wicha Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Od paru dni dostrzegłem że zaczyna grzać mi się silnik. Uszczelka pod głowicą jest ok i wody nie wypluwa w chłodnicy. Termostat jest ok. Czy to może być kamień w chłodnicy? Autko to 318i z 86r. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 a jak z wężami wodnymi od i z chłodnicy czy są ciepłe? a może układ jest zapowietrzony lub mało płynu.posprawdzaj i daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 jeśli coś grzebałeś w ukł. chłodniczym to faktycznie 1 sprawa to odpowietrzenie, a jeśli nie to: - viskoza moze nie załącza - termostat - pompa wody się kończy - kamień w chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Spokojnie chlopcy , nie spinajcie sie juz tak Bo chyba nie tedy droga prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 ehhh i p oco te zgrzyty <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 zgrzyty czasem musza byc,bo co to za facet,co nigdy w zeby nie dostal?? <bmw_4> chce moze ktos z "liscia" ???? :mrgreen: eheeheheheeheheheheheehh bmw_beer <bmw_1> ..wchodzi baba do windy,a tam waz nogi myje... eheheheeheheeehheee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Same zryciuchy tutaj sa :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Same zryciuchy tutaj sa :mrgreen: :mrgreen: no ale zauważ że kulturalne :mrgreen: :mrgreen: a poza tym tak to jest jak się naprawia auto przy alkoholu :mrgreen: :mrgreen: [to był żarcik,nie bić mnie <bmw_2> ] bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 LUDZIE nie potraficie syfu z każdego tematu robić poproszę moda o jakiegoś bana dla kogoś :evil: wracając do tematu ..................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 a jak z wężami wodnymi od i z chłodnicy czy są ciepłe? a może układ jest zapowietrzony lub mało płynu.posprawdzaj i daj znać Węże są ciepłe , płyn jest wisco jest nowe, może gdzieś jest powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 2 miesiące temu kupiłem nowe wisco (zamiennik z 140 pln) i jak tu kolega pisał jeśli zatrzymam wiatrak na ciepłym silniku do znak że jest do kitu. Okazało się że stanęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Dziwny sposob na sprawdzanie visco ... Z wrazenia sprawdzilem u siebie ( nowe orginal kupiony w stando ) Zatrzymalem :roll: U ojca w E38 Zatrzymalem :roll: Co oznacza ze wszedzie mam do wymiany visco ? Nawet nowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Wszystko sie rozchodzi o własciwe składowanie visca przed zamontowaniem , jesli nie lezy w pozycji pionowej to nadaje sie do wyrzucenia nie wazne czy jest oryginalne czy zamiennik <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 chlopaki jesli szukacie kogos kto wam pomoze z zapowietrzonymi ukladami i nie tylko pelna dzida pedzic trzeba do luki730 albo do beja <bmw_1> luki pracuje w stando a beju tam pracowal wiec oni wam poradza napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 P,S A powiedz mi Trolu jeśli kupiłes nowe wisko skąd wiedziałeś ze poprzednie jest zurzyte ? INTUICJA nieomylnego???? :mrgreen: Hehe dowiedzialem sie z tego powodu ze smiglo stalo w miejscu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 chlopaki jesli szukacie kogos kto wam pomoze z zapowietrzonymi ukladami i nie tylko pelna dzida pedzic trzeba do luki730 albo do beja <bmw_1> luki pracuje w stando a beju tam pracowal wiec oni wam poradza napewno Co do firmy Stando - bylem tam wczoraj. Pojechalem z bardzo popularnym problemem el. szyb i szyberdachu w mojej coupejce. Na elektryka czekalem jakies 30 minut, jak przyjechal to: wsiadl, popatrzyl, postukal i kazal wszystko najlepiej kupic nowe, cale mechanizmy, moduly itd. i zyczyl wesolych swiat... Parodia! Moje zdanie o Stando takie, ze wiecej tam nie pojade! a jaki to masz problem z szybami i szyberdachem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 jak bedziesz na spocie i bedzie fajna pogoda,to zajrze Ci do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Wszystko sie rozchodzi o własciwe składowanie visca przed zamontowaniem , jesli nie lezy w pozycji pionowej to nadaje sie do wyrzucenia nie wazne czy jest oryginalne czy zamiennik <bmw_1> bardzo trafne spostrzezenie a jezeli chodzi o sprawdzenie,to wystrczy na maxymalnie rozgrzanym (do temp pracy) silniku przytrzymac motorek na np 3000 obrotow... co jakis czas bedzie slychac,ze visco sie zalaczylo (bedzie fajny szum pompowannego przez wiatrak powietrza) sprawne powinno sie zalaczyc na kilka,kilkanascie sekund i potem spokoj.. i tak co jakies 30-60 sekund znowu jak sie nie wlaczy,tylko temperaturka skoczy,to smietnik a jezeli chodzi o wymiane,to blokowanie kola pasowego jest niewygodne i zbedne bierze sie mlotek i stuk puk w klucz (nalezy pamietac,ze visco ma lewy gwint) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.