PawełWilk Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Co trzeba sciagnac lub co trzeba odkrecic zeby wyciagnac przedni amorek w e39? Czy trzeba miec sciagacz do sprezyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Tak kolego, potrzebne będą ściągacze do sprężyn. Najlepiej wymontować całego mcpersona. Tu kolego POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witaj z przodu w e39 zeby wymienic najlepiej jak wyciagniesz caly mc-person jak odworzysz maske na kielichach jest po trzy nakretki na stronie wiec podnies auto z jednej strony z przodu i sciagnij kolo za tarcza hamulcowa u dolu sa dwie sruby odkrec je potem u gory te trzy nakretki na kielichach i juz jest twoj tylko posciagaj wezyki od chamulcow z uchwytu u dolu i kostke rozlacz z czujnika od klockow jak wyciagniesz calego mcpersona to niestety musza byc sciagacze trzeba scisnac sprezyne sciagaczami i na amortyzatorze odkrecasz ta nakretke z gory tam zeby ja odkrecic trzeba wlozyc klucz imbusowy z gory amortyzatora tam gdzie te nakretke bedziesz odkrecal na amorku musisz imbusem przytrzymac sobie zeby ci sie nieobracal jak juz odkrecisz wyciag sprezyne potem bedziesz widzial u gory mcpersona duza nakretke w tym miejscu gdzie wylazi silownik amorka trzeba to w imadle odkrecic zeby wyciagnac tzw wklad jak to odkrecisz wyjmiesz wklad czyli amortyzator wsadzisz nowy i poskrecaj spowrotem tak jak rozbierales wszystko jasniej sie opisac nieda chyba heheh pozdr i milego krecenia bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 tak wlasnie robilem. ale cala piasta nie schodzila na tyle nisko żeby można go było wyciagnac. co prawda nie odlaczylem czujnika ani nie wyczepilem wezykow ale czy to by trzymalo na tyle żeby piasta nie zeszla dostatecznie nisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 jasne ze tak musisz odlaczyc czujnik i sciagnac wezyki one sa tam wcisniete na mcpersonie u dolu tylko je sciagnij i rozlacz wtyczke od klockow jesli jest no i tam jeszcze trzyma ja stabilizator odkrec lacznik stabilizatora taki niedlugi precik z dwoma koncowkami jeden jest przykrecony u dolu do stabilizatora a drugi do mcpersona musiz rozlaczyc to odkrec chhociaz od mcpersona tam wszystko proste jest nierma cudow masz tu link ze zdieciami co iaj kjest opisane gdybys dalej niewiedzial http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12928 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ok powyczepiam te wezyki i czujnik. \Lacznik stabilizatora tez odkrecilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 to jeszcze 3 śruby od spodu i musi wyjść ( na klucz 19 chyba ). nie zapomnij żeby wcześniej zacisk odkręcić od piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.