IeS Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Cześć, mam pytanie za 100 punktów. Otóż zmieniłem sobie kierkę z małej sportowej na oryginalną skórzaną BMW (FOTO ). Problem w tym, że ta kierka to model od 94 roku w górę a moje autko jest z 93'. Kierka nie ma poduszki, zależy mi tylko na podłączeniu klaksonu. Jednak kierka ma z tyłu wtyczkę a przy kolumnie takiego wejścia nie ma. Macie pomysły lub robił ktoś z Was takie manewry? Czy wystarczy pociągnąć przewód spod kolumny kierownicy idący do przycisku klaksonu i połączyć go z przewodem idącym z tyłu kierki czy nie? Dzięki za wszelakie sugestie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 ja takich manewrów nie robiłem :mrgreen: ale zawsze możesz popróbować w którym momencie przy stykaniu kabli jest klakson i albo gom przylutowac albo inaczej połączyć żeby wszystko grało :wink: p.s. oczywiście jeśli już tego nie zrobiłeś :mrgreen: happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Dowiedziałem się, że do tych nowszych kierownic potrzebny jest taki pierścień z wiązką kabli :cry: Ale i tak to zrobię :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.