Gość e34t Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 po usunięciu katalizatora stracił moc wycełem go ponieważ był tak zapchany że praktycznie nieprzepuszczał spalin najlepszym wyjściem było by wgranie softu które powodowało pracę silnika ze zmienionymi parametrami sondy z góry dziękóję za odpowiedzi <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 jeśli chodzi o TDSa to myśle ze możesz porozmawiać z Serkiem <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 A skąd masz pewność ze był zapchany? Odczułeś jakiś spadek mocy? Widocznie skoro wcześniej jechał a teraz sie toczy to znaczy ze nie był jeszcze taki straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 po usunięciu katalizatora stracił moc wycełem go ponieważ był tak zapchany że praktycznie nieprzepuszczał spalin najlepszym wyjściem było by wgranie softu które powodowało pracę silnika ze zmienionymi parametrami sondy z góry dziękóję za odpowiedzi <bmw_3> 2 rzeczy" 1-tdsy nie maja sondy:D 2-sprawa wyciecie kata nie ma prawa wplynac na pogorszenie osiagow w tdsie przyczyne musisz poszukac gdzie indziej:D jezeli masz przeplywke to moze byc ona sprawdz fitra powietrza zobacz czy na bank szczelny jest uklad i przedewszystkim czy zamiast kata zostala wspawana rura o odpowiedniej srednicy- nie moze byc mniejsza:D Nawet bez softu powinienes poczuc roznice na + nie - wiec powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 niewiem za bardzo raczej nieszczelność to auto kupiłem takie jest to kombinowanka silnik z nowszego modelu pod plastikowy kolektor a zamontowany aluminiowy od pompy waku jest wjście na 3 rurki użyta jest jedna do egr a na turbo już niema czyli mam jeszcze sporo do pogrzebania katalizator jest tylko przebiłem przez niego otwór średnicy rury przepływki niemogłem znaleźć ( od filtra powietrza do turba nic niema sama rura ) także niewiem gdzie szukać raczej nieszczelność :drunk: [ Dodano: 4 Styczeń 09, 12:43 ] narazie zrobiłem reset kompa przez ściągnięcie klemy jest trochę lepiej ale jeszcze to nie to gorąco pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.