Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


cos z nawiewem w e36


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem ze juz kilka tematow tego typu bylo ale z zadnego nie wywnioskowalem zabardzo do konca co moze byc przyczyna. wiec pierwsza sprawa to jest to ze dziala mi tylko 4bieg nawiewu, pierwsze trzy nie chodza, z tego co wyczytalem to wina opornika? w ktorym miejscu on jest w modelu e36 316i rok 92? druga sprawa to to ze po nagrzaniu sie silnika caly czas na mnie wali zimne powietrze? czym to moze byc spowodowane? i kolejna sprawa to ze smierdzi mi wacha jak wlacze nawiew na maxa(bo tylko na maxa dziala:/) nie wiem czy to nieszczelny przewod jakis czy co? i w ktorym miejscu i jak to sprawdzic? noi oczywiscie paruja mi szyby...

ps. w ktorym miejscu jest w tym modelu filtr przeciwpylkowy? i czy wogole jest? niektorzy pisza ze za schowkiem a niektorzy ze na podszybiu? schowek wykrecilem i nic tam nie widzialem (nie mam klimy) a kratke na podszybiu sciagnalem i tam cos jest tylko nie wiem czy tam jest filtr, taka puszka czarna blaszana jakby z dwoch bebenkow polaczonych, nie wiem jak to nazwac:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem dmuchania zimnego powietrza moze byc zapowierzony uklad chlodzacy albo za niski poziom plynu.Musisz odpowietrzyc uklad :)

[ Dodano: 10 Styczeń 09, 14:10 ]

Zreszta musisz poszukac bo wczoraj albo przedwczoraj ten temat byl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powinien sie grzac.Jezeli uklad jest zapowietrzony to pomimo tego silnik temperature ma normalna.Przynalmniej u mnie tak bylo.No chyba,ze nie masz plynu w ukladzie to wtedy normalne,ze bedzie sie grzal.Zacznij od sprawdzenia poziomu plynu,a pozniej sproboj odpowietrzyc uklad. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o filtr przeciwpylkowy to mozliwe ze to pomoze:

http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/katalog/instrukcje/1015k.pdf

odpowietrzanie ukladu:

1. nalej płynu pod korek

2.odkrec odpowietrznik

3. czekaj az poleci sam plyn(bez bombelkow powietrza) u mnie trwalo to ok. 50 minut

z tym nawiewem mialem tak samo tzn 1,2,3 wialo tak ze nie bylo czuc wogle a na 4 tak troche; wymienilem filtr p.pylkowy i wszystko w najleprzym porzadku (filtr znalazlem w miejscu, ktore pokazuje instrukcja

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wersje z klima i tam wlasnie mialem ten filtr ale moj brat mial wersje bez klimy i mial ten filtr na podszybiu po stronie pasazera od komory silnika odkrecasz osłone i tam powinien byc

Trzeba zdjac uszczelke pod podszybiem, odkrecic oslone i tam bedzie dmuchawa. Odpinasz zatrzaski i wyjmujesz filtry, dwa stozkowe z jednej i drugiej strony tej "puszki".

TAK MA WYGLADAC:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=64_0181&hg=64&fg=10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy zasilanie elektro zaworu od nagrzewnicy co puszcza plyn do nagrzewnicy to na zimnym powinien sie zamknac i wtedy powinno byc 12V na tych przewodach a jak na czerwonym to wtedy 0V ?Bo jaka sprawdzam to na cieplym jest 0V a na czerwonym to raz jest 12V a za chwile 0 v tak impulsowo. Czy to moze byc padniety uklad od regulacji bo tam jest potenciometr i troche elektroniki oczywiscie w aucie jest dosc zimno. Pomozcie co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...