Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Obroty silnika!!! AWARIA!!!


kasiasz40

Rekomendowane odpowiedzi

Coś się stało,za każdym razem gdy uruchamiam silnik- odrazu odpala i wchodzi na max obrotów.Chwilę przed tą awarią silnik mej Beemki 'zgłupiał' tzn sam na wolnych obrotach podwyższył sobie do około 1500 na około 3sekundy,po czym zgasł.Teraz każde uruchomienie to tak jak napisałem na początku,wkręca na ful!

-próbowałem już rozpięcia potencjometra pedału gazu na kostce,ale efekt taki sam.Może ktoś poradzi mi co to może być....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz na linke gaz to sprawdz linke i sprawdz przepustnice gazu czy jest ok. To wyglada ewidetnie jakby po odpaleniu mial dadamy gaz...... Ale to jest E34 wiec moze byc cos innego bo w e30 to tylko to by moglo byc powodem <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie miałem takie coś w v8 ,że pedał gazu zablokował się w podłodze, okazało się ,że wypadła uszczelka ,która odpowiadała za wychylenie pedału, taka mała pierdoła a nieźle narobiła bigosu. Niestety widzę ,że Tobiee to nie pomoże.

Ale krokowca wypnij na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesle nie mają przepustnicy(jeśli sprawa dotyczy 524td)

[ Dodano: 30 Czerwiec 09, 20:23 ]

Postukaj delikatnie w element nr13 albo odlącz jego wtyczke(powinien mieć wolne obroty o ile nie jest zacięty)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=13_0095&hg=13&fg=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to model 524td z '91r. Pompa wtryskowa podłączona kablem,więc sterowana pewnie komputerem.Już dwóch mechaników mój samochód zaliczył i jakoś nic nie odnaleźli.Ograniczyli się do podłączenia pod komputer,ale jak się okazało,żaden nie posiadał programu dla 524-ki.Posługiwali się programem dla 324-ki.Wyszedł im błąd o kodzie 10 Tyle sie dowiedziałem i na tym sie skończyło jak na razie...

[ Dodano: 3 Lipiec 09, 23:18 ]

Dziś już znam odpowiedź na zadane do Wss koledzy pytanie.

Pompa wtryskowa stanęła (zatarta)!!! Mechanik ją rozebrał i to stwierdził.

Te obroty wysokie wzięły się stąd,że gdy zgasł mi silnik,nacisnąłem gaz i sekcja wtrysku zablokowała się na pełnym gazie.

-dużo się nie najeździłem BMW raptem 5tyś kilometrów,bo jak stwierdził mechanik stan pompy w środku świadczył o tym że ktoś jeździł na "opale"

Samochód kupiłem dwa miesiące temu i już się w koszty władowałem:(

Pozdrawiam Wszystkich,za pomoc i opinię!

[ Dodano: 7 Lipiec 09, 21:21 ]

Dziś odebrałem swoją 524-kę z warsztatu :lol: .

Trochę bolało jeśli chodzi o finanse,ale Betka teraz pracuje o niebo lepiej jak na poprzedniej pompie :party:

Teraz wreszcie mam czym jeździć!!!

Pozdrawiam Wszystkich:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...