Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E-39 530D Problem Hamulce Tył niema ciśnienia


Bawarjan M5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem w mojej E-39 3,0diesel cos sie stalo z chamulcami z tylu przod hamuje jak wsciekly a tyl wogule wszystko odpowietrzylem jak nalezy i wyglada to tak ze na przod jest cisnienie plynu normalne tak jak powinno a na tylne kola niedaje cisnienia plynu jest takie ledwo ledwo cisnienie plynu nieubywa wszystko gra rurki odpowietrzniki wszystko sprawdzone nic niecieknie poprostu jakby pompa niedaje cisnienia na tyl i wlasnie niewiem czym to spowodowane jest czy padla sekcja w pompie hamulcowej czy poprostu cos z pompa ABS sie stalo czy czujnik ABS padl na tylnym kole i on moze wysyla jakis sygnal ze niedaje cisnienia na tyl wiem napewno ze czujnik z tylu jest jeden walniety ale czy to moglo spowodowac ze na tyl nieidzie cisnienie jak nalezy juz odpowietrzalem tez pompe ABS przez rurki i na wyjsciu juz na sekcji na tyl niema juz cisnienia jak powinno wiec niewiem co robic moze ktos wie co jest przyczyna?pozdrawiam wszystkich pomozcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowłeś odpowietrzać przed pompą ABSu tzn na wejściu do pompy sprawdzałeś czy jest ciśnienie?

Kiedyś dorabiałem nowe przewody i w maszynce złamał się trzpień, który wchodził w przewód. Po zarobieniu miedź się tak zagniotła że nie było przepływu i musiałem rozwiercić, bo płyn nie dochodził do zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wlasnie jeszcze przed pompa ABS nie sprawdzalem ale sprawdze na dojsciu czy jest cisnienie czekam narazie na czujnik ABS do tylnego kola bo mam walniety wymienie przy tym nowe przewody te gumowe przy tylnych kolach na nowe bo tamte juz widac spekane i odrazu klocki wszedzie i zaczne sie ze wszystkim bawic zobaczymy co wyjdzie jak zrobie to napisze oczywiscie co bylo przyczyna.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienie przy tym nowe przewody te gumowe przy tylnych kolach na nowe bo tamte juz widac spekane

To też jest dobra myśl :!: Przewody gumowe są zbrojone i z wiekiem puchną... puchną do środka bo trzyma je zbrojenie i przekrój wewnętrzny takiego przewodu się zmniejsza, co może owocować bardzo słabymi hamulcami. Miałem kiedyś nie miłe doświadczenie kiedy nie dość że hamulce były słabe to jeszcze jeden strzelił w najmniej odpowiednim momencie, zaraz potem drugi zaczął ciec. Po wymianie na nowe auto zaczęło hamować :!: Nie ma co oszczędzać :idea: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a wiec problem zostal rozwiazany wymienilem tylne dwa te krotkie przewody gumowe co lacza rurke z zaciskiem te zbrojone wlasnie byly totalny szmelc jedna sztuka 30zl ale jakb ktos kiedys wymienial to pasuja tez od audi A4 sa takie same gdyby niemieli na sklepie do bmw potem odpowietrzylem najpierw sama pompe ten co pompuje musi dobrze cisnac zeby zalapala bo inaczej niechce zaciagnac potem po pompie odpowietrzylem pompe ABS ten reduktor sily chamowania i potem kola i wszystko dziala jak nalezy.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...