Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Czy ktoś wie gdzie szukać??


streetracer!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! W związku z problemami takimi jak trudności odpalenia na zimnym silniku i rosnacych obrotow w miare nagrzewania sie silnika w mojej <bmw> statnio poczytałem lekturę "Sam naprawiam" dział układ wtrysku benzyny. Wyczytałem tam o różnych rzeczach które mogą to powodować. Chodzi tylko o to że połowy określeń Allegro nie zna :wink: Bardzo bym prosił kogos kto sie na tym dobrze zna żeby opisał gdzie ewentualna rzecz sie znajduje a Najlepiej żeby porobił fotki np. w swoim aucie! Bardzo byłbym wdzieczny bo zaczął bym pomału wymieniać odpowiedzialne za usterke czesci <bmw_3>

A to są następujące określenia:

-Regulator ciśnienia paliwa,

-Wtryskiwacz rozruchowy,

-Wyłącznik termiczno-czasowy,

Z tego co poczytałem to te 3 rzeczy są najbardziej odpowiedzialne no i oczywiście przepływomierz. :wink: Z góry dziekuje za pomoc <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! W związku z problemami takimi jak trudności odpalenia na zimnym silniku i rosnacych obrotow w miare nagrzewania sie silnika w mojej <bmw> statnio poczytałem lekturę "Sam naprawiam" dział układ wtrysku benzyny. Wyczytałem tam o różnych rzeczach które mogą to powodować. Chodzi tylko o to że połowy określeń Allegro nie zna :wink: Bardzo bym prosił kogos kto sie na tym dobrze zna żeby opisał gdzie ewentualna rzecz sie znajduje a Najlepiej żeby porobił fotki np. w swoim aucie! Bardzo byłbym wdzieczny bo zaczął bym pomału wymieniać odpowiedzialne za usterke czesci <bmw_3>

A to są następujące określenia:

-Regulator ciśnienia paliwa,

-Wtryskiwacz rozruchowy,

-Wyłącznik termiczno-czasowy,

Z tego co poczytałem to te 3 rzeczy są najbardziej odpowiedzialne no i oczywiście przepływomierz. :wink: Z góry dziekuje za pomoc <bmw_2>

kup używaną listwę kompletną i zmień całą, cena od 150-300 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten cały wyłacznik termiczno czasowy to też przy listwie jest? bo z rysunku wynika że jest wkrecany do bloku silnika czy jakos tak?

[ Dodano: 12 Czerwiec 09, 21:20 ]

sprawdziłem jeszcze jedna rzecz! bo zawsze rano odpalam na benz. i odrazu wrzucam gaz stad wiem ze na benz ciezko pali. A dzisiaj jadac autostrada wrzuciłem mu benzyne. Okazało sie ze auto jest zamulone i nie zbiera sie jak na gazie! mało tego idzie do 140 km/h a potem szarpie i przerywa :shock: a na gazie idzie pod 200 km/h Może to wina filtra paliwa albo pompa paliwa nie wyrabia? i to ze rano ciezko pali to wcale nie czujniki i elektronika? co wy na to? pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten cały wyłacznik termiczno czasowy to też przy listwie jest? bo z rysunku wynika że jest wkrecany do bloku silnika czy jakos tak?

[ Dodano: 12 Czerwiec 09, 21:20 ]

sprawdziłem jeszcze jedna rzecz! bo zawsze rano odpalam na benz. i odrazu wrzucam gaz stad wiem ze na benz ciezko pali. A dzisiaj jadac autostrada wrzuciłem mu benzyne. Okazało sie ze auto jest zamulone i nie zbiera sie jak na gazie! mało tego idzie do 140 km/h a potem szarpie i przerywa :shock: a na gazie idzie pod 200 km/h Może to wina filtra paliwa albo pompa paliwa nie wyrabia? i to ze rano ciezko pali to wcale nie czujniki i elektronika? co wy na to? pytanie_bmw

to wygląda na osobny problem...

a) pompa paliwa

b) filtr

c) zakatowane wtryski od nieużywania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wymienie w ciemno, a co z pompą? jak sprawdzić najdokladniej? ja mam tą przy wewnetrznej czesci progu z tyłu pod autem po lewej stronie

wyciągnij ją i podepnij na krótko pod 12v

jak działa to pozostaje teraz pytanie o jej wydajność, to możesz zmierzyć przypinając barometr wężykiem do listwy wtryskowej, nie wiem jak e30 ale w e36 wyjście jak na wentyl do koła ;)

a powiem tak: sprawna pompa używka i listwa wtryskowa to 300-400 PLN

ja osobiście obstawiam zdechnięte wtryski, choć pompa też jest mocno prawdopodobna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super :wink: dzieki, jak tylko znajde troche czasu to sprawdze co i jak bmw_beer

[ Dodano: 2 Lipiec 09, 20:58 ]

Witam ponownie! Znalazłem troche czasu i tak:

- wyregulowałem obroty na ciepłym silniku i jest ok, ALE tylko jak jest ciepły. np. rano jak odpale to ma 550 obr/min jak troche sie zagrzeje wszystko jest ok trzyma 850 obr/min. postoi np. 10 godzin i znowu po odpaleniu musi sie troszke zagrzac zeby wskoczyc na normalne obroty :wink:

- druga rzecz, jesli chodzi o wtryskiwacz rozruchowy to powiem tak jest do niego podpieta kostka, ale krociec przez ktory prawdopobnie powinno byc doprowadzane paliwo jest wolny :shock: czyli nie jest do niego wogole podpieta benzynka :| i teraz skad ma isc wezyk z paliwem na ten wtrysk? :party:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...