Nazar Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam ponownie z kolejnym odgrzewanym tematem ale dosc dokuczliwym a wzietym z wlasnego przykladu.Mialem problem z zalozenia niedzialajaca pompa-ta w baku paliwa w tdsie.Problem polegal na tym ze kiedy strzalka poziomu paliwa spotkala sie z 15 litrami na wskazniku auto gaslo jakby mialo zero.Wiadomo ze bak w BMW jest dwukomorowy i w wiekszosci przypadkow okazywalo sie ze problemem byla pompa w baku wlasnie ze przy poziomie 15 litrow w jednej komorze bylo paliwo a w drugiej susza.Tyle ze w moim przypadku okazalo sie ze pompa byla ok a problem tkwil w instalacji elektrycznej.Zla masa.Okazalo sie ze auto ma zajebiscie poprowadzone przewody nie progiem a srodkiem podlogi pod fotelem kierowcy az do tylu.Po wytarganiu fotela kierowcy i sciagnieciu wykladziny(wykrecilem z niej chyba z 2 litry wody) okazalo sie ze przewody byly zamokniete.W przedniej czesci kolo fotela kierowcy mialem jakies zlaczki i wszystko zasniedziale.Zaznaczam ze przyczyna nie byla zgnita podloga bo mam zdrowa,tylko wykladzina naciagnela od gory naniesionego sniegu itp., a trzyma wode bo jest gruba podbita gesta gąbką.Wyczyscilem styki,osuszylem kable,sprawdzilem ponownie napiecie na stykach pompy i do dzis mi chula.Wiec panowie przed wymiana i zbednymi kosztami zacznijcie od tego bo ja mam w zapasie juz 2 niepotrzebne pompy:)...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 18 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 O co chodzi z tym dwukomorowym zbiornikiem paliwa, jak w jednej komorze jest a w drugiej może nie być i co do ilości paliwa ma pompa ? Ile może być paliwa ukrytego jak auto stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.