Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E36 325i dusi się


Numark125

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy co to może być...ogólnie silnik (m50b25) pracuje jak złoto ale jest jeden mankament, otóż gdy chce szybciej wystartować lub nawet gdy auto pracuje na wolnych obrotach dodam gazu do połowy ale gwałtownie efekt jest taki że przez chwile (sekunde) jakby się dławił, nie palił równo na cylindrach...przy spokojnym dodaniu gazu tego nie ma. Dodoam, że swiece są ok. Z góry dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece mogą być dobre-tzn,sprawdzaleś je?wymieniałeś na nowe?

Zykle początki z trudnością w przeskakiwaniu iskry uwidaczniają się pod obciązeniem silnika.Jak to zostawisz to pewnie za jakiś czas telepawka pojawi się nawet na wolnych obrotach.Jeśli świeczki masz dobre to sprawdz obejzyj fajki czy guma nie jest popekana lub czy nie jest brudna od wewnętrznej strony a potem cewki.O sprawdzaniu fajek i cewek są info na forum"szukaj".Przeczyścic przepustnice tez nie zaszkodzi:)

A jak tak startujesz to masz taki efekt szarpania?Przy rozpędzaniu na 2 tez masz takie efekty ale troche słabiej wyczuwalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co to może być...ogólnie silnik (m50b25) pracuje jak złoto ale jest jeden mankament, otóż gdy chce szybciej wystartować lub nawet gdy auto pracuje na wolnych obrotach dodam gazu do połowy ale gwałtownie efekt jest taki że przez chwile (sekunde) jakby się dławił, nie palił równo na cylindrach...przy spokojnym dodaniu gazu tego nie ma. Dodoam, że swiece są ok. Z góry dzieki za odpowiedzi.

ja raczej doszukiwałbym się:

- uwalonej przepływki

- lambdy

- lub lejących wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dalej się borykam z problemem dławienia sie silnika...obstwaim dwie opcje albo przepływka albo cewki.

Co do przepływki wyczysciłem ja i dalej to samo ale przy odłączeniu wtyczki słychać wyraźnie, że silnik przechodzi w tryb awaryjny to samo przy odłączeniu czujnika położenia przepustnicy więc wydaje mi się że są ok.

Co do cewek to mam 4 z napisem ZÜNDSPULE o numerze 1726177 i 2 BREMI. Co sądzicie o tych cewkach ZÜNDSPULE bo słyszałem, że są one wadliwe fabrycznie...może one tutaj są winne?

wygląda to u mnie tak:

4c2fa81298.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank cewki. Miałem coś takiego w e36. Przy szybkim daniu gazu dusiła się i/albo strzelała w kolektor. Dodatkowo na zimnym silniku auto wybitnie nie chciało przyspieszać. Cewki też były zundspule. Po wymianie cewek(z tymi "gumkami") chodziła jak pszczółka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...