Bawarjan M5 Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam wszystkich mam problem w mojej E-39 3,0diesel cos sie stalo z chamulcami z tylu przod hamuje jak wsciekly a tyl wogule wszystko odpowietrzylem jak nalezy i wyglada to tak ze na przod jest cisnienie plynu normalne tak jak powinno a na tylne kola niedaje cisnienia plynu jest takie ledwo ledwo cisnienie plynu nieubywa wszystko gra rurki odpowietrzniki wszystko sprawdzone nic niecieknie poprostu jakby pompa niedaje cisnienia na tyl i wlasnie niewiem czym to spowodowane jest czy padla sekcja w pompie hamulcowej czy poprostu cos z pompa ABS sie stalo czy czujnik ABS padl na tylnym kole i on moze wysyla jakis sygnal ze niedaje cisnienia na tyl wiem napewno ze czujnik z tylu jest jeden walniety ale czy to moglo spowodowac ze na tyl nieidzie cisnienie jak nalezy juz odpowietrzalem tez pompe ABS przez rurki i na wyjsciu juz na sekcji na tyl niema juz cisnienia jak powinno wiec niewiem co robic moze ktos wie co jest przyczyna?pozdrawiam wszystkich pomozcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A próbowłeś odpowietrzać przed pompą ABSu tzn na wejściu do pompy sprawdzałeś czy jest ciśnienie? Kiedyś dorabiałem nowe przewody i w maszynce złamał się trzpień, który wchodził w przewód. Po zarobieniu miedź się tak zagniotła że nie było przepływu i musiałem rozwiercić, bo płyn nie dochodził do zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 nie wlasnie jeszcze przed pompa ABS nie sprawdzalem ale sprawdze na dojsciu czy jest cisnienie czekam narazie na czujnik ABS do tylnego kola bo mam walniety wymienie przy tym nowe przewody te gumowe przy tylnych kolach na nowe bo tamte juz widac spekane i odrazu klocki wszedzie i zaczne sie ze wszystkim bawic zobaczymy co wyjdzie jak zrobie to napisze oczywiscie co bylo przyczyna.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 wymienie przy tym nowe przewody te gumowe przy tylnych kolach na nowe bo tamte juz widac spekane To też jest dobra myśl :!: Przewody gumowe są zbrojone i z wiekiem puchną... puchną do środka bo trzyma je zbrojenie i przekrój wewnętrzny takiego przewodu się zmniejsza, co może owocować bardzo słabymi hamulcami. Miałem kiedyś nie miłe doświadczenie kiedy nie dość że hamulce były słabe to jeszcze jeden strzelił w najmniej odpowiednim momencie, zaraz potem drugi zaczął ciec. Po wymianie na nowe auto zaczęło hamować :!: Nie ma co oszczędzać :idea: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a wiec problem zostal rozwiazany wymienilem tylne dwa te krotkie przewody gumowe co lacza rurke z zaciskiem te zbrojone wlasnie byly totalny szmelc jedna sztuka 30zl ale jakb ktos kiedys wymienial to pasuja tez od audi A4 sa takie same gdyby niemieli na sklepie do bmw potem odpowietrzylem najpierw sama pompe ten co pompuje musi dobrze cisnac zeby zalapala bo inaczej niechce zaciagnac potem po pompie odpowietrzylem pompe ABS ten reduktor sily chamowania i potem kola i wszystko dziala jak nalezy.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.