Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam dzis rano mi strzelił w kolektor oczywiscie na gazie wyskoczyła mi rurka łącząca silniczek krokowy a kolektor [nie pierwszy raz] wlozylem te kolanko gumowe i koniec jazdy problem z odpaleniem a jak odpalił to nie wchodził na obroty strasznie mieszal. Co to moze byc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Na 99,9 % masz już po przepływomierzu :roll: Znam temat z e36 316i na lpg tam było właśnie to, strzelal strzelal aż rozwalilo przeplywke i przestal chodzic... Wymontuj przepływke sprawdz ją na łączeniach i klapke czy jest prosta i czy sie nie zawiesiła. Pozdro <bmw_3>

[ Dodano: 28 Luty 09, 13:26 ]

no tak, jak jest plastikowy to jest taka opcja :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ni silnik krokowy od strzału nic się nie stało, gdzieś ciagnie powietrze tzn. któryś wąż spadł może gdzieś przy kroku lub jakieś podciśnienie, może guma peknieta od dolotu posprawdzaj dobrze

w najgorszym przypadku pekl kolektor

[ Dodano: 28 Luty 09, 13:46 ]

a klapka tez delikatna dla tego stawiam na to

kolego o jakiej ty klapce piszesz co się tak uparłeś na klapke

ja wiem że ty mówisz o klapie anty wybuchowej ale kolega może jej nie posiada to jest zabespieczenie brzed wybuchem ale wszyscy gazownicy tego nie zakładali

na uszkodzony przepływomież auto powinno odpalić

[ Dodano: 28 Luty 09, 13:48 ]

ale przepływka jest z cienkiego aluminium

o czym ty piszesz? wiesz jak wyglada przepływomierz w silnikach 24V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o tej klapce mowa. mowa o klapce w przepływomierzu, taka cieniutka blaszka, ktora jak sie zawiesi to silnik dostaje mase powietrza bez ograniczenia. wtedy jest problem z odpaleniem a z obrotami to juzwogole szok. ja pisze jak u mnie bylo <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o tej klapce mowa. mowa o klapce w przepływomierzu, taka cieniutka blaszka, ktora jak sie zawiesi to silnik dostaje mase powietrza bez ograniczenia. wtedy jest problem z odpaleniem a z obrotami to juzwogole szok. ja pisze jak u mnie bylo <bmw_3>

jak u ciebie było to jest inny temat!!! czemu ty piszesz nie wiedząc co

ty masz całkiem inny silnik i kolega też ma inny silnik

przepływomierze też są inne ty masz z klapka a on ma w rurze dolocie całkiem innej budowy

a ty cały czas piszesz nie na temat!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze juz dobrze <bmw_2> Tylko że w e36 silniki 2.0, 2,5 maja normalne przepływomierze takie jak w 1,6 i 1,8 budowa sie nie ronia, wiec jezeli w tym modelu jest inaczej to ok. To nawet dobrze ze wiesz lepiej bo dokladnie wytlumaczysz koledze gdzie i czego szukac :gril: myslalem poprostu ze i tam przeplywomierz jast taki a wiec uszkodzenia bedzie mial podobne <bmw_3>

[ Dodano: 28 Luty 09, 14:09 ]

:wink:

[ Dodano: 28 Luty 09, 14:10 ]

a no i co do klapki miales racje bmw_beer

[ Dodano: 28 Luty 09, 14:13 ]

bardzo podobny ma mazda 323f okolo 98 roku i powiem ci ze przez gaz tez poszła w smietnik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i panowie po sprawie zrbiłem wszystko to co pisaliscie wszystkie gumy ok anty bum i przepływomierz zawiele to wnim nie ma kratka i jakies blaszki złozylem i auto chodzi tylko teraz strasznie powoli wchodzi na wolne 1500obr. na 700 obr jakies ze dwie minuty tak jak na benzynie i lpg :lol: bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio strzelil gaz, wyskoczylo mi te kolanko z dolotu (te od krokowca), wsadzilem spowrotem i auto hula. widze ze tam frez jest wytarty przez poprzedniego wlasciciela i podejrzewam ze jest to po to zrobione, ze gdy gaz strzeli to zeby nie rozwalili przeplywki. a tak kolanko wyleci bo jest minimalny luz, auto zgasnie, otwieram maske, wkladam to na miejsce i auto jezdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PiterOKL, kolego nie obaraż się ale to co ty piszesz to jest kpl. bzdura

nie ma zadnych kolanek lub coś takiego na strzły

jeżeli ins. jest nie odpowiednia do silnika i jest problem z układem zapłonowym to niestety powstaja strzały a jedynym zabezpieczeniem dla nie odpowiedniej ins. do silnika to jest tylko i wyłącznie jakieś klapy anty wybuchowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...