Piter17 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam wszystkich prosze o pomoc bo ubywa mi plynu chodniczego, mam plame pod samochodem ale blok silnika mam suchy i opaski wszedzie mam nowe pozakladane, czy to moze byc uszczelka pod glowica i plyn w uklad wydechowy ucieka?? jak to sprawdzic aby miec pewnosc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Kolego napisz jak sie zachowuje wskazowka od temp czy auto sie grzeje;sprawdz czy ci nie przybylo oleju.Ale jesli masz plame pod autem to ja bym obstawial wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Najpierw rozgrzej silnik do normalnej pracy a potem wyłacz i obserwuj wszystkie weże,chłodnice,opaski,oringi,uszczelki.Jesli jest kałuża płynu chłodniczego pod autem to narazie nie brałbym pod uwagę uszczelki pod głowicą.Pozatym właśnie opisz jak temperaturka silnika sie zachowuje,duży ten ubytek wody?0.5,1,2 litry jednorazowo musisz dolac?Równiez stawiam na wyciek.Pooglądaj czy nie ma gdzieś nalotu po wyschnietym plynie,na plastikach chłodnicy i węzach gumowych łatwo go zobaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 wskazowka normalnie sie zachowuje tylko jak duzo ubedzie to sie grzeje, no jeszcze sprawdze olej, ja bym wyciek wykluczyl bo tam juz naprawde nie ma skad uciekac juz wszystko sprawdzilem wszystkie opaski i weze sa wporzaku bo juz dosc dlugo z tym walcze, a i ostatnio mialem takie cos ze jak odpale to tak jakby na 3 cylindry chodzil a nie 4, ale pozniej juz dobrze jest i strasznie para z wydechy leci to zauwalyem ostatnio ze na benzynie para leci bo na gazie to normalne jest [ Dodano: 3 Luty 09, 13:01 ] ubylo mi od 1 litra [ Dodano: 3 Luty 09, 13:04 ] i jeszcze jedno mnie zaintrygowalo ze jak silnik jest rozgrzany i go zgasze i odkrece wlew od chlodnicy to plyn sie cofnie i wyleci, nigdy tak nie mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Jeśli jest uszczelka pod głowica pęknieta to olej miesza sie z płynem chłodniczym(masło pod korkiem oleju,wzrost poziomu oleju i olej w zbiorniczku wyrownawczym-wycieku na zewnatrz wtedy nie ma a silnik grzeje sie jak chce i kiedy chce-niewazne czy stoisz czy jedziesz,czasem odrazu wedruje na cźerwone pole)Jesli uszczelka przerwie sie na zewnatrz(płaszcz wodny/atmosfera) to jak duzo plynu wyleci to sie silnik zagrzeje ale taki wyciek musi sie ujawnic(tylko trzeba sprawdzic to zaraz po wyłączeniu silnika i obserwować łaczenie blok/głowica bo plyn sciekający po gorącym bloku odparowuje(nie miałbys kałuzy pod autem).Stan autem na pochylym terenie tak żebys wiedział w ktorą strone płyn będzie spływał to wtedy zobaczysz mniej wiecej w ktorym miejscu kapało z silnika:)Kopceniem(na biało)o tej porze roku bym sie nie przejmował. [ Dodano: 3 Luty 09, 13:35 ] Co do pracy na 3/4 cylindry do rozgrzania to wydaje mi się,że to wilgoć w okolicy kopułki/palca lub kabli wn. Odkręcasz korek chłodnicy przy rozgrzanym silniku(spore ryzyko)Niewielkie cofnięcie np o 1cm to może być reakcja na ciśnienie w całym układzie(sama pompa robi minimalne podcisnienie po stronie ssania a nadcisnienie po stronie tłoczenia ale nawet takie male róźnice powinien wyrównywac na bieżąco korek chłodnicy(podmien go na chwile na inny i wtedy zobaczysz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Ja miałem podobny problem nie mogłem znależć wycieku , a płyn ubywał , uszkodzony był oring uszczelniający pompy wody a płyn zwiewał wętylator i suszył silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 no pompa wodna mnie nie dotyczy bo miesiac temu wymienialem i nowy oring jest, jutro wejde pod samochod i bede tak dlugo patrzyl az zobacze co to jest za glupia usterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 miesiac temu wymienialem i nowy oring moze to ma cos z tym wspolnego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jak nie widać to może być z okolicy pompy wody bo to ciężko dostępne miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 no to ciekawe dzisiaj wszystko sprawdzalem i bylo ok, na rozgrzanym silniku troche nawet trzymalem wyzsze obroty zeby cisnienie wieksze bylo i tez ani kropli nie wylecialo ani nie ubylo, zaciekawilo mnie to bardzo... tak myslalem o zastosowaniu jakiegos uszczelniacza co sie wlewa do plynu ale sie troche boje moze ktos juz to stosowal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie wiem jak w 36 ale w 39 jest przewód który łączy zbiornik z płynem wspomagania kiery ze zbiornikiem płynu chłodniczego. U mnie płyn "uciekał" na połączeniu. Zmieniłem przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 w e36 tak nie ma, a co myslicie o stosowaniu uszczelniacza do cholnicy stp http://www.autokosmetyki.pl/stp_uszczelniacz_chlodnicy_uszczelnia_wycieki,p504.html ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 w e36 tak nie ma, a co myslicie o stosowaniu uszczelniacza do cholnicy stp http://www.autokosmetyki.pl/stp_uszczelniacz_chlodnicy_uszczelnia_wycieki,p504.html ?? dobre na małe wycieki , sam zastosowałem kiedyś ale do mercedesa i trochę pomogło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 leppiej szukaj gdzie leci i obserwuj czy nie podnosi się stan oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 olej wporzadku i wczoraj obserwowalem i nigdzie nie leci dzisiaj tez nie ma sladu ze leci, moze to tylko taki jednorazowy wyciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 olej wporzadku i wczoraj obserwowalem i nigdzie nie leci dzisiaj tez nie ma sladu ze leci, moze to tylko taki jednorazowy wyciek chłodnica albo przy pompie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 a dzisiaj niemiala niespodzianka pod korkiem oleju bialo;/ uszczelka pod glowica do wymiany :cry: jakie niespodzianki moga mnie spotkac przy wymianie?? na co musze uwazac?? itp?? bo sam sobie chce wymienic z gory dzieki za pomoc i rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek198204 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 A jaki masz silnik m40 czy m43???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 m40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a dzisiaj niemiala niespodzianka pod korkiem oleju bialo;/ Wytrzyj korek z tego osadu i załóż zpowrotem-na drugi dzień sprawdz go ponownie i na trzeci i na czwarty.To może być efekt zmiany wilgotności powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 uszczelka wymieniona i odrazu wszystko ok jest w plynie pelno oleju juz bylo ;p teraz jest ok, a moje pytanie tak z ciekawosci czym sie rozni glowica od m40 od m43 bo mialem zalozona glowice z 97r w swoim m40?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 27 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 m43 masz na lancuchu, ktory sie kreci w metalowej obudowie. glowica jest razem z czescia tej obudowy. pewnie jest jeszcze wiele innych roznic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.