Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam chcialem dzisiaj wymienic krzyzaka ale okazalo sie ze to chyba nie jest takie proste... Czy zeby wimienic krzyzaka trzeba wyciagnac cala przekladnie kierownicza ?? bo po odkreceniu tych srubek przy krzyzaku nieda sie nic ruszyc ani sciagnac... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A od strony pedałów(wewnątrz kabiny)wałek masz dzielony?Z taka sporą nakrętka?Nie wiem jak jest w e 30.Ale w e34 odkręcasz śrubki zabespieczające na wieloklinach krzyzaka i wsuwasz wałek troche do kabiny by zszedł z wieloklina krzyźaka.Jesj jeszcze łącznik gumowy gdzie można wogole rozpiąć wałek kolumny kierowniczej i go wyjąć bez szczegolnego sciagania całej kolumny.Ale to w e34 a w e30 nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Koledzy nie chce zakładać kolejnego wątku, a tutaj zblizona tematyka :wink: Czy ktoś wie czy da się w jakiś sposób w e-34 skasować luz na przekładni kierowniczej? Czy jest tam jakas regulacja czy poprostu przekładnia jest juz prześmigana i do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 W E30 były chyba dwa rodzaje kolumny: sztywna i wtedy żeby wymienić krzyżak trzeba odkręcić magiel i cofnąć, oraz w wersji z airbagiem z regulowanym na długość wieloklinem. Wtedy odkręca się śrubę na kolumnie (taka duża nakrętka) i wsuwa wieloklin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Oj to chyba czeka mnie odkrecanie maglownicy... a duzo jest roboty z odkreceniem tej maglownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 a duzo jest roboty z odkreceniem tej maglownicy? Śmiesznie prosto nawet bez kanału. Podnosisz jedną stronę tak żeby wturlać się pod samochód, magiel masz na dwóch szpilkach przykręcony do belki. 2 śruby i wychodzi do przodu, no chyba, że masz wspomę, to wtedy mogą przeszkadzać przewody. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/Touring/Europe/318i-M40/LHD/M/1993/april/browse/front_axle/front_axle_support_wishbone/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mam wspome... wiec pewnie bedzie trzeba jeszcze przewody odkrecac spuszczac olej od wspomagania? Kurcze dwa tyg temu wymienilem olej od wspomagania... Czy moze jednak obedzie sie bez odkrecania przewodow? Bo niechem za duzo kombinowac bo sie cos ukreci urwie i bedzie kicha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Końcówki przewodów są tak podgięte, że magiel powinien pójść do przodu parę cm. Powinno starczyć na wymianę krzyżaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ok dzieki bardzo za rady <bmw_2> <bmw_2> <bmw_2> <bmw_2> A odkrecenie magla nie powinno wplynac na zbierznosc. Chodzi mi czy niebede musial pozniej ustawiac zbierznosci kol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A odkrecenie magla nie powinno wplynac na zbierznosc Nie. Jak walczyłem z maglem ze wspomą u siebie to po paru wrzutach magla wyciągałem go w 20 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Dzieki bardzo za pomoc. Wisze Ci "Beryl" bmw_beer <bmw_2> [ Dodano: 11 Sierpień 09, 22:25 ] Bylo ciezko ale udalo sie.... Stary krzyzak mial minimalny luz praktycznie nie wyczuwalny ale zalozylem ten nowy (nowo kupiony) bo mial zero luzu. A co do tego minimalnego luzu to pomniejszyl sie ale nadal jest wyczuwalny wiec zostaje tylko maglownica?? Luz jest minimalny takie jakby lekkie przeskakiwanie (minimalne). To jest normalne po tyle latach czy razczej to juz koniec maglownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.