Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[e39] Dławienie silnika na wolnych, strzela, brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację. Pojechałem do miasta, zgasiłem silnik i wszystko było ok. Gdy jednak wróciłem, zapaliłem samochód i stał się koszmar.

Auto gaśnie na wolnych obrotach, po wciśnięciu gazu do podłogi nie przekracza granicy 2tys obrotów, czasami jednak uda się przekroczyć tą granicę i powyżej 4 tys. chodzi dobrze.

Zdołałem wrócić do domu, ale poniżej 3 tys. szarpie i chwyta muła... a jeśli obroty spadną jeszcze niżej to już ciężko odratować silnik przed zgaśnięciem. Powyżej 4 tys. przyspieszało jak zwykle więc nie wiem co to mogło się zepsuć:(

Podpiąłem dzisiaj kompa i INPA nic nie wykazała... żadnych błędów...

Wyciągnąłem także przepływomierz i blosa i odpaliłem, odpalił, nie zgasł na wolnych, ale dalej chodził dziwnie, strzelał, wkręcał się trochę lepiej, ale raczej to chyba nie przepływomierz...

Dodam jeszcze, że samochód odpala za każdym razem bez problemu, jednak po chwili gaśnie:(

BMW e39 528i 98r

[ Dodano: 24 Styczeń 09, 18:36 ]

Problem rozwiązany.. wydmuchało połączenie silnika krokowego z kolektorami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...