Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


POMOCY- Dobrzy i Mądrzy Ludzie


Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem polega na tym że konkretnie przy prędkości 80km/h rzuca,miota autem lecz jak przekrocze 80-tkę to jest OK tak samo jak jadę poniżej 80-ciu. A teraz napisze od kiedy tak mam.W zeszłym roku zalożylem na auto felgi 18-to calowe z M6. Na tył weszły perfekt na przód niestety nie. Musialem zalożyc dystanse 7mm. Nie miałem orginalnych więc dotoczono mi stalowe. I wtedy pierwszy raz było tak jak napisałem na wstępie. Kazano mi sprawić sobie orginalne dystanse z aluminium co zrobiłem ale w związku z tym że auto stało na warsztacie wymieniłem amortyzatory,sprężyny różne tuleje {wszystko z przodu}.Sprawdzono też równość felg {bez zarzutów}.Opony też są OK. Fachowcy od opon sprawdzili też parametry felg czy pasują do e34 i okazało się że wszystkie te ET i inne pasują idealnie. Wczoraj byłem na przeglądzie i całe zawieszenie jest super żadnych luzów czy stuków. No to już skapitulowałem i nie wiem co jest grane. Dodam tylko że opony mają rozmiar 245/45 18c. Acha i jeszcze ustawiłem zbieżność i też jest OK. POZDRAWIAM i czekam na porady uklon_bmw pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem podobny problem tyle jeszcze że do tego trzęsło mi autem.pojechałem do wulkanizatora a on wymienił mi te plastikowe pierścienie co są we felgach (na piastę) i się uspokoiło.może też być gdzieś korpus na oponie walnięty miałem tak kiedyś na zimówkach.sprawdzali,szukali i nic.odesłałem na reklamację.okazało się że strzelił gdzieś w środku i nie było tego widać.ciężki orzech do zgryzienia.szerokość też imponująca :mrgreen: i może to ona robi swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do jakiegoś wulkanizatora niech ci puści felgi na wyważarce to na 100% znajdziesz przyczynę. Jeżeli to zaczyna sie przy 80km/h to nie ma innej możliwości no chyba ze masz do d... pierścienie dystansowe ze źle dobranym otworem centrującym felgę to efekt będzie podobny ( ja tak miałem ). Jeżeli nie drży ci kierownica to proponuje skupić się na tylnych kolach i w tym wypadku stawiał bym na uszkodzenie opon/y. A tak na marginesie to nie za szerokie masz gumy jak na tds-a pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo pierścienie albo kola, a dystanse są pierścieniem centrującym na felgę ?

ja teraz uporałem się z identycznym problem

poszły mi 2 opony na przedniej osi, tzn. gdzieś pękł drut wewnątrz i zrobiło się siodło

zmieniłem opony problem znikł

spróbuj jeszcze posłuchać w czasie jazdy czy nie klepie jakbyś miał kamień w oponie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...