Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pękające głowice w M20


Rekomendowane odpowiedzi

Jak kupiłem swoją 2.0 to miała 181tyś. zrobiłem 15tyś. postawiłem na pół roku(auto stało nieruszane). Po powrocie okazało się że głowica i chłodnica w jednym czasie się skończyły.

Samochodu przez okres posiadania ani razu nie katowałem :!: a stało się. Myślę że to loteria, jakiś błąd konstrukcyjny i zmęczenie materiału. <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to loteria, jakiś błąd konstrukcyjny i zmęczenie materiału

właśnie tego się obawiam, jeździć i czekać kiedy pierdnie. Silnik z '91, jeździł w E34 w automacie i 2 lata w E30. Poprzednik twierdzi, że nie miał żadnych problemów, głowica nie była spawana itp. Przebieg można tylko domniemać, bo kto powie prawdę. Może mieć 300 tys. albo i więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.5 i nie moge złego słowa powiedziec juz u mnie jest ten samochod 4 latka co z nim sie wczesniej działo to nie wiem... Ale powiem wam tak wolno nie jezdze noge mam ciezka lecz moje zdanie jest takie najwazniejsze ze zanim zaczniesz wstawiac to w BMW wskazówka od temp musi byc na srodku i najwazniejsze zeby nie przekroczyła tego srodka i oczywiscie dobry olej :) Mam ten silnik w mojej e30 i e34 i naprawde złego słowa powiedziac nie moge :) Pozdrawiam <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle ze ten silnik to jest problem konstrukcyjny,

ze zanim zaczniesz wstawiac to w BMW wskazówka od temp musi byc na srodku i najwazniejsze zeby nie przekroczyła tego srodka i oczywiscie dobry olej :) Mam ten silnik w mojej e30 i e34 i naprawde złego słowa powiedziac nie moge :) Pozdrawiam <bmw_1>

kolego nie było to moje pierwsze BMW i na ten temat napewno mam dużo wiecej wiecej wiedzy niż ty -bez obrazy pełen szacunek, ale bmw jeżdze już kupe lat wracając do tematu nigdy auto nie było katowane na zimnum nawet w zime jak auto odpaliłem to chodziło z 10 min za nim ruszałem aż szyby zaczełu same puszczać także nie wiem z jakich przyczyn one strzelaja, a najlepsze jest to że pekaja miedzy 5 a 6 garem na wyskości wałka rozrzdau moje dwie w tym samym miejscu strzeliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze chodzilo mu o to ze wtedy olej ma inna lekposc i nie ma dobrego smarowania, ale nie przepalony olej?? jak pierscienie na tlokach nie zbieraja ddobrze to zostaje w komorze spalania i .. sie spala:) a benzyna Ci sie nie spala jak masz zla mieszanke ustawiona, badz lewe powietrze:)

a propos glowic - ten typ tak ma - niestety:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tukan napisał/a:

A tak się ponoć nie powinno robić,bo dostaje się nie spalony olej i benzyna...

gdzie dostaje? jaki olej nie spalony? olej gdzieś wypala sie? nie kumam twojej wypowiedzi!

moze chodzilo mu o to ze wtedy olej ma inna lekposc i nie ma dobrego smarowania, ale nie przepalony olej?? jak pierscienie na tlokach nie zbieraja ddobrze to zostaje w komorze spalania i .. sie spala:) a benzyna Ci sie nie spala jak masz zla mieszanke ustawiona, badz lewe powietrze:)

Chodzi o to, że jak silnik jest zimny to chodzi na ssaniu i nadmiar/nie spalone paliwo przedostaje się do oleju (po gładzi cylindrów):wink: Ale dzieje się tak tylko jak autem jeździmy na bardzo krótkich odcinkach i silnik nie rozgrzewa się do temp. roboczej. Wystarczy że zrobimy jakąś traskę i Pb odparuje z oleju :idea:

[ Dodano: 21 Grudzień 08, 00:05 ]

znalazłem taki tekst, aż żal czytać http://www.bmwm.beep.pl/serwis/glowice%20m20.htm

Czy BMW nie spie....ło jakiegoś silnika?

Jakoś jak kupiłem swoje <bmw> to znalazłem ten artykuł, ale nie czytałem go, bo pomyślałem, a właściwie nie chciałem takiej myśli dopuścić do siebie że takie coś może mnie spotkać :lol: A jednak nie omineło mnie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie dostaje? jaki olej nie spalony? olej gdzieś wypala sie? nie kumam twojej wypowiedzi!

Żle to określiłem :/ sorry.

Cytuję AŚ:

" (...) Grzejąc silnik zaparkowanego auta,tracimy potrójnie. Po pierwsze-zużywamy bez sensu paliwo,po drugie-niszczymy motor(w niedogrzanym silniku niespalone paliwo rozcieńcza olej), po trzecie-łamiemy prawo. (...) "

bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem e34 z tym motorem i parę razy zgubiłem płyn ( przez uszkodzony reduktor i padnięta wiskozę która później wymieniłem na nowa i było ok ), niestety nie miałem możliwości zatrzymania sie wiec jechałem dopóki wskazówka nie osiągnęła czerwonego pola i silnik stracił moc. Po chwili zalałem go zwykła zimna woda ( szczerze było mi to już obojętne, miałem jej dość ), palił bez problemu kompletnie nic sie nie stało aż bylem w szoku, jeździłem nią jeszcze z 3 miesiące i sprzedałem. Przebieg zatrzymał sie na 399 000km ( pewnie jeszcze w latach dziewięćdziesiątych :mrgreen: ). I w takim razie silnik sam w sobie uważam za pancerny lecz przy takim przebiegu osprzęt sypał sie jak stara k.... <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...