beryl Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jak to jest z tymi głowicami ? Czy to kwestia czasu, żeby pękła, czy trzeba pałować i przegrzać. Wiem, że jak przegrzeje się i doleje zimnego płynu to lecą. Mam 2,5, chce je wrzucić, ale poczytałem trochę, że te głowice słabe są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nie miałem styku z tymi głowicami ale penie jak każda inna; jak silnik jest używany prawidłowo i jest w dobrym stanie utrzymany to się raczej nic nie dzieje; tak samo jak opinia o 2,5tds i innych stereotypach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jak sie nie przegrzewa to nie peka,ale autka stare i roznie to juz bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 ja miałem już dwie sztuk 2.5 i pekły oby dwie w tym samym miejscu, drugi silnik był bardzo oszczedzany i dbany ale rowniez pekła taki ich bład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 z ciekawości spytam z jakim przebiegiem?? który rok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jeden silnik miał ok 250tys 89 rok, a drugi kupił-pochodził z e30 z automatu z angola ale przebieg niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jak kupiłem swoją 2.0 to miała 181tyś. zrobiłem 15tyś. postawiłem na pół roku(auto stało nieruszane). Po powrocie okazało się że głowica i chłodnica w jednym czasie się skończyły. Samochodu przez okres posiadania ani razu nie katowałem :!: a stało się. Myślę że to loteria, jakiś błąd konstrukcyjny i zmęczenie materiału. <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Myślę że to loteria, jakiś błąd konstrukcyjny i zmęczenie materiału właśnie tego się obawiam, jeździć i czekać kiedy pierdnie. Silnik z '91, jeździł w E34 w automacie i 2 lata w E30. Poprzednik twierdzi, że nie miał żadnych problemów, głowica nie była spawana itp. Przebieg można tylko domniemać, bo kto powie prawdę. Może mieć 300 tys. albo i więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 ja cały czas pisze o silnkach m20b25- myślałem że mnie wykończy ten silnik, poprzednio miałem dwie bmw jedna e30 2.0 m20b20 a druga e34 też 2.0 były katowane zarzynane i nic chodziły do konca a silnik m20b25 przeklete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Ja z kolei mam takie spostrzeżenie-mój znajomy (delikatnie to on nie jeździ) kupił 320 -głowica mu padła,kupił drugi motor 2,0-padł.W przeciągu 1,5-2 lat kupił 2 motory.Kupił 2500 i od 3 lat jeździ bezproblemów. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Ja mam 2.5 i nie moge złego słowa powiedziec juz u mnie jest ten samochod 4 latka co z nim sie wczesniej działo to nie wiem... Ale powiem wam tak wolno nie jezdze noge mam ciezka lecz moje zdanie jest takie najwazniejsze ze zanim zaczniesz wstawiac to w BMW wskazówka od temp musi byc na srodku i najwazniejsze zeby nie przekroczyła tego srodka i oczywiscie dobry olej Mam ten silnik w mojej e30 i e34 i naprawde złego słowa powiedziac nie moge Pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 znalazłem taki tekst, aż żal czytać http://www.bmwm.beep.pl/serwis/glowice%20m20.htm Czy BMW nie spie....