maj46x Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 WItam, ostatnio zauważyłem dziwną przypadłość.. gdy autko osiąga 170km/h następuje drastyczny spadek mocy(testy pzeprowadzane w warunkach bezpiecznych ) tak, że nie chce więcej jechać, do tego słuchać takie wycie przy przyśpieszaniu - czy to może być turbinka? i dlaczego dopiero od 170 przestaje ciągnąć? Auto było sprowadzane z Włoch - może ktoś założył ograniczenie prędkości? 525d 163KM 2002r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 A to nie jest Vmax. dla 525d? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Nie no raczej przy tej pojemności tylu konikach powinno spokojnie z 200 pojechać. Możliwe, że coś z turbiną się dzieje. A na 4 biegu max ile idzie (masz tryb sport żeby to sprawdzić ? ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 mam sport i tiptronic. 170 żeby było max to jakieś jajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 masz ten problem zawsze, czy tylko czasami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 z tego co widzę to zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Przyczyn może być kilka, nieprawidłowa praca turbiny, padnięty lub padający przepływomierz, przytkany katalizator itd. Jest jeszcze jedna bardzo prosta i niedroga w usunięciu usterka. Bywa nią zanieczyszczony filterek zaworu podciśnienia przy turbinie lub przy zaworze EGR a czasami oba są zanieczyszczone. Wystarczy rozebrać owe zaworki przeczyścić zamocowane w nich filtry i auto wraca do formy. Na forum BMW-klub.pl wpisz temat wadliwa praca turbiny i wyjdzie post napisany na 17 stron ze wszystkimi możliwymi wariantami. Pozdrawiam i życzę powodzenia w czyszczeniu fiterków bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Poszukałem ale do e39 nie mogę znaleźć gdzie to jest i jak się to czyści - może ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 WITAJ. JEDEN JEST PRZED TURBINA,A DRUGI POD KOL. SSACYM-Z TYLU. SPRAWDZ WEZYKI PODCISNIENIOWE,CZY NIE SA POPEKANE.JESLI SZTUKA MA PONAD 200000-TYS. TO MOGA BYC PRZEPUSTNICE KOL.SSACEGO-JEST ICH SZESC-CIEZKO SPRAWDZIC ICH STAN. WYMIANA TYLKO NA NOWY KOLEKTOR SSACY!!!!! UZYWKE TO TY JUZ MASZ! MOZNA JE TEZ USUNAC-TO TYLKO EKOLOGIA! ZERWANIE PRZEPUSTNICY KONCZY SIE NAPRAWA NA KWOTE OK 4-5-TYS.PLN. POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 WITAJ.JEDEN JEST PRZED TURBINA,A DRUGI POD KOL. SSACYM-Z TYLU. SPRAWDZ WEZYKI PODCISNIENIOWE,CZY NIE SA POPEKANE.JESLI SZTUKA MA PONAD 200000-TYS. TO MOGA BYC PRZEPUSTNICE KOL.SSACEGO-JEST ICH SZESC-CIEZKO SPRAWDZIC ICH STAN. WYMIANA TYLKO NA NOWY KOLEKTOR SSACY!!!!! UZYWKE TO TY JUZ MASZ! MOZNA JE TEZ USUNAC-TO TYLKO EKOLOGIA! ZERWANIE PRZEPUSTNICY KONCZY SIE NAPRAWA NA KWOTE OK 4-5-TYS.PLN. POZDRAWIAM. kolego wyłącz caps lock'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dzięki, a może pokażesz jakąś fotkę silnika, jak masz - bo po opisie nie orientuję się za bardzo - gdzie jest kolektor np dopiero się uczę co, i gdzie.. więc proszę o wyrozumiałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Caps Lock oslepia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witaj Maj46x, Widzę, że niecierpliwie podszedłeś do lektury ale to zrozumiałe ja przerabiałem posta, którego Ci polecałem, przez dwa wieczory. Poniżej wklejam dwa schematy gdzie pod nr 1 masz zawory podciśnienia a przy nich wspomniane filterki. Pozdrawiam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 wielkie dzięki bmw_beer zabieram się do roboty - zobaczymy jak będzie po wyczyszczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Caps Lock oslepia???? Należy unikać pisania całego tekstu dużymi literami, jest to znacznie mniej czytelne niż tekst mniejszy. Innym problemem z dużymi literami jest to, że często używa się ich aby nadać fragmentowi tekstu jakieś szczególne zabarwienie emocjonalne (szczególnie w listach pisanych w trybie tekstowym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 1. EKO-VIT 1-rodzaj meski, 2. czyli NIE OSLEPIA,tak nie prosciej? Pozdrawiam,poprawie sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.