Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


filtr stozkowy


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co słyszałem to w np w benzynie jest to bezcelowe (zero zwiększenia mocy - nawet czytałem na forum, że jest mały jej zanik)...

W TD hmmm... nie wiem (a tam filtr nie jest pod osłoną silnika?-tak jest w TDS)

Jeśli tak to nie wiem jak chcesz go założyć :)

ps.poszukaj na forum bo było już pisane na ten temat sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem to w np w benzynie jest to bezcelowe (zero zwiększenia mocy - nawet czytałem na forum, że jest mały jej zanik)...

W TD hmmm... nie wiem (a tam filtr nie jest pod osłoną silnika?-tak jest w TDS)

Jeśli tak to nie wiem jak chcesz go założyć :)

ps.poszukaj na forum bo było już pisane na ten temat sporo.

Nie wiem skąd masz takie informacje ... hmmm. dla mnie trochę dziwne. Ja na stożku jeżdżę już drugi rok i mam całkiem odmienne zdanie.

Po pierwsze - silnik jest bardziej zrywny, jest trochę głośniejszy, ale ma więcej mocy.

Po drugie - ten dźwięk. Tak jakby mruczał tygrys.... coś niesamowitego.

Po trzecie - trochę więcej pali, ale ... coś za coś. Jak dasz tzw sandał do spodu .... nic, tylko słuchać.

Pozdrawiam, ja ... nie żałuję. Polecam

angel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę czytałem na forum o tym (szukałem posta ale nie mogę znaleźć).

Nie pamiętam kto go pisałem ale chodziło między innymi o wykres z hamowni.

Możliwe że ktoś też źle to założył i efekt był odwrotny.

Jeśli jest tak jak mówisz to oczywiście przyznaje się do błędu w poście :) bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się zgodzę z AVW też poczytałem o tym sporo i jeśli ktoś myśli że samo założenie stożka da odczuwalny efekt to tak: ale dżwiękowy i w ego własciciela :D Samo zamontowanie stożka nic nieda. Żeby odczuć zauwazalne zmiany musi byz przedewszystkim porzadny, dobrany do silnika, poprawiony dolot i sam silnik musi byc dłubnięty trochę, żeby podniosło to w sumie kilka KM razem. Z tą chamownia co AVW mówisz to był test silnika M50 - efekt był taki, ze parametry były gorsze. Stożek daje pozorny efekt poprawy pracy silnika. Na dolnych obrotach lepiej śmiga, ale pogarsza w górnych(lub na odwrót). Też nad stożkiem myślałem i po analizie tematu oraz efektów - stanowcze nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...