Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


swap bmw e30 problem z podłączeniem instalecji silnikowej


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

adax997 , ja nie wiem , ostatnio jest jakas plaga takich tematów typu "POMOCY" itd itp

Jesli chodzi o moderacje jestesmy jednym z bardziej liberalnych for i na prawde się

nie czepiamy o literówki , błedy ortograficzne itd itp

Ale powiedz mi taką rzecz , oczekujesz pomocy w jakims tam defekcie swojej bumy

nazwywajac temat POMOCY - przeciez wiekszosc ludzi olewa takie tamaty bo

skoro autor sie nie wysila zeby jakos pełniej opisac swój "problem" to nawet tu

nie zaglądną ...

DLATEGO LUDZIE OPISUJCIE PEŁNIEJ SWOJE TEMATY - zaowocuje to szybszym i

pełniejszym rozwiązaniem Waszego problemu :wink:

adax997 -> popraw z łaski swojej ten temat i dopisz o co chodzi z tą POMOCĄ :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki z podwójnym vanosem miały zdaje się EWS (immobilaizer), który ponoć można obejść lub też nie trzeba. Ja na tym się nie znam, ale są magicy którzy się na tym znają. Do tego chyba jeszcze pedał gazu z potencjometrem (nie jestem pewien, niech mnie ktoś poprawi). Mnie to raczej przerasta... Tu masz stronę gdzie powinno być opisane M50:

http://www.e30.de/

poszukaj bo nie można wkleić bezpośredniego linku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...