Tomek v8 Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 W mojej E39 M52 (przebieg 118 tys.km)ostatnio zaczelo brakowac mocy i wolne obroty sa za niskie. Autem na wolnych obrotach telepie jak w maluchu. Czasem jest wszystko ok - przyspiesza normalnie i obroty tez sa ok. Ale ostatnio przewaznie tak nie jest. Auto jest przymulone. Swiece i cewki ostatnio wymienialem. Acha i jeszcze to: - Jak go nieraz odpale i przygazuje to slychac jekis rzechot w silniku- cos jakby zawory graly.... Pozniej zgasze auto ,odpale jeszcze raz i jest wszystko ok. Ale pewny nie jestem czy to jest w silniku i czy ma to cos wspolnego z brakiem mocy,bo nawet jak nie rzezi to mocy i tak nie ma. Byc moze to jakas blacha albo oslona sie poluzowala,wiec narazie tych dwoch spraw ze soba nie lacze. Zauwazylem natomiast,ze auto idzie lepiej jak jest mniej paliwa w zbiorniku (i to wcale nie dlatego ,ze jest lzejsze). Byc moze jest to poprostu zbieg okolicznosci. Potrafi mi ktos pomuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Sprawdź dwie rzeczy: pierwsza to przede wszystkim filtr paliwa, a druga to przewody odpowietrzające-najszybciej do odkręć korek wlewu paliwa i się przejedź, jak będzie poprawa yo już wiesz co jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 powiedz czy rechot jest podobny jak na tym filmie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Cos jakby w tym stylu.... elmo0104, myslisz,ze to vanos mi tak tarabani? A czy ja go wogole mam? Wszystkie e39 M52 wychodzily z vanosem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 M52 mialy pojedyńczy albo podwojny vanos, bez vanosa nie było:). Jeśli klekot jest podobny (może byc mniej intensywny bądź bardziej w zależności od stopnia nieszczelności uszczelek na tłoku) to winny jest Vanos! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 to winny jest Vanos! Teraz to juz raczej jestem pewny,ze to vanos,bo chyba juz nic tak podobnie klekotac nie moze.No i do tego jeszcze ten spadek mocy.... Co zrobic z tym fantem? Jak to naprawic? Warsztat? No i ile taka "przyjemnosc" kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 trzeba wymienic uszczelki które są na tłoczkach w vanosie, na każdym tłoczku są dwie uszczelki(+2 oringi pełniące rolę docisku tych uszczelek do ścianek cylindra vanosa). Skoro pytasz o to jakie koszta to wydaje mi się ze nie orientujesz się wogole w temacie. Uszczelki te(zamienniki o dużo lepszych parametrach co orginały) produkuja sie w usa. W ASO kupisz cały Vanos(mało ekonomiczna inwestycja). Ja dośc mocno zaglębiłem sie w temat vanosa w BMW i kupiłem z USA te uszczelniacze. Koszt samych uszczelek do 270 zł(w zalezności od kursu dolara) plus uszczelka pod pokrywe(koło 100zł)no i troche pracy. Jeśli jestes zainteresowany to wciąż mam te uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.