streetracer! Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam! Posiadam bmw e30 316i z silnikiem 1.8 m10 88rok i Temat jest następujący: gdy odpalam rano auto, pali za pierwszym razem bez problemu, ale nie trzyma obrotów tylko gaśnie, jak próbuje dodać gazu to dławi się ale po chwili z trudem wchodzi na obroty. jak już wejdzie i trzymam powyżej 2000 obr. to nie gaśnie. Problem ustępuje po rozgrzaniu silnika. Auto posiada instalacje gazowa, ale na gazie jest wszystko ok. trzyma 900 obr. nie faluje i nie gaśnie. Dodam tylko że jest wydmuchana uszczelka na łączeniu kolektora wyd. z reszta układu wydechowego, niby przed sondą lambda ale nie wiem czy ma to znaczenie. Czy miał ktoś już taki problem? z tego co czytam na innych postach piszą że to krokowy, ale wtedy to i na rozgrzanym by nie chodził? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 tego co czytam na innych postach piszą że to krokowy, ale wtedy to i na rozgrzanym by nie chodził? :?: I tu jesteś w błedzie :!: Krokowy działa na zasadzie ssania :idea: Otwiera lub zamyka dopływ dodatkowego powietrza czyli wzbogaca lub zubaża mieszankę paliwo/powietrze :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ok. to jak wyczyszcze to napisze czy sie poprawilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jak masz od kogo, to podmień, wtedy będziesz miał większą pewność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 a jak juz go wymontuje to czy bede w stanie na oko stwierdic ze jest przytarty albo zabrudzony pytanie_bmw [ Dodano: 18 Grudzień 08, 02:33 ] bo nie mam innego na podmianke :cry: [ Dodano: 19 Grudzień 08, 01:22 ] a tak wogole to w ktorym miejscu jest ten silniczek :?: bo tak patrzylem i nie widze :roll: [ Dodano: 19 Grudzień 08, 01:27 ] jak ktoś wie prosze zaznaczyc czerwonym kółeczkiem :mrgreen: [ Dodano: 19 Grudzień 08, 01:31 ] a oto fotka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Nie jestem tego pewny na 100% ale to powinno być to <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Teraz juz chyba rozumiem, zaznaczona na zdjeciu czesc nazywa sie "zawor powietrza dodatkowego" czyli wlasnie na zimnym silniku sie otwiera a jak sie nagrzeje to zamyka. a wiec zdemontuje to i sprubuje wyczyscic. A jeszcze mam pytanko: na tym zaworze znajduje sie taka mala srubeczka z nakretka czyba kontrujaca, wie ktos jak to sie reguluje i czy warto brac sie samemu? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.