dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam, wiem ze juz kilka tematow tego typu bylo ale z zadnego nie wywnioskowalem zabardzo do konca co moze byc przyczyna. wiec pierwsza sprawa to jest to ze dziala mi tylko 4bieg nawiewu, pierwsze trzy nie chodza, z tego co wyczytalem to wina opornika? w ktorym miejscu on jest w modelu e36 316i rok 92? druga sprawa to to ze po nagrzaniu sie silnika caly czas na mnie wali zimne powietrze? czym to moze byc spowodowane? i kolejna sprawa to ze smierdzi mi wacha jak wlacze nawiew na maxa(bo tylko na maxa dziala:/) nie wiem czy to nieszczelny przewod jakis czy co? i w ktorym miejscu i jak to sprawdzic? noi oczywiscie paruja mi szyby... ps. w ktorym miejscu jest w tym modelu filtr przeciwpylkowy? i czy wogole jest? niektorzy pisza ze za schowkiem a niektorzy ze na podszybiu? schowek wykrecilem i nic tam nie widzialem (nie mam klimy) a kratke na podszybiu sciagnalem i tam cos jest tylko nie wiem czy tam jest filtr, taka puszka czarna blaszana jakby z dwoch bebenkow polaczonych, nie wiem jak to nazwac:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Powodem dmuchania zimnego powietrza moze byc zapowierzony uklad chlodzacy albo za niski poziom plynu.Musisz odpowietrzyc uklad [ Dodano: 10 Styczeń 09, 14:10 ] Zreszta musisz poszukac bo wczoraj albo przedwczoraj ten temat byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 hmm,a w takich przypadkach czasem silnik by mi sienie grzal?? i wskazowka by nie szla ponad polowe? ja mamrowno w pionie wskazowke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Raczej nie powinien sie grzac.Jezeli uklad jest zapowietrzony to pomimo tego silnik temperature ma normalna.Przynalmniej u mnie tak bylo.No chyba,ze nie masz plynu w ukladzie to wtedy normalne,ze bedzie sie grzal.Zacznij od sprawdzenia poziomu plynu,a pozniej sproboj odpowietrzyc uklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 plyn jest w normie:) a jak sie odpowietrza?? czy sam zdolam to zrobic? a co z termostatem? moze sie zepsol?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Jak masz temperature w pionie to termostat jest ok. sprawdż elektrozaworek koło serwa hamulcowego może się nie otwiera i dlatego nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 a konkretnie w ktorym miejscu jest ten elektrozaworek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 taka puszka czarna blaszana jakby z dwoch bebenkow polaczonych, nie wiem jak to nazwac:/ ta czarna puszka to osłona wentylatora, tam nie ma filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 nom a gdzie znajde ten filtr? i czy jest wogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 jesli chodzi o filtr przeciwpylkowy to mozliwe ze to pomoze: http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/katalog/instrukcje/1015k.pdf odpowietrzanie ukladu: 1. nalej płynu pod korek 2.odkrec odpowietrznik 3. czekaj az poleci sam plyn(bez bombelkow powietrza) u mnie trwalo to ok. 50 minut z tym nawiewem mialem tak samo tzn 1,2,3 wialo tak ze nie bylo czuc wogle a na 4 tak troche; wymienilem filtr p.pylkowy i wszystko w najleprzym porzadku (filtr znalazlem w miejscu, ktore pokazuje instrukcja powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 dzieki za linka ale niestety nie mam tam filtra. z tego co wyczytalem to w wersjach z klima jest tam ten filtr, a wersjach bez gdzies na podszybiu, niestety nie wiem dokladnie. co do odpowietrzania to ten odpowietrznik gdzie sie znajduje??:] czy potrzebuje do tego kanal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 odpowietrznik masz obok korka wlewowego na chłodnicy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusza Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 ok, thx a ktos mi powie czy w e36 316i z 92roku jest ten filtr przeciwpylkowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 na podzybiu to go na stówe nie ma więc prawdopodobnie nie masz go wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Mnie nie dawno w e46, nie wialo cieple powietrze. odpowietrzylem uklad chlodzenia a ponadto zmienilem termostat i jest teraz masakra cieplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 ja mam wersje z klima i tam wlasnie mialem ten filtr ale moj brat mial wersje bez klimy i mial ten filtr na podszybiu po stronie pasazera od komory silnika odkrecasz osłone i tam powinien byc Trzeba zdjac uszczelke pod podszybiem, odkrecic oslone i tam bedzie dmuchawa. Odpinasz zatrzaski i wyjmujesz filtry, dwa stozkowe z jednej i drugiej strony tej "puszki". TAK MA WYGLADAC: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=64_0181&hg=64&fg=10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer00 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Panowie a czy zasilanie elektro zaworu od nagrzewnicy co puszcza plyn do nagrzewnicy to na zimnym powinien sie zamknac i wtedy powinno byc 12V na tych przewodach a jak na czerwonym to wtedy 0V ?Bo jaka sprawdzam to na cieplym jest 0V a na czerwonym to raz jest 12V a za chwile 0 v tak impulsowo. Czy to moze byc padniety uklad od regulacji bo tam jest potenciometr i troche elektroniki oczywiscie w aucie jest dosc zimno. Pomozcie co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.