Dread Opublikowano 27 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam jak w temacie.. Co mam sprawdzić przy oględzinach auta? Jak sprawdzić turbo oraz rury od filtra do turbo i od turbo do intercoolera.. i takie tam inne.. Namówiłem brata na Beem i chcemy żeby była sprawna tech.. dzięki za wszelkie uwagi pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 W "Ważnych Tematach" przeczytaj 3 - go Posta. Bierzcie miernik lakieru, od tego zacznijcie, jak ok to tylko komputer prawde powie. BMW ma wnętrzne wykonane z bardzo dobrych materiałów więc ciężko bedzi ocenić stan faktyczny. Do tego przejażdzka na kanał no i jak wspomniałem komp - to podtawa. Najlepiej robisz tak, mówisz go gościa "Jeśli auto jest ok to ja płace za kompa, jęsli coś nie tak np przebieg to płaci sprzedający", jeśli bedzie kręcił weź go lepiej na celownik, jak nie bedzie chciał jechać, gadanie typu nie mam czasu albo teraz wszystko zajęte to uważaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 mysle ze przy tej kasie co macie wydac 250 pln na Jetronik to dobra inwestycja pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Kosa tak to jest dobra inwestycja i z chęcią tak zrobię tylko lipa może być taka ze po auto możemy pojechać kawał drogi jeżeli będzie się wydawało że jest warte uwagi...a tam mogę nie mieć jakiegoś serwisu czy coś pod ręką.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Sprawdźcie jak się zbiera na każdym biegu, czy przyśpiesza bez trudów, powinna ciągnąć już od dołu tj.1400obrotów, koło 2tysi powinna naprawdę fajnie jechać. Jak będzie deptał to powinna lekka chmurę puścić,ale nie taką żeby zasłonić wszystko za autem. Nie może być zbyt czarna, bo wtedy znak że turbo nie wyrabia i ma za mało powietrza. Sprawdź jak pali na zimnym i na ciepłym motorze. Czy obroty na biegu jałowym nie skaczą(przyjrzyj się dokładnie wskazówce obrotomierza i wsłuchaj się w motor). Silnik raczej powinien być suchy. Rury od intercoolera i turba bez oleju. Podnoś obroty na jałowym powoli i słuchaj czy nie rzuca w jakimś zakresie obrotów silnikiem. Reszta oczywista, czy nie ma jakichś wycieków, czy papiery się zgadzają, czy środek nie jest zbyt wyekspolatowany jak na ten przebieg, a pamiętam BMW ma dobre materiały i nawet 200tyś.km przebiegu może nie być widać zużycia kierownicy, czy pedałów, o fotelu nie wspomnę. Jak macie taką możliwość zabierzcie kompa ze sobą i chociaż spradźcie czy błędów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 zwróć dokładną uwage czy w trakcie ciagu w jakis obrotach lekko nie przytnie nie przydusi bo moze to wiazac sie z wczesniejsyzmi naprawami i z nastepnymi kosztami(przypadek 330d pompa, turbina) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Dzięki wielkie chłopaki za porady dam znać jak idzie szukanie auta i jakie będą skutki <bmw_3> pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 -sprawdz koło pasowe ! -zobacz czy w układzie dolotowym nie ma oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.