Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Długo kręci zanim odpali :/


Nx_sz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kumpel kupił bmw e34 525i 12v 170KM i problem jest taki ze po kilku dniach samochod zanim odpali to trzeba go długo krecic i smierdzi paliwem tak jakby sie zalewała. Potem chodzi eleganco i tez nieraz jest tak ze szybko odpali odrazu.... a nieraz trzeba go krecic:/ Moze ktos ma jakies pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię żeby to była pompa skoro śmierdzi benzyna.... wiem że u mnie było tak w Oplu Vectrze. wymieniłem świece i było ok:) ale czy to było przyczyna czy coś się nagle naprawiło i czy taki same dolegliwości są w BMW to Ci nie powiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest tak cały czas od kiedy ja kupił?? pamiętam tez ze u nas na warsztacie był podobny przypadek. auto miało przestawiony rozrząd o jeden ząbek... ale nie wiem czy 2.5 12V jest na łańcuchu czy na pasku:P jeśli na łańcuchu to można to wykluczyć...hmm... w sumie to możne być wszystko...a skąd czuć to paliwo?? przyczyn może być dużo... możne czuć paliwo spod auta.. możne filtr paliwa jest tak zawalony ze nie puszcza paliwa w całej dawce i dlatego nie zapala... może być to tez przytarta pompa wtryskowa...chociaż raczej nie skoro auto potem juz normalnie jedzie....chyba ze czasem szarpie itp?? możliwości jest naprawdę wiele ale myślę ze nie będzie to nic poważnego:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo przy PB to mało prawdopodobne jest... mi się lało raz ciurkiem do tej wnęki gdzie znajduje się pompa aż gubiłem paliwo na jezdnie... i auto normalnie jechało... ale nie wykluczam... tak jak mówie to może być wszystko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że świece panowie miłałem takie obiawy.Kilka razy nie chciała odpalić zostawiłem auto, przyszedłem rano odpaliła itd. Śmierdziało jakoś ropskiem. Pewnego dnia już nie odpaliłem okazało się że wszystkie 6 świec spalonych.Wymieniłem i jak ta lala chodzi.Jakoś to trwało 3-4 mieiące aż mi szlag trafił wszystkie świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody do pompy (czy z do lub z filtra paliwa) powinny być przezroczyste. Zobacz czy nie ma tam bąbelków powietrza.

To trochę zmienia postać rzeczy jak na rozgrzanym ma problemy z odpaleniem. Przeszukaj forum bo już były podobne posty (wpisz : problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - coś takiego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręć świece zobacz czy zalane olejem po kręceniu, następnie sprawdź pompę paliwa, przewody paliwa. Po nitce do kłębka... czujnik spróbuj przełożyć z innego silnika takiego jak Twój jak nie chcesz jechać na diagnostykę, dobry sposób podmieniać elementy z takiego samego motoru. powodzenia <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...