baryPL Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Witam dzisiaj zauważyłem że w chłodnicy mam bardzo mało płynu na samym dnie płyn wlewałem jakieś 2 miesiące temu samochód nie gotuje się chodzi prawidłowo wskazówka temperatury zatrzymuje sie w polowie i jej nie przekracza ponadto zaniepokoilo mnie to ze jak sprawdzalem stan oleju bagnetem to na samej gorze bagnetu taka jakby piana biala ciecz ale na samej gorze wskaznika poziom oleju mam w polowie , 2cm wyzej byla ta jakby piana . Czy cos niedobrego dzieje sie z samochodem? Mam m40 1,8 z 1992r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 masz wydmuchaną uszczelkę pod głowicą a w najgorszym wypadku to pęknięta głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryPL Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 A jak sprawdzić czy to uszczelka czy głowica I czy mogę z tym jeździć nie powodując uszkodzeń i czy jak będę dolewał płynu na bieżąco to nic się nie stanie ?, lub jaki koszt naprawy i czy dam radę sam to zrobić ? Dodam że z rury wydechowej wulatuje woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 puki co możesz jezdzić ale nie za długo a sprawdzisz dopiero jak rozbierzesz głowice a co do kosztów to ci zabardzo nie powiem u mnie w krakowie planowanie głowicy kosztuje ok. 40zł plus sprawdzanie płaszcza wodnego 40zl i po tym sprawdzeniu będziesz miał pewność czy głowica jest cała dotego nowa uszczelka pod głowicą i klawiaturą myślę że max 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jesli jezdzisz na krotkich odcinkach to taka piana moze sie pojawiac w okresie zimowym , normalna sprawa , silnik nie dogrzany , wilgoc nie jest w stanie odparowac. Ubytki w płynie to najpewniej jakis wyciek , posprawdzaj dokładnie czy gdzies nie ucieka płyn , ewentualnie moze korek jest walniety. Jesli na bagnecie nie widziałbys oleju tylko majonez wtedy mogłbys sie martwic ze walneła uszczleka lub tez pekła głowica. Jesli nie masz majonezu to sprawdz tylko gdzie gubi płyn :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryPL Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 [ Dodano: 24 Grudzień 08, 01:02 ] Przez ostatni miesiąc nie jeździłem wogóle tylko raz kilka dni temu ale to może z 20min no i dzisiaj też nie za długo majonez jest pod korkiem od wlewu oleju i tylko na nim jest go nie wiele , za to w tej komorze gdzie wlewa się olej nie ma go wogóle , majonez jest również na bagnecie ale jakieś kilka centymetrów nad skalą jest go bardzo mało olej wygląda na czysty jest gęsty ponieważ nie kapie z bagnetu , nie przybywa go Tylko gdzie ta woda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Kolego uszczelkę masz raczej na pewno ok, głowicę tez. Majonez to tak jak wyżej zbiera sie jeżeli robisz krótkie traski typu dom praca. Woda z rury tez nie ma sie co przejmować bo to na pewno nie z tego powodu ( zwykle skraplanie ). Ja na twoim miejscu obejrzał bym dywany woku nagrzewnicy bo może to ona podcieka. Kup sobie na stacji proszek do uszczelniania chłodnic i to ci powinno w zupełności wystarczyć. Nalej płynu i uszczelnij tym proszkiem a raczej na pewno wody ci nie zabraknie. Pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.