bilii Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 witam dzis rano mi strzelił w kolektor oczywiscie na gazie wyskoczyła mi rurka łącząca silniczek krokowy a kolektor [nie pierwszy raz] wlozylem te kolanko gumowe i koniec jazdy problem z odpaleniem a jak odpalił to nie wchodził na obroty strasznie mieszal. Co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam! Na 99,9 % masz już po przepływomierzu :roll: Znam temat z e36 316i na lpg tam było właśnie to, strzelal strzelal aż rozwalilo przeplywke i przestal chodzic... Wymontuj przepływke sprawdz ją na łączeniach i klapke czy jest prosta i czy sie nie zawiesiła. Pozdro <bmw_3> [ Dodano: 28 Luty 09, 13:26 ] no tak, jak jest plastikowy to jest taka opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 zaraz bede probował przed chwilą jak odpalił to właśnie nie było zadnej reakcji po wyciągnieciu wtyczki od przepływki wczesniej podejrzewałem silnik krokowy tez moze byc trafiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 też możliwe, ale przepływka jest z cienkiego aluminium a klapka tez delikatna dla tego stawiam na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 ni silnik krokowy od strzału nic się nie stało, gdzieś ciagnie powietrze tzn. któryś wąż spadł może gdzieś przy kroku lub jakieś podciśnienie, może guma peknieta od dolotu posprawdzaj dobrze w najgorszym przypadku pekl kolektor [ Dodano: 28 Luty 09, 13:46 ] a klapka tez delikatna dla tego stawiam na to kolego o jakiej ty klapce piszesz co się tak uparłeś na klapke ja wiem że ty mówisz o klapie anty wybuchowej ale kolega może jej nie posiada to jest zabespieczenie brzed wybuchem ale wszyscy gazownicy tego nie zakładali na uszkodzony przepływomież auto powinno odpalić [ Dodano: 28 Luty 09, 13:48 ] ale przepływka jest z cienkiego aluminium o czym ty piszesz? wiesz jak wyglada przepływomierz w silnikach 24V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie o tej klapce mowa. mowa o klapce w przepływomierzu, taka cieniutka blaszka, ktora jak sie zawiesi to silnik dostaje mase powietrza bez ograniczenia. wtedy jest problem z odpaleniem a z obrotami to juzwogole szok. ja pisze jak u mnie bylo <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie o tej klapce mowa. mowa o klapce w przepływomierzu, taka cieniutka blaszka, ktora jak sie zawiesi to silnik dostaje mase powietrza bez ograniczenia. wtedy jest problem z odpaleniem a z obrotami to juzwogole szok. ja pisze jak u mnie bylo <bmw_3> jak u ciebie było to jest inny temat!!! czemu ty piszesz nie wiedząc co ty masz całkiem inny silnik i kolega też ma inny silnik przepływomierze też są inne ty masz z klapka a on ma w rurze dolocie całkiem innej budowy a ty cały czas piszesz nie na temat!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 dobrze juz dobrze <bmw_2> Tylko że w e36 silniki 2.0, 2,5 maja normalne przepływomierze takie jak w 1,6 i 1,8 budowa sie nie ronia, wiec jezeli w tym modelu jest inaczej to ok. To nawet dobrze ze wiesz lepiej bo dokladnie wytlumaczysz koledze gdzie i czego szukac :gril: myslalem poprostu ze i tam przeplywomierz jast taki a wiec uszkodzenia bedzie mial podobne <bmw_3> [ Dodano: 28 Luty 09, 14:09 ] :wink: [ Dodano: 28 Luty 09, 14:10 ] a no i co do klapki miales racje bmw_beer [ Dodano: 28 Luty 09, 14:13 ] bardzo podobny ma mazda 323f okolo 98 roku i powiem ci ze przez gaz tez poszła w smietnik :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 no i panowie po sprawie zrbiłem wszystko to co pisaliscie wszystkie gumy ok anty bum i przepływomierz zawiele to wnim nie ma kratka i jakies blaszki złozylem i auto chodzi tylko teraz strasznie powoli wchodzi na wolne 1500obr. na 700 obr jakies ze dwie minuty tak jak na benzynie i lpg :lol: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 mi ostatnio strzelil gaz, wyskoczylo mi te kolanko z dolotu (te od krokowca), wsadzilem spowrotem i auto hula. widze ze tam frez jest wytarty przez poprzedniego wlasciciela i podejrzewam ze jest to po to zrobione, ze gdy gaz strzeli to zeby nie rozwalili przeplywki. a tak kolanko wyleci bo jest minimalny luz, auto zgasnie, otwieram maske, wkladam to na miejsce i auto jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 PiterOKL, kolego nie obaraż się ale to co ty piszesz to jest kpl. bzdura nie ma zadnych kolanek lub coś takiego na strzły jeżeli ins. jest nie odpowiednia do silnika i jest problem z układem zapłonowym to niestety powstaja strzały a jedynym zabezpieczeniem dla nie odpowiedniej ins. do silnika to jest tylko i wyłącznie jakieś klapy anty wybuchowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.