Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e36 320i wspomaganie układu kierowniczego


JB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o pomoc w 2 sprawach:

1) Wycieka mi olej z układu kierowniczego (listwa- wejście drążka kier.). Początkowo były to małe ubytki właściwie to tylko mokra osłona gumowa. Teraz po przejechaniu 100-200km potrafi wyciec 200-300ml oleju. Czy da się to uszczelnić domowym sposobem (jak się do tego zabrać- czy trzeba wykręcić całą maglownice?) Jeżeli nie, to ile kosztuje regeneracja w serwisie i jakieś namiary na dobry serwis w okolicach Krakowa

2) Rozrusznik- narazie kręci za każdym razem ale czasami coś ślizga przy odpalaniu. Boje się że kiedyś nie odpali. Co może być przyczyną i jaki jest koszt naprawy?

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o listwę to domowy sposób nie pomoże, koszt regeneracji starej u mnie w okolicy to coś od 800zl do nawet kilku tysięcy, zależy od modelu i wieku auta ( później i tak zacznie znowu ciec wiec zapytaj o gwarancje ), można szukać takiej sprawnej z innego auta najlepiej z niemiec, koszt na pewno będzie mniejszy. Co do rozrusznika to masz racje ze kiedyś nie odpali i to na pewno, musisz wymienić najprawdopodobniej tzw. bendix który odpowiada za kręcenie silnikiem, jeżeli potrafisz sam to naprawić to koszt będzie nie wielki a jeśli nie to kolejne parę stówek z kieszeni ucieknie, jak wyżej możesz szukać używki ale w tym wypadku nie polecam <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwrotnice pod wrockiem regenrują za 500zł. Dają 12mc gwarancji. Poszukaj na allegro widziałem wysyłkową regenerację w podobnych pieniądzach.

idź spać.... albo wygooglaj sobie ZWROTNICA e36 i PRZEKŁADNIA e36 ;p

albo Ci pomogę... zwrotnica to jest to dziwne coś pokręcone metalowe co jest za osłoną tarczy... takie... o:

3507247_1.jpg

i kurde tego się nie regeneruje, to się wymienia jak ktoś skrzywi bo ma taki talent albo kaprys ;>

a to jet maglownica, vel. przekładnia:

1.jpg

[ Dodano: 2 Maj 09, 09:13 ]

Witam

Proszę o pomoc w 2 sprawach:

1) Wycieka mi olej z układu kierowniczego (listwa- wejście drążka kier.). Początkowo były to małe ubytki właściwie to tylko mokra osłona gumowa. Teraz po przejechaniu 100-200km potrafi wyciec 200-300ml oleju. Czy da się to uszczelnić domowym sposobem (jak się do tego zabrać- czy trzeba wykręcić całą maglownice?) Jeżeli nie, to ile kosztuje regeneracja w serwisie i jakieś namiary na dobry serwis w okolicach Krakowa

2) Rozrusznik- narazie kręci za każdym razem ale czasami coś ślizga przy odpalaniu. Boje się że kiedyś nie odpali. Co może być przyczyną i jaki jest koszt naprawy?

Z góry dziękuje

kupić używkę, założyć używkę, nie bawić się w regenerowanie, jeździć ;p ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak poznam czy używka nie jest w gorszym stanie niż moja maglownica pytanie_bmw

Znalazłem na forum instrukcje uszczelnienia maglownicy, gdyby ktoś jeszcze potrzebował:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11696

Ja jeszcze się nie zdecydowałem na samodzielną regeneracje, może zaryzykuje z używką.

Mam jeszcze jedno pytanie czy nieszczelna maglownica może mieć coś wspólnego z drganiami kierownicy bo powyżej 160 zaczyna drgać im więcej na liczniku tym bardziej. Tak do 150-160 jest ok. Jeżeli nie ma to nic wspólnego to będe szukał gdzie indziej

Dzięki za sugestie <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak poznam czy używka nie jest w gorszym stanie niż moja maglownica pytanie_bmw

Znalazłem na forum instrukcje uszczelnienia maglownicy, gdyby ktoś jeszcze potrzebował:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11696

Ja jeszcze się nie zdecydowałem na samodzielną regeneracje, może zaryzykuje z używką.

Mam jeszcze jedno pytanie czy nieszczelna maglownica może mieć coś wspólnego z drganiami kierownicy bo powyżej 160 zaczyna drgać im więcej na liczniku tym bardziej. Tak do 150-160 jest ok. Jeżeli nie ma to nic wspólnego to będe szukał gdzie indziej

Dzięki za sugestie <bmw_2>

Wiesz co... powiem Ci tak, ja kupiłem używkę mniej więcej rok temu. Do dzisiaj leży nie założona - od tak na wszelki sobie jest. Maglownica stuka mi odkąd kupiłem auto... i tak se stuka od ~70 tys km. Nigdy to nie było powodem drgań żadnych, jeśli miałbyś na tyle wylataną maglownicę, żeby były drgania, pojawiałyby się dużo wcześniej przy niższych prędkościach.

Drgania przy takich prędkościach mogą być spowodowane dwoma rzeczami najprawdopodobniej: albo problemy z wałem albo z półosiami i tylnymi łożyskami (efekt jak jechałbyś po schodach albo podkładach kolejowych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...