Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kilka problemów po SWAPIE :))


przemo_wrc

Rekomendowane odpowiedzi

Przekładka z 2.0 24V na 2.5 24V :) komputer wiązka oraz kolektor ssacy z 2.0 inaczej sie nie dało. wzystko szczelne nie ciagnie lewego powietrza. silnik dławi sie naluzie po czym gasnie. nie da sie go utrzymac na takich samych obrotach do delikatnie z nich schodzi. dławi sie od niskich onrotów. tak to daje po gazie i idzie az miło do samego odcięcia. na gazie jest to samo. pytanie co moze byc przyczyna....Oraz pytanko o wskażnik emperatury. w 2.0 były 2 czujniki w silniku oraz jeden przy chłodnicy. chłodnice przełozyłem z 2.0 pdłaczyłem kabel ale po lewej stronie chłodnicy ( stojac przodem do auta _ wisza jeszcze dwa kable z jakiegos czujnika...bgdzie to podłaczyc. temperatury mi w aucie nie pokazuje ..... do tego musze jeszcze wymienic płyn wpsomagania o juz mi pąpa jęczy jak skrecam w miejscu... JAki płyn tam wchodzi ?? oraz hamulcowy .. o ile sie nie myle do DOT-4 ?? aha i jeszcze pytanko o visco.. czy powinno tak lekko chodzic ze moge palcami nik kręcic ?? jak silnik jest nagrzany to jest tak samo ( przy wyłaczonym silniku ) z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...