ło jakiegoś silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 myśle ze ten silnik to jest problem konstrukcyjny, ze zanim zaczniesz wstawiac to w BMW wskazówka od temp musi byc na srodku i najwazniejsze zeby nie przekroczyła tego srodka i oczywiscie dobry olej Mam ten silnik w mojej e30 i e34 i naprawde złego słowa powiedziac nie moge Pozdrawiam <bmw_1> kolego nie było to moje pierwsze BMW i na ten temat napewno mam dużo wiecej wiecej wiedzy niż ty -bez obrazy pełen szacunek, ale bmw jeżdze już kupe lat wracając do tematu nigdy auto nie było katowane na zimnum nawet w zime jak auto odpaliłem to chodziło z 10 min za nim ruszałem aż szyby zaczełu same puszczać także nie wiem z jakich przyczyn one strzelaja, a najlepsze jest to że pekaja miedzy 5 a 6 garem na wyskości wałka rozrzdau moje dwie w tym samym miejscu strzeliły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 zime jak auto odpaliłem to chodziło z 10 min za nim ruszałem A tak się ponoć nie powinno robić,bo dostaje się nie spalony olej i benzyna... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 A tak się ponoć nie powinno robić,bo dostaje się nie spalony olej i benzyna... gdzie dostaje? jaki olej nie spalony? olej gdzieś wypala sie? nie kumam twojej wypowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samael Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 moze chodzilo mu o to ze wtedy olej ma inna lekposc i nie ma dobrego smarowania, ale nie przepalony olej?? jak pierscienie na tlokach nie zbieraja ddobrze to zostaje w komorze spalania i .. sie spala:) a benzyna Ci sie nie spala jak masz zla mieszanke ustawiona, badz lewe powietrze:) a propos glowic - ten typ tak ma - niestety:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Tukan napisał/a: A tak się ponoć nie powinno robić,bo dostaje się nie spalony olej i benzyna... gdzie dostaje? jaki olej nie spalony? olej gdzieś wypala sie? nie kumam twojej wypowiedzi! moze chodzilo mu o to ze wtedy olej ma inna lekposc i nie ma dobrego smarowania, ale nie przepalony olej?? jak pierscienie na tlokach nie zbieraja ddobrze to zostaje w komorze spalania i .. sie spala:) a benzyna Ci sie nie spala jak masz zla mieszanke ustawiona, badz lewe powietrze:) Chodzi o to, że jak silnik jest zimny to chodzi na ssaniu i nadmiar/nie spalone paliwo przedostaje się do oleju (po gładzi cylindrów):wink: Ale dzieje się tak tylko jak autem jeździmy na bardzo krótkich odcinkach i silnik nie rozgrzewa się do temp. roboczej. Wystarczy że zrobimy jakąś traskę i Pb odparuje z oleju :idea: [ Dodano: 21 Grudzień 08, 00:05 ] znalazłem taki tekst, aż żal czytać http://www.bmwm.beep.pl/serwis/glowice%20m20.htmCzy BMW nie spie....ło jakiegoś silnika? Jakoś jak kupiłem swoje <bmw> to znalazłem ten artykuł, ale nie czytałem go, bo pomyślałem, a właściwie nie chciałem takiej myśli dopuścić do siebie że takie coś może mnie spotkać :lol: A jednak nie omineło mnie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 gdzie dostaje? jaki olej nie spalony? olej gdzieś wypala sie? nie kumam twojej wypowiedzi! Żle to określiłem sorry. Cytuję AŚ: " (...) Grzejąc silnik zaparkowanego auta,tracimy potrójnie. Po pierwsze-zużywamy bez sensu paliwo,po drugie-niszczymy motor(w niedogrzanym silniku niespalone paliwo rozcieńcza olej), po trzecie-łamiemy prawo. (...) " bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mialem e34 z tym motorem i parę razy zgubiłem płyn ( przez uszkodzony reduktor i padnięta wiskozę która później wymieniłem na nowa i było ok ), niestety nie miałem możliwości zatrzymania sie wiec jechałem dopóki wskazówka nie osiągnęła czerwonego pola i silnik stracił moc. Po chwili zalałem go zwykła zimna woda ( szczerze było mi to już obojętne, miałem jej dość ), palił bez problemu kompletnie nic sie nie stało aż bylem w szoku, jeździłem nią jeszcze z 3 miesiące i sprzedałem. Przebieg zatrzymał sie na 399 000km ( pewnie jeszcze w latach dziewięćdziesiątych :mrgreen: ). I w takim razie silnik sam w sobie uważam za pancerny lecz przy takim przebiegu osprzęt sypał sie jak stara k.... <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.