SataN

Nietypowy problem z drganiem.... kierownicy/auta POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

A więc... podejrzewałem przehamowane opony. Gdyż bo... auto przy 140 wpadało w dziwne wibracje, tak jak gdyby się po torach jechało.

Założyłem nowe fele, nowe opony... uradowany rozpędziłem auto do 150... masakra :/

Teraz pytanie co to może być, podpowiem, że rzecz dzieje się zarówno na luzie jak i na gazie w podłodze i tylko od 135-140 w górę...

1- opony i felgi wykluczone

2- zawieszenie jest ok - sworznie, tuleje, łączniki - sprawdzone... zresztą w sumie nowe

3- podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno, szczególnie kiedy wrzucam auto na luz przy ~220 i tak się toczy do końca

3- podejrzewam pierdyknięte tarcze hamulcowe (przegrzane, krzywe ? ale nie czuć bicia na kierownicy podczas hamowania przy np. 120!)

4- mam lekki luz na wałku sprzęgłowym na skrzyni, ale to nie powinno mieć wpływu na drgania, szczególnie jak auto jedzie na luzie...

5- 2 masówka na 99.9% sprawna (ma ~6 miesięcy) a do tego objawy w ogólnie nie wskazują na 2 masówkę...

6- sprzęgło nie powinno też takich jaj odwalać

normalnie pomocy :/

pees: jeszcze mi piasty przyszły do głowy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojechać na sprawdzenie zbieżności i doważenie kół na samochodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj, nie pal buni ani w niej bo nie bedziesz w niebie!

a co do wibracji to sprzeglo i kolo 2-masowe mozesz wykluczyc bo ich wady objawiaja sie przy obrotach a nie predkosci.

ja bym obstawial na :

-nakretka-popuszczona- walka glownego skrzyni

-tuleje prowadzaca wal pedny na walku glownym-jesli wystepuje

-krzyzaki

jesli zakladales "nowe" elementy to mogles kupic taki, ktory ktos sprzedal bo mu bilo przy 140 :)

BMW-e nie lubi kompromisow wiem cos o tym!!!

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witaj, nie pal buni ani w niej bo nie bedziesz w niebie!

ja bym obstawial na :

-nakretka-popuszczona- walka glownego skrzyni

ale to nie powinno dgrać na luzie ;)

-tuleje prowadzaca wal pedny na walku glownym-jesli wystepuje

-krzyzaki

tego nie brałem pod uwagę

jesli zakladales "nowe" elementy to mogles kupic taki, ktory ktos sprzedal bo mu bilo przy 140 :)

nic z tego, wszystko było wrzucone prosto z pudełek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez tak miałem ale po remacie zawiechy i zbieznosci jest oki :D

Moje zawieszenie nie ma nawet roku :/ mało tego... tuleje nie mają cały miesiąc :/

wymieniłem wszystko - sworznie, drążki, amory, tuleje, łączniki - komplecik calusi, wszystko nowe oryginalne, amory kyba o ile mnie pamięć nie myli, nawet żadnych tanich zamienników tam nie było.... ehhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem przy 120 skręcając w lewo trzęsło mi kiedownicą.

Powód - łącznik stabilizatora, po wymianie jest OK <bmw_1>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odzalowac 40PLN i pojechac na stacje diagnostyczna. Ja tez wszystko powymienialem i mialem drgania. Okazalo soe ze jeden amortyzator mial 0% dzialalnosci. Wymienilem i jest gicior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno
a czemu nie powinno? Przecież wał kręci się jeśli auto jedzie czy na biegu,czy na luzie. slawek44 może mieć rację. Amortyzator może mieć wpływ. We Wrocku jest dużo dziur,może wpadłeś w jakąś i amorek umarł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno
a czemu nie powinno? Przecież wał kręci się jeśli auto jedzie czy na biegu,czy na luzie. slawek44 może mieć rację. Amortyzator może mieć wpływ. We Wrocku jest dużo dziur,może wpadłeś w jakąś i amorek umarł?

nie ma racji, gdyż bo.... ukręciłem prawą półośkę :DDDD przez co poleciało też łożysko... już mam wsio co trzeba, tylko teraz jeszcze trzeba to wpakować, stare wyrzucić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.