciałbym gdzieś przeprowadzić testy hamowania na moich heblach potem zmienić na twoje i wtedy zobaczyć jaka jest różnica.

Co do skrzyni to nie myślałeś nad wsadzeniem skrzyni 6 biegowej od jakiegoś nowszego modelu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za drogie sa heble d2 nie stac mnie...

pozatym 335mm i zacisk 8 tloczkowy to min 18 nie wiem jak widzisz jazde e36 w zimie na 18 :D heh

opcja jest taka ze planuje swap na 3.0d lub 3.0d tt do tdsa juz za bardzo nie mam co zrobic ..stworzylem bariere i podejrzewam ze nikt juz nie zajmie sie grzebanie tego motoru w polsce jest duzo koni szkoda ze jest duza masa jak by to bym to mial w budzie coupe ktora jest lzejsza o 200kg to bym mial kolo 6 s do paki wiec bylo by grubo:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mają 330 lub 350, te mniejsze chyba by weszły na 17". Kiedyś w gazecie chyba jakiś 400 konny Seat Leon miał ten mniejszy na 17" ale mogę się mylić, nie zmienia to faktu, że 5 koła trzeba mieć na taki kit. Co do faktu, że projekt mocowo się skończył to masz racje. Czytałem w gazecie ostatniej lub przed ostatniej BMW TRENDS, że pierwszy tt D zrobiła Alpina w serii 5 E39 w 193KM i zrobiła 240 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w wersji 193 było bez biturbo, tylko mówię, ze trudniej było z niego zrobić biturbo, a tak w 272 masz już dwie turbiny, najlepiej by było właśnie kupić E46 3.0 D, tylko wtedy pewnie będziesz musiał pozbyć się swoje "perełki". Ale myślę, że z 272 można dojść do 350KM, jak 1.9 TDI miały po 240 KM, to był i kres możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...