msauto Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Kedyś mi ktoś pokazał jak się sprawdza stan licznika oryginalny. Przez naciśnięcie przycisku kasowania licznika przy równoczesnym przełączeniu stacyjki. Podobno wskazuje oryginalny przebieg. Według tego co u mnie wskazał licznik miałem urwane jakieś przeszło 100 tys. km. Jest tam kilka odczytów, czy ktoś kiedyś to robił i można tak sprawdziś oryginalny przebieg? W 318 i 316 to działało lecz w 318 is nic licznik nie wskazywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja mam ISę i test zegarów działa. Wciskasz kasowanie przebiegu, przekręcasz stacyjkę i czekasz. Zegary polecą do końca i z powrotem a później będziesz miał cyfry przebiegu i inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msauto Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nie wiem dlaczego w tamtej "is" nie działało to, ale robiłem to jedynie z samej ciekawości. Zawsze jeździłem hondą i zaskoczyło mnie że niemiecki samochód z silnikiem 1,8 przy przebiegu ponad 300 tys. km chodni bezproblemowo i przy tym nie ubywa ani grama oleju od wymiany do wymiany. Może marna moc silnika 1,8 do całej masy auta daje mało dynamiczną frajdę z jazdy. Silnik bez wycieków oleju, to duży plus. Ciekaw jestem jak będzie z dalszym przebiegiem czy będzie się tak sprawował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja też jestem mile zaskoczony stanem mojego silnika. Zero wycieków, nic się nie poci. W przeciwieństwie do mojego starego M40. Wszystko zależy od stanu. Jak dbasz, tak masz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biohazard Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Witam zrobiłem takiego testa i działa. Czy ktoś wie dokładnie, co oznaczają poszczególne cyferki? 1. 362846 2. 80001 3. 4663 4. 000000 5. 200 6. 05 Znalazłem coś takiego : 1- wewnetrzny (fabryczny)BMW-Numer 2- numer "wtyczki" kodujacej 3- liczba "K" (wewnetrzne dane BMW) 4- numer podwozia 5- wersja oprogramowania (software-version) 6- wewnetrzny indeks przeprowadzonych zmian (w odniesieniu do danych wyjsciowych danego modelu) Po tym nastepuje test wszystkich zegarow, wskaznikow, diod i lamp kontrolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi369 Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Ja mam ISę i test zegarów działa. Wciskasz kasowanie przebiegu, przekręcasz stacyjkę i czekasz. Zegary polecą do końca i z powrotem a później będziesz miał cyfry przebiegu i inne. ..jeśli dobrze łapię to trzymając wciśnięty przycisk kasowania włączasz stacyjkę ale w które połozenie 1 czy zapłon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGNETUS Opublikowano 28 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Witam. Wracam ponownie do tego tematu ponieważ w bardzo prosty sposób mozna sie przekonać ze ta pierwsza liczba ktora pojawia sie podczas testu zegarów to zaden oryginlany przebieg. Wystarczy zrobic test zegarów - zapamiętac liczbe, nastepnie zrobic rundke po miescie i znow zrobic test. Jak łatwo zauważyc liczba pozostaje bez zmian, kilometrow nie przybywa Ale to dobry sposób zeby przy kupnie auta wynegocjowac lepsza cene:) W koncu auto ma "tyyyyle" przejechane, a nie 120 000 jak wskazuje oryginalny licznik:D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biohazard Opublikowano 28 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Bez paniki Broder sam jak zobaczyłem te pierwsze cyferki to miałem ochotę pojechać do tego kolesia, co od niego kupiłem bume <bmw> i mu trochę twarz przestawić :twisted: , ale poszukałem po necie i znalazłem, co oznacza poszczególna pozycja i od razu mi się lepiej zrobiło :mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Wystarczy zrobic test zegarów - zapamiętac liczbe, nastepnie zrobic rundke po miescie i znow zrobic test. Jak łatwo zauważyc liczba pozostaje bez zmian, kilometrow nie przybywa No właśnie - ja też się przestraszyłem 375 tys. przy pierwszej pozycji !! ale przejechałem się po mieście i faktycznie to stała liczba Ale nadal nie wiem jak sprawdzić stan faktyczny przebiegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 W e36 oryginalny przebieg można sprawdzic dopiero po podpięciu komputera z odpowiednim softem. Być może w innych modelach jest inaczej, ale tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